Vaalit ja vaalit

Anonyymi-ap

Suomessa asustaa nykyään noin 610000 maahanmuuttajaa, joista isolla osalla on äänioikeus alue- ja kuntavaaleissa, MUTTA EI eduskuntavaaleissa!! Vaalitarkkailijoiden mukaan erityisesti maahanmuuttajia näkyi pääkaupunkiseudun äänestyspaikoilla. Voisin melkein vakuuttaa, että heidän antamasta äänimäärästä 99% meni äärivasemmistolaisille SDP, Vihr ja Vas., kuten heidän kannatus % antaa ymmärtää. Toki heidän vaalimottonsakin: "Terve kroppa ei työtä kaipaa" sopii monelle muullekin. Sääliksi käy suomalaista Duunaria, joka kaiken tämänkin maksaa!!!

Vaalivoittajat meuhkasivat, kuinka NYT laitetaan Sote-palvelut kuntoon, siis soten, jonka itse ovat olleet luomassa ja jonka aluevaltuustoissa ovat jo vuodesta 2022 olleet palveluita alasajamassa, kuten vaikkapa Keskusta Oulaskankaan yöpäivystyksen ajoi alas!! Keskustalla oli 33paikkaa ja liittolaisilla (sdp, vas ja vih) 22paikkaa eli yhteensä 55/79!!!!

16

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa PS kannattajat. Jotka onnistuitte juuri tekemään jytkyn vassareille mamuineen jäämällä haisemaan sohvan pohjalle vaalipäivänä.

• Anonyymi

Piirsin äänestyslappuun kirkkiveneen. Aikaisemmin olen äänestänyt perussuomalaisia, mutta aloitte hännystelemään herroja.

• Anonyymi

Minäkin tykkään vaaleista, sanoi musta mies torilla.

• Anonyymi

Hänkin on ulkoistanut äänestämisen vihervassareille. Miksi itse vaivautua kun vijervassarit äänestävät hänen puolestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänkin on ulkoistanut äänestämisen vihervassareille. Miksi itse vaivautua kun vijervassarit äänestävät hänen puolestaan?

Musta mies virnistelee persu-ukon kainalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta mies virnistelee persu-ukon kainalossa.

"Tee niin kuin sanon, älä niin kuin teen"

• Anonyymi

Ei kepu Oulaskankaan yöpäivystystä alas ajanut vaan Raahesta. Kepujen Pohteen enemmistöpuolueena jatkaessa sotepalveluiden alasajoa kepukunnista saamillaan äänillä. Joita kaksi vuotta jo alasajoivat Pohjois-Pohjanmaan kunnista määrissä missä jokin yöpäivystyksen siirto Oulaisista Ouluun ei ole yhtään mitään. Saa kohta Kaikkonen selitellä kuinkas se palvelujen pelastaminen muuttui muotoon missä kepulaiset maakunnissaan jatkaa niiden alasajoa? Mistä Kaikkonen syyttää tietenkin hallitusta. Vaikka kepujen maakuntamalli on soteleikkurimalli. Siksi ne kepulaiset taas ryntäsi joukolla äänestämään ettei naapurikunnan kepulaiset sulje heidän terveyskeskusta säilyttäen omansa. KPA

• Anonyymi

40 kuntaa ei saanut ensimmäistäkään edustajaansa hyvinvointialueen valtuustoon. Joissa vaalivoiton juhlat kepukunnissa vaihtuu krapulaan kun kepulaiset maakuntapomoina kepukunnista palveluita alas ajavat. Niistä mistä eivät vielä ole niitä alas ajaneet.

• Anonyymi

Ei ole ennen vaalikarjaa kustu niin raskaasti silmään kuten kepu ja demari juuri onnistui kusemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ennen vaalikarjaa kustu niin raskaasti silmään kuten kepu ja demari juuri onnistui kusemaan?

Isolla organisaatiolla on etunsa. Tarpeeksi paljon ja pitkään kun valehdellaan totuus voi näköjään unohtua. Kansalaiset äänestivät nyt samat puolueet jatkamaan susi-soten sisäänajoa ja palveluiden alasajoa, kuin vuonna 2022. Tätä kait voisi kutsua jonkin sortin Helsinki syndroomaksi tätäkin... eli kansa haluaa lisää kurjuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan Soinin tasolle ylsivät mitä kansalaisten kusettamiseen tulee. Kohta syyttävät hallitusta siitä, kun itse maakuntiensa johdossa toteuttavat omaa maakuntamalliaan leikkauksineen. Joita maakunnat laittoi tekemään Marinin hallitus ennen kuin Orpon hallitusta oli vielä edes olemassa. Kertovat mm. kuinka Purra vei rahat maakunnilta niin on pakko leikata Purran lisätessä rahan määrää maakunnille. Sama hyvin likainen ja epärehellinen oppositiopolitiikkaa jatkuu. Lindtmanin hallitukseen asti missä vassarit saa kylmää vettä niskaan. Niin paljon Lindtman vaalilupauksiaan pettää,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan Soinin tasolle ylsivät mitä kansalaisten kusettamiseen tulee. Kohta syyttävät hallitusta siitä, kun itse maakuntiensa johdossa toteuttavat omaa maakuntamalliaan leikkauksineen. Joita maakunnat laittoi tekemään Marinin hallitus ennen kuin Orpon hallitusta oli vielä edes olemassa. Kertovat mm. kuinka Purra vei rahat maakunnilta niin on pakko leikata Purran lisätessä rahan määrää maakunnille. Sama hyvin likainen ja epärehellinen oppositiopolitiikkaa jatkuu. Lindtmanin hallitukseen asti missä vassarit saa kylmää vettä niskaan. Niin paljon Lindtman vaalilupauksiaan pettää,.

Perussuomalaiset pettivät ääbestäjät ottamalla ennätysmäärän maahanmuuttajia ja leikkaamalla työläisiltä ja köyhiltä!

• Anonyymi

Persuäijien morsiammet lähteneet äänestämään?

• Ulkomaalaiskortti taisi mennä vanhaksi kahdesta syystä:
      a) Suomessa asuu ja on aina asunut ulkomaalaisia. Aika moni on oppinut olla pelkäämättä. Todennäköisemmin saat suomalaiselta turpaan kuin ulkomaalaiselta.

b) Saksien heiluttelulla hekumoiminen ärsyttää enemmän. Oli muuten aika temppu! Vuosikymmeniä huolella rakennettu ulkomaalaisvastaisuus pilataan heiluttelemalla saksia. Ihan helvetin typerää ellei olisi niin hienoa nähdä, kuinka itse pilataan oman työn "hedelmät".

• Anonyymi

Persukset täällä muita syyttelee. Unohtuiko, miten perskokkarehallitus jakoi yksityisille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa tuosta vaan. Yöpäivystysten säilyttäminen olisi maksanut 26,5 miljoonaa euroa mutta sitä ei perskokkareet antaneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe