Taas pakenit kuoreesi

Anonyymi-ap

Mies ja yrität jemmata tunteitasi.
Pettymystä, surua, vihaa ja katkeruutta.
Sitä on sisälläsi.
Tiedän mitä käyt läpi.
Haluaisit jonkun syliisi,
Mutta et kuitenkaan.
Et ole siihen valmis,
Vaikka kesä on puhkeamassa kukkaan.
Anna itkun tulla,
Mikä kuristaa kurkkuasi
Ja painaa rintakehääsi.
Ehkä elit tuskaa unessasi,
Joku paino pahuutta niskaasi.
Ole vahva rakkaudessasi.
Älä anna kenenkään tuhota sitä tunnetta.
Se entinen ei ollut sitä.
Tulet sen huomaamaan,
Mitä on rakkaus.
Tiedän, että sulla on paha olla.
Ja kun sinulla on,
On se myös minulla.
Ikävä sinua ♡

24

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet jäljillä.

• Anonyymi

Olisipa ihminen ihmiselle. Liikaa se vaatii, liikaa se ottaa.

• Anonyymi

Jos toinen edes keskustelisi voisi kipukin teidän kohdalla vähentyä.

• Anonyymi

Kuvottavaa tekstiä jos olisi minulle. Kukaan ei tunne minua niin hyvin että voisi ladella tuoolaista kuin jotenkin ymmärtämyksellä.

• Anonyymi

Ei ollut sulle. Voi oksentaa rauhassa.

• Anonyymi

Myönnän, että nyt menin hieman lukkoon. Joku... sukelsi syvään päätyyni juuri. Tätä täytyy sulatella. Nyt en mitään.

• Anonyymi

Lisään, tässä päivän mittaan ajattelin sitä naista ja vaikka irlissä käytännössä tuntematon, niin mietin hänen menneisyyttään. Mitä siihen on kertynyt. Mitä hän on menettänyt, saavuttanut, toivonut, unelmoinut. Mistä hän saa voimaa, mikä pitää hänet jaloillaan. Tämän ainakin tiedän, olen kerran kuullut hänen itkevän ja vaikka en ollut aiheuttaja, niin se ääni porautui sisälleni. Myötäelin sen hetken ja tuntui pahalta.

• Anonyymi

Satutettuna saattaa olla että jemmaan tunteeni.
      Ja ehkä en enää koskaan pysty niitä jemmasta pois ottamaan.

• Anonyymi

Mitäs läksit, nii'i.

• Anonyymi

Mihin tämä palstasetä sitten niinku läks? Kerro lisää tästä nevöhöördistä, son

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tämä palstasetä sitten niinku läks? Kerro lisää tästä nevöhöördistä, son

Ellei ole sitten rikkinäisessä päässä esim juuri se mielenvikaisten kertomusten kehittäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei ole sitten rikkinäisessä päässä esim juuri se mielenvikaisten kertomusten kehittäjä

Nimim tuulettajien teksteistä oppii juonten kulkuja ja ns keskeisiä henkilöitä

• Anonyymi

Tuo jatkuva manipulointi ja aivopesu toista vastaan on aika sairasta. Se rakkaus mitä minulla ja hänellä on on syvempää etkä voi yksinkertaisesti koskaan ymmärtää sillä se on epäitsekästä toisin kuin tuo omistushaluisuutesi jota kutsut rakkaudeksi.

• Anonyymi

Jep. ...
        Toi tyyppi yrittää rikkoa sen mitä meillä on
        Rakastan vieläkin ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. ...
        Toi tyyppi yrittää rikkoa sen mitä meillä on
        Rakastan vieläkin ❤️

Niin minäkin nuorempaa miestä ❤️

• Anonyymi

Onhan tämäkin tapa pitää aloittajasetä näitä raapustuksiasi pinnalla ja kiintoisina. On sulla ainakin yksi innokas fani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tämäkin tapa pitää aloittajasetä näitä raapustuksiasi pinnalla ja kiintoisina. On sulla ainakin yksi innokas fani

Sä taidat olla toinen :D
        Ei se mitään, jatka vaan kaikessa rauhassa. Ei ole mitään hävettävää.
        -Ap

• Anonyymi

Osin oikeassa mutta aika paljon olet väärässä.

• Anonyymi

Eikös tuo ole hitusen epätoivoista. Antaa miesten olla, mitä on. Ei heitä tarvitse analysoida.

Itse ratkaisin ongelman, mitä vuosikausia vatvoin mielessä sillä, että pohdin tarkkaan tuota ihmistä ja tajusin jotain: ihminen voi ihastua haavekuvaan.
      Piti vain pohtia rehellisesti niitä yhteyksiä, mitä täällä on luullut olevan, ja ratkaisu oli lopulta melko helppo. En tahtoisi häntä mitenkään elämääni. Hän ei edes ollut mitenkään haaveideni ruumiillistuma. En tiedä, miksi keksin alkaa kaipailemaan tuota melko vierasta miestä varattuna. Luulen, että dissosioin tuona aikana enemmän. En muista tuosta ajasta juuri mitään.

Koen edelleen pientä haikeutta haaveilusta. Olihan se lohduttavaa hakea täältä jotain tukea ja vajota kuvitelmiinsa ihanasta miehestä, joka on täysin minun pauloissani ja sankarillinen pelastaja 😄 Nyt yritän siirtää haaveilua johonkin konkreettiseen asiaan, joka toisi iloa.

Kuitenkin se oli epätoivoista ja säälin sitä ihmistä eli itseäni, joka päätti joskus vuosia sitten paeta todellisuutta haaveisiin.

• Anonyymi

Good for you. Elä elämääsi.
        -Ap

• Anonyymi

Aloitus osui oikeaan. Juuri tällainen olen. m>n

• Anonyymi

Tämä saattoi resonoida monelle miehelle, hyvä jos olen saanut kosketettua ja antanut ajateltavaa. Joskus jonkun toisen sana voi kolahtaa ja siitä voi alkaa asian työstäminen.
      Teksti ei ollut mitenkään ennalta pyöritelty, vaan näitä välillä tupsahtaa ja on pakko rykäistä se ulos. Tarkoitus ei ollut viedä kenenkään miestä, manipuloida tai painaa alas.
      Rakkaudella sille yhdelle mieleni miehelle, jonka vointi tuntuu olevan elinehto omalleni, joten pysy pinnalla mies :D

• Anonyymi

Niin ja ei ollut analyysi, jokainen on mitä on perusluonteeltaan ja saa ollakin.
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ei ollut analyysi, jokainen on mitä on perusluonteeltaan ja saa ollakin.
        -Ap

Kerro aloittajasetä lisää näistä nimikirjaimiin fiksoituneiden miesten luonteenpiirteistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe