Niin lempeä ja lämmin. Ajattelevain ja välittävä. Kuka sellaista ei kaipaisi
Hän on vain ollut
12
439
Vastaukset
- Anonyymi
Lämpö ja lempeys kuuluu rakkauteen. Jotkut ihmiset rakastavat lähimmäisiä ja toisia ihmisiä yleisesti ja on heitä kohtaan ystävällinen ja lempeä. Kuvittelepa millaista on olla sellaisen ihmisen rakkauden kohde, kun olisit hänelle vielä erityisempi kuin muut. Olisiko se jo vähän liikaa?
- Anonyymi
En tiedä mitä sellainen rakkaus olisi ihan oikeasti. Jossa rakastettaisiin pyyteettömästi sellaisenaan kuin on. Kokisi toiselta ihailua ja arvostusta. Mitä sellainen IRL olisi, miltä se tuntuisi
- Anonyymi
Miksi kuvittelet, että se olisi liikaa? Ei voi olla liikaa rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä sellainen rakkaus olisi ihan oikeasti. Jossa rakastettaisiin pyyteettömästi sellaisenaan kuin on. Kokisi toiselta ihailua ja arvostusta. Mitä sellainen IRL olisi, miltä se tuntuisi
Mä tiedän, koska itse olen juuri sellainen. Minuakin on rakastettu. Harvinaista kohdata mutta ei mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että se olisi liikaa? Ei voi olla liikaa rakkautta
Kokemuksesta puhun. Ihminen vain on sellainen, että liiallinen määrä hyvää saa tuntumaan kaiken tavalliselta ja alkaa ottaa itsestään selvänä ja unohtaa arvostaa. Miehet erityisesti ottavat naisen rakkauden itsestäänselvyytenä ja tajuavat vasta eron jälkeen mitä menettivät. Minulla on tästä useampi kokemus. Osaa heistä olen sydämestäni rakastanut, osaa muuten vaan pitänyt hyvänä suhteessa mutta kuitenkin jälkeenpäin tajunnut että en ollut rakastanut.
- Anonyymi
Enemmän maailmaan lempeä ja lämpöä!
- Anonyymi
Ihanasti ajattelet hänestä.
- Anonyymi
🫂🫂
- Anonyymi
Ajattele mitä menetät, jos et ota häntä omaksesi.
- Anonyymi
Kuka on ollut? Minäkö nainen? 🥹
- Anonyymi
Joku mies kirjoitti, että miehet erityisesti ottavat naisen rakkauden itsestäänselvyytenä. Totta. On hyvä, jos on rosoinenkin suhde suhteiden joukossa. Oppii arvostamaan hyvää.
- Anonyymi
Kaikki kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880