Miksi haluat lapsen?

Anonyymi-ap

Entä jos kaivattusi ei haluakaan? Onko se suhteen loppu?

23

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua lasta. Jos kaivattu haluaa, suhteesta ei tule mitään.

• Anonyymi

Onneksi olen liian vanha noihin juttuihin.

• Anonyymi

Mulle ei ole lapsi mikään välttämättömyys mulla kaksi ainakin on varmuudella ja jo yksikin olis riittän varmistamaan sen että valtio ei multa olis ainakaan mitään saanu mulla vaan ei ole mitään lapsia vastaan koskaan voi mistään tietää josko nainen lapsen haluaa halusihan viimeisimmässä parisuhteessakin ollut nainen kanssani lapsen vaikka oltiin puhuttu jo alkuun että hän ei lasta halunnut/halua

• Anonyymi

En minä halua lapsia. En ole koskaan halunnut.

• Anonyymi

Minulla on jo. Ei ole mahdottomuus jo nainen tykkäisi saada lapsen.

• Anonyymi

Itse en tiennyt haluanko lapsia. Mutta kun ikää tuli niin nyt on sitten pieni poika tässä hoidettavana.

Tosin vaikka yli 35 vuotiaana lapsen vasta sain niin en kyllä olis aikasemmin ollut valmis tähän hommaan.

Tämä pikkuinen on 2 kk ikäinen ja voin sanoa ettei pienen vauvan hoito depressio potilaana nuorempana olisi onnistunut mitenkään. Oma jaksaminen ja elämänhallinta oli ihan hakusessa.

Ja kyllähän tämä rahaakin on syönyt tuhansia euroja jo kun kaikkee pitäny hankkia eli kannattaa olla vähän säästöjä.

Jos omaa impulsiivisen, hyvin pienestä hermostuvan luonteen tai tunne-elämän epävakautta niin pieni vauva itkukohtauksineen on liikaa. Vihanhallintaa vaaditaan vauvan huutaessa ja vanhemman miettiessä et mikä sillä voi olla kun syötetty on, vaipat vaihdettu, nukkunu on ja sylissä on. Kaiken pitäis olla hyvin mutta silti se vaan huutaa pää punasena 15-30
      Min taukoamatta.

Vauva on ajankohtainen kun selviää itsensä kanssa ja elämässä ja suhteessa on tasapainoinen hyvä olla.

Itselle ei yhtään aikasemmin ois ollu hyvä. Ois laps päätyny huostaan.

• Anonyymi

En halua yhtään lasta kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Ei enää lapsia. Kertakokeilu riitti.

• Anonyymi

Huomaa kyllä, että tämä on minä minä ihmisten palsta. Täällä vingutaan toisia ottamaan yhteyttä ja halutaan vaan helppoa elämää. Ei taida olla vanhustenhoitoa enää kun mennään pari vuosikymmentä eteenpäin.

• Anonyymi

Robot hoitaa. Tai mamut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Robot hoitaa. Tai mamut.

Kylläpä helpotti, kun tuon kerroit.

• Anonyymi

Ne, jotka haluaa lapsia, ovat kiireellä hankkiutuneet parisuhteeseen jo aikoja sitten. Jos ei lapsia suunnittele, niin ei mihinkään ole kiire.

• Anonyymi

No unelmana on edelleen auto, autotalli, talo ja lapset 🤔

• Anonyymi

Mikäs estää hommaamasta?

• Anonyymi

Joo, ja lopuksi avioero?

• Anonyymi

Sattuvm vahinko

• Anonyymi

Lapsia ei synny vahingossa. Vahingot laitetaan kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain pimeetä siinä 😳😦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei laiteta vahinkoja kesken.

• Anonyymi

En halua lapsia tähän maailmaan. Aikanaan kun kuolen niin toivottavasti elämä päättyy osaltani jos ei muita maailmoja ja kanssaihmisiä ole. Joko eletään vapaana tai ei lainkaan olemassa.

• Anonyymi

Kaivattuni ei halunnut lapsia, mutta teki myöhemmin toisen kanssa, josta erosi.

• Anonyymi

Koiravaavin haluisin ottaa kyllä ja sydän toivoo yhden lapsenkin mutta en tiedä. Riippuu tulevasta elämästä ja puolisosta.?.Tuleeko häntä edes koskaan ja näin päin pois

• Anonyymi

Hei lopetahan hullun puheet. Ihan älytön viesti. Et tiedä elämästä yhtään mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6374
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3813
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3190
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe