Mies ja yrität jemmata tunteitasi.
Pettymystä, surua, vihaa ja katkeruutta.
Sitä on sisälläsi.
Tiedän mitä käyt läpi.
Haluaisit jonkun syliisi,
Mutta et kuitenkaan.
Et ole siihen valmis,
Vaikka kesä on puhkeamassa kukkaan.
Anna itkun tulla,
Mikä kuristaa kurkkuasi
Ja painaa rintakehääsi.
Ehkä elit tuskaa unessasi,
Joku paino pahuutta niskaasi.
Ole vahva rakkaudessasi.
Älä anna kenenkään tuhota sitä tunnetta.
Se entinen ei ollut sitä.
Tulet sen huomaamaan,
Mitä on rakkaus.
Tiedän, että sulla on paha olla.
Ja kun sinulla on,
On se myös minulla.
Ikävä sinua ♡
Taas pakenit kuoreesi
24
573
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jäljillä.
- Anonyymi
Olisipa ihminen ihmiselle. Liikaa se vaatii, liikaa se ottaa.
- Anonyymi
Jos toinen edes keskustelisi voisi kipukin teidän kohdalla vähentyä.
- Anonyymi
Kuvottavaa tekstiä jos olisi minulle. Kukaan ei tunne minua niin hyvin että voisi ladella tuoolaista kuin jotenkin ymmärtämyksellä.
- Anonyymi
Ei ollut sulle. Voi oksentaa rauhassa.
- Anonyymi
Myönnän, että nyt menin hieman lukkoon. Joku... sukelsi syvään päätyyni juuri. Tätä täytyy sulatella. Nyt en mitään.
- Anonyymi
Lisään, tässä päivän mittaan ajattelin sitä naista ja vaikka irlissä käytännössä tuntematon, niin mietin hänen menneisyyttään. Mitä siihen on kertynyt. Mitä hän on menettänyt, saavuttanut, toivonut, unelmoinut. Mistä hän saa voimaa, mikä pitää hänet jaloillaan. Tämän ainakin tiedän, olen kerran kuullut hänen itkevän ja vaikka en ollut aiheuttaja, niin se ääni porautui sisälleni. Myötäelin sen hetken ja tuntui pahalta.
- Anonyymi
Satutettuna saattaa olla että jemmaan tunteeni.
Ja ehkä en enää koskaan pysty niitä jemmasta pois ottamaan. - Anonyymi
Mitäs läksit, nii'i.
- Anonyymi
Mihin tämä palstasetä sitten niinku läks? Kerro lisää tästä nevöhöördistä, son
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tämä palstasetä sitten niinku läks? Kerro lisää tästä nevöhöördistä, son
Ellei ole sitten rikkinäisessä päässä esim juuri se mielenvikaisten kertomusten kehittäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei ole sitten rikkinäisessä päässä esim juuri se mielenvikaisten kertomusten kehittäjä
Nimim tuulettajien teksteistä oppii juonten kulkuja ja ns keskeisiä henkilöitä
- Anonyymi
Tuo jatkuva manipulointi ja aivopesu toista vastaan on aika sairasta. Se rakkaus mitä minulla ja hänellä on on syvempää etkä voi yksinkertaisesti koskaan ymmärtää sillä se on epäitsekästä toisin kuin tuo omistushaluisuutesi jota kutsut rakkaudeksi.
- Anonyymi
Jep. ...
Toi tyyppi yrittää rikkoa sen mitä meillä on
Rakastan vieläkin ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. ...
Toi tyyppi yrittää rikkoa sen mitä meillä on
Rakastan vieläkin ❤️Niin minäkin nuorempaa miestä ❤️
- Anonyymi
Onhan tämäkin tapa pitää aloittajasetä näitä raapustuksiasi pinnalla ja kiintoisina. On sulla ainakin yksi innokas fani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tämäkin tapa pitää aloittajasetä näitä raapustuksiasi pinnalla ja kiintoisina. On sulla ainakin yksi innokas fani
Sä taidat olla toinen :D
Ei se mitään, jatka vaan kaikessa rauhassa. Ei ole mitään hävettävää.
-Ap
- Anonyymi
Osin oikeassa mutta aika paljon olet väärässä.
- Anonyymi
Eikös tuo ole hitusen epätoivoista. Antaa miesten olla, mitä on. Ei heitä tarvitse analysoida.
Itse ratkaisin ongelman, mitä vuosikausia vatvoin mielessä sillä, että pohdin tarkkaan tuota ihmistä ja tajusin jotain: ihminen voi ihastua haavekuvaan.
Piti vain pohtia rehellisesti niitä yhteyksiä, mitä täällä on luullut olevan, ja ratkaisu oli lopulta melko helppo. En tahtoisi häntä mitenkään elämääni. Hän ei edes ollut mitenkään haaveideni ruumiillistuma. En tiedä, miksi keksin alkaa kaipailemaan tuota melko vierasta miestä varattuna. Luulen, että dissosioin tuona aikana enemmän. En muista tuosta ajasta juuri mitään.
Koen edelleen pientä haikeutta haaveilusta. Olihan se lohduttavaa hakea täältä jotain tukea ja vajota kuvitelmiinsa ihanasta miehestä, joka on täysin minun pauloissani ja sankarillinen pelastaja 😄 Nyt yritän siirtää haaveilua johonkin konkreettiseen asiaan, joka toisi iloa.
Kuitenkin se oli epätoivoista ja säälin sitä ihmistä eli itseäni, joka päätti joskus vuosia sitten paeta todellisuutta haaveisiin.- Anonyymi
Good for you. Elä elämääsi.
-Ap
- Anonyymi
Aloitus osui oikeaan. Juuri tällainen olen. m>n
- Anonyymi
Tämä saattoi resonoida monelle miehelle, hyvä jos olen saanut kosketettua ja antanut ajateltavaa. Joskus jonkun toisen sana voi kolahtaa ja siitä voi alkaa asian työstäminen.
Teksti ei ollut mitenkään ennalta pyöritelty, vaan näitä välillä tupsahtaa ja on pakko rykäistä se ulos. Tarkoitus ei ollut viedä kenenkään miestä, manipuloida tai painaa alas.
Rakkaudella sille yhdelle mieleni miehelle, jonka vointi tuntuu olevan elinehto omalleni, joten pysy pinnalla mies :D- Anonyymi
Niin ja ei ollut analyysi, jokainen on mitä on perusluonteeltaan ja saa ollakin.
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ei ollut analyysi, jokainen on mitä on perusluonteeltaan ja saa ollakin.
-ApKerro aloittajasetä lisää näistä nimikirjaimiin fiksoituneiden miesten luonteenpiirteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772