Onko tämä viime vuosina kovasti vanhentunut juontaja tällä hetkellä sinkku ja siten kenen vain saatavilla jälleen vai onko vielä joku suhde meneillään? Joku harhaanjohdettu piruparkahan on sille muksunkin aiemmin siittänyt kaikesta sekoilusta huolimatta :D
Suvi Hartlin ja miessuhteet
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Aika törkeästi kirjoitat kuitenkin olemassa olevasta ihmisestä, jolla on tunteet. Mieti jos Suvin lapsi lukisi kommentteja omasta isästään, että kuinka hän on harhaanjohdettu pikkuparka. Saat vielä noilla kommenteilla lapsen saannin kuulostamaan vahingolta.
Varmasti on rakastava isä, yhtälailla kuin Suvikin on äiti. Miettisit ensin ennen kuin laitat nettiin jotain. Vaikka Suvi ei itse tähän vastaisikaan, ei se sitä tarkoita että hän ei sitä lukisi. Aika lapsellista sun osalta purkaa jotain pahaa oloasi ihmiseen, jota et luultavasti ole edes ikinä kasvokkain kohdannut.
En ymmärrä mitä koet saavasi siitä, että haukut muita netissä. Kasva aikuiseksi - Anonyymi
Harmi kun huumausaineet ovat vieneet Suvin huoltajuuden
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Suvi ei ole ikinä käyttänyt huumeita, ja hän ihan asuu vielä yhdessä lapsensa kanssa. Miten voit olla noin tyhmä?
- Anonyymi
Suvin huumekoukusta on tietoinen jokainen, joka hänet tuntee. Tosi sääli. Menettää kai huoltajuuden, työpaikan ja asunnon
- Anonyymi
Harmi juttu. Tyhmä kyllä on radiossakin. Aivan hiton hölmö missi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701