Kohtaamaan etkä puhumaan
Arvasin ettet pysty mua
27
472
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sinä tämän arvasit? Tämä kuulostaa enemmän uhoamiselta tyyliin haluat, että sinulle tullaan puhumaan. Sinä pystyt halutessasi luomaan tilanteen jossa voitte puhua.
- Anonyymi
En ole pelkuri. On vain ihmisiä, joille ei ole enää mitään asiaa. Niiltä, joita olen loukannut pyydän AINA anteeksi. Ellei tämä toinen aloittanut riitaa.
- Anonyymi
Mikä biiffi täällä sit niinku on, aloittajasetä?
- Anonyymi
Arvasin ettet pysty kysymään.
- Anonyymi
Oletko joku arvauskeskus, riittävän monta kertaa kuin arvaa niin pakostakin joku osuu oikeaan, sillä ei kuitenkaan voita mitään arpaa tmv.
- Anonyymi
on tehty ihan kunnon karjuntaakin ja autoon suunnattu, mm kuole ja tapa ittes! Tehtiin perässä ja huudettiin juuri noita nimiä mistä tullut :)
Myös vaalea pitkä ohut Jenna voi mitä väkivaltaa. Johnny ei sentään ole lähtenyt mukaan.- Anonyymi
Jaa no kelle nä jäbä nyt oot fleksaillu? Toiset tulee oikein marketin parkkkipaikallekin avautumaan auton ikkunasta. Psyykkauspeli- millainen ryhmä tämä sellaista voisi harrastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no kelle nä jäbä nyt oot fleksaillu? Toiset tulee oikein marketin parkkkipaikallekin avautumaan auton ikkunasta. Psyykkauspeli- millainen ryhmä tämä sellaista voisi harrastaa?
Vähän taikauskoista jopa, jos on kerran niin varmat setit niin miten se toisen osapuolen mielentila tms siihen sitten vaikuttaa? En vaan niinku tajuu, liian keveä askel vissiin mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän taikauskoista jopa, jos on kerran niin varmat setit niin miten se toisen osapuolen mielentila tms siihen sitten vaikuttaa? En vaan niinku tajuu, liian keveä askel vissiin mulla
Miltä tämä kuulostaa tutultako? Se tunne kun ei pääse omista narsistisista visioistaan yli. Siksi nykyään oikeassa maailmassa onkin vissiin jopa jotkut takarajat, että kyllä tuon saman sauman hierominen pitää jo lopettaa ja mennä eteenpäin. EsimTampere tulee ehkä osin jäljessä tässä modernisaatiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tämä kuulostaa tutultako? Se tunne kun ei pääse omista narsistisista visioistaan yli. Siksi nykyään oikeassa maailmassa onkin vissiin jopa jotkut takarajat, että kyllä tuon saman sauman hierominen pitää jo lopettaa ja mennä eteenpäin. EsimTampere tulee ehkä osin jäljessä tässä modernisaatiossa
Missä lapset koulutetaan pääosin, ei hyvä
- Anonyymi
Eipä se yllätys ole. Itsellenikään.
- Anonyymi
Missä? Tulitko kuinka lähelle🤔
- Anonyymi
Lauri muuten tein perässä minkä jo näytitkin, viilsin takaisin teidän sopimuksia ja asumista. Häädöt edessä ja sopimuspaskaa ja kaikkea muuta, saatte kaikkea huonoa ja pahaa sitä mukaan takaisin. Rahat erikseen :) nämä eivät kosketa edes niitä, vaan nämä kärsitte vielä erikseen :)
- Anonyymi
Joko palstasetä tämä okkultistinen varjonyrkkeily alkaa tuottaa tuloksia täällä ns 3D:ssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko palstasetä tämä okkultistinen varjonyrkkeily alkaa tuottaa tuloksia täällä ns 3D:ssä?
Watch and learn scammer
- Anonyymi
Ehkä toinen meistä koittaa vielä vimmatummin huudattaa vanhaa tuttua musiikkia, jotta vanha tanssi jatkuisi.
Jos toinen ei enää halua sitä tanssia, niin hänellä on vapaus siitä kieltäytyä.- Anonyymi
Silti sen voi ihan nätisti sanoa toiselle että ei, ei kiinnosta jos se nyt siltä tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti sen voi ihan nätisti sanoa toiselle että ei, ei kiinnosta jos se nyt siltä tuntuu
Muutos...
- Anonyymi
Painostus yhteyteen on egoististä ja loukkaavaa. Päättely ja pohdinta voi tehdä hyvää ghostatulle. Ehkä et ole viestin arvoinen?
- Anonyymi
Se on tasan kyllä niin
et sä et pysty kohtaamaan mua mies.
Et koska en ollu vain. Domina
(Huora tai helppo pillu mitä sä haet)
Objecti jonka halusit vain
Lähinnä sun omia himoja ja tarpeita varten .
Olinki vain ihminen ja muutakin
Ihan toisen lainen ja luonteinen
Niin ei kelvanutkaa sulle 😂🤣
Dominoiva nainen- Anonyymi
Tämäpä oli kiinnostava illustraatio palstasetä. Sieltä sitä shamppanjaa ja kaviaaria saa stadin eri studioista, pysyvää ruumiinvammaa eivät tuota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä oli kiinnostava illustraatio palstasetä. Sieltä sitä shamppanjaa ja kaviaaria saa stadin eri studioista, pysyvää ruumiinvammaa eivät tuota
Mutta olisihan tämä merkityksellinen digiallekirjoitus voinut olla jonakin tukena
- Anonyymi
Saatan saada turpaan niin ei uskalla
- Anonyymi
Ai toiselta? Lopeta nyt tuo heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai toiselta? Lopeta nyt tuo heti
Luuletko että paljastut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että paljastut
Haukkumiset yms paljastu jo vuosia sitten 🤣
- Anonyymi
Vai semmosta sitten juu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880