Kurapuron varressa Joensuun Mutalassa olevalle pienelle polulle on rakennettu jonkinlaista pyöräilyrataa jo vuosien ajan ja koko ajan jonkin verran laajentuen.
Joensuussa Kurapuron varteen on ilmestynyt luvaton pyöräilyrata
15
342
Vastaukset
- Anonyymi
Noissa metissä oli jo 60 luvulla krossi rata eikä kukaan itkeny
- Anonyymi
Ihan totta, nii. Eikä siellä siihen aikaan juur ketään liikkunut tai asunutkaan. Kaikki vaan olivat jossain kauempana, eikä sitten yhtään itkeneet.
Missäs sinä asut nykysin?
Voisin tulla tekemään sinne ylimääräisen maastopyöräilyreitin ja vaikka crossiradankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, nii. Eikä siellä siihen aikaan juur ketään liikkunut tai asunutkaan. Kaikki vaan olivat jossain kauempana, eikä sitten yhtään itkeneet.
Missäs sinä asut nykysin?
Voisin tulla tekemään sinne ylimääräisen maastopyöräilyreitin ja vaikka crossiradankin.Kurapurontiellä asun
- Anonyymi
Käppänät aina valittamssa. Antaa nuorten harrastaa.
- Anonyymi
Parempi niiden on harrastaa kuin mennä baareihin ryyppäämään.
- Anonyymi
Mutalan baari veti väkeä 70 ja 80-luvuilla.
- Anonyymi
Oon ajelemassa käyny kavereitten kaa ja on kyl hyvä paikka kii womp womp vaa lisääkin voisi rakentaa...
- Anonyymi
Luvaton pyöräilyrata kuuluu poistaa.
- Anonyymi
No mee poistaa jos niin närästää
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Viranomaisten tehtävä on hävittää kyseinen laiton pyöräilyrata.
- Anonyymi
Kurapuron käyttö on vain muuttunut. Muinoin, 1800-luvulla kurapuron suulla oli olutpanimo..
- Anonyymi
Paikan nimestä päätellen on syytä epäillä asialla olleen Kurahaaran veljekset! 🤓https://www.youtube.com/watch?v=uSteLPXA9Z0&ab_channel=JukiPerkele
- Anonyymi
Saa pyöräillä
- Anonyymi
nuorena sällinä kävin Kurapuron metsikössä syömässä eväitäni. Viinapullossa oli maitoa ja paperikääreessä pari ruisleivän palasta voideltuna voilla ja päällä paksuja siivuja HK Sinistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980