Turpaan vai mitä oikein pelkäät
Pelkäätkö saavasi
19
395
Vastaukset
- Anonyymi
Vai et
- Anonyymi
Normaali mies ei lyö naisia
- Anonyymi
Mut mies miestä joka on mustasukkainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole normaalia
Sitäkö hän pelkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö hän pelkää
Mistä mä sen tiedän :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustikset
Tai muuten korvien välistä vinoutuneet tai sekasi olevat miehet kyllä lyövät .
Mut tervepäiset eivät lyö naista
Sivusta. kokemuksella.
- Anonyymi
Juu, heittää renkaan alle.
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin pelkään et voi turpaan vielä
On ollu meinaa vaarallisia ihmisiä ympärillä joskus ... Ja mies sulla on välillä semmoiset bibat vaikka halusit varmasti vain herättää luottamusta .
Naiselta. - Anonyymi
Päästään terve ei lyö toisia! Eikä uhkaile naisia!
- Anonyymi
Jaa kenen pitäs pelätä saavansa turpaan ja keneltä mä olen tuotakin joskus yrittän et tietäs edes miltä tuntuu saada turpaansa mu ei ole kukaan uskaltanu yrittää edes mul on kuitenkin ikää jo 45v ja kohta pari vuotta jo ollu tekemättä oikkei mitäännet kaiken järjen mukaannei pitäs juurikaannol voimaakaan kun en ole edes reenannu mitään
- Anonyymi
oon vaan hyvin loppu
- Anonyymi
Henkisesti kyllä, jos mies ajattelisi lähestymisestä, että eikö toi äMmä jo tajua stna.
- Anonyymi
Pelkään sun jimppiä.
- Anonyymi
Haha lol eihän sua pelkää kukaan 🤣
- Anonyymi
Olit aijemmin uhkaillut kuulemma munille potkinnalla, en usko että pitäisin sellaisesta🤔 t. Mies
- Anonyymi
Syytätkö taas vääriä ihmisiä. Kuulemma on kuulemma.
- Anonyymi
Oikeessa oloa? https://www.google.com/search?client=tablet-android-samsung-nf-rev1&sca_esv=0625c367a110485f&q=Mörkö-hahmo+1990-luvun+Muumilaakson+tarinoita+-sarjassa.+Kuva:+Yle+/+Moomin+Characters&udm=2&fbs=ABzOT_AtbYBn_nfoVQuuaYvXD3bV3OjQSqq27A6ddIMjwx5AaWexC6WXEib7_EYFXbdwR0KLfPSkeOxJ2PqjWMM2HP9LekKFORa5qyEqffjiwVhfKRn7oz2NKjfxln7BqP_DeG0S93riRodx-tPwdxs_oHAKeBfAD6OcS82CJ4igwt_YGDJ46lqhv9me5c00tkkm9bxbO0Iw&sa=X&ved=2ahUKEwjM4si7g92MAxWcIxAIHZBgDWkQtKgLegQIDxAB&biw=1280&bih=800&dpr=1.5#sv=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
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782