Kun lasketaan turhan ja tarpeettoman pakkoruotsin aiheuttamat kustannukset koko Suomen valtion olemassaolon ajalta, saadaan hintalappuun kustannusarvio, joka on kalliimpi kuin Ukrainan hyökkäyssodan aiheuttamat tuhot.
Miksi ylläpidämme tuota järjettömyyttä?
Pakkoruotsi tulee paljon kalliimmaksi kuin Ukrainan sota
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon kalliimmaksi. Ukrainassa tuhotaan taloja ja ihmisiä, valitettavasti, mutta pakkoruotsi on surmannut koko Suomen sielun.
- Anonyymi
Ammattiapua on saatavilla. Vapauta itsesi pakkoenglannin kahleesta.
- Anonyymi
Hakeudu hullu sinne hoitoon, tarvitset sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeudu hullu sinne hoitoon, tarvitset sitä.
Tällaisia nämä pakkoenglannittajat ovat, Neuvostoliiton konsti käyttöön kun ei muuten pärjää.
- Anonyymi
Koska pakkoruotsittajien aloittama pyhä sota meitä suomenkielisiä kohtaan päättyy?
- Anonyymi
Koska päättyy oma sotasi suomenkielisiä kohtaan, pakkoenglannittaja?
- Anonyymi
Pakkoruotsittajat tulisi laittaa maksamaan Suomen jälleenrakennus pakkoruotsin aiheuttamista raunioista.
- Anonyymi
Hanki nyt sitä ammattiapua, pakkoenglannittaja!
- Anonyymi
Se on vähintä, mitä heiltä voidaan vaatia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904