Miten Janakkalassa levarilla.
Levareilla joko kuhinaa.
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvin tarjontaa..
- Anonyymi
Huomenna olisi tarkoitus mennä pukeudun nsiten asuihin muta judt nyt en omista kuin naisten villäsukat jousta yoinen on hienan erinlainen kuon toinen sekä naisten sandaalit mutta jis se ei häuritse että olen joutunut oikean jalan sandaalia korjaamaan hueman 0ilmastointi.teipillä ,olen varsin sivistynyt ja akateemisesti koulutettu eläkkeellä oleva äidinkielen ooettaja , 0len 43 vuotias ja toistsiseksi poikamues mutts suurin toiveeni on ssaada solmittus parisuhde eikä ole väliä onko kumppani mies tsi naiben kunhan nyt jonkun sais elämäänsä , kitjoituksessani saattaa olla jonkin verran kirjoutus virheitä jotka johtuu siittä etyä olen innokas polkupyöräilijä ja joitsin vuodia sitten kaafuin polkupyörälläni ja loukkadin hieman päätäni ja siittä jihtuen aivoverenkiertoni ei ole saman suuntainen kuin ennen eli veri kiertää päässöni väörin päin js vsikuttaa nökökykyynu kyin myös kurjaimien hahmottamiseen onbettomuydennennole antanut häiritä liikunnallisuuttani vaan olen jatkanut pyöräilyä entiseen tapaan mutta liikenbe on nykyään liian vaarallusra ja vauhdit kovia joten olenkin alkanut pyöräilemääb yö aikaan jolloin liikenbe o väjäisempää ja vaaratulanteita syntyy vähemmän.
- Anonyymi
Huomenna käymään😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647