ja tutustumaa suhun?
Miten pääsen näkemää sua
49
1125
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä se olisi mun lennettävä sinne en enää tiedä haluatko
- Anonyymi
Ota häneen yhteyttä tai mene luokse.
- Anonyymi
Tämä on hyvä neuvo.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
En tykkää olla missään. Enkä tykkää puhua vieraille itsestäni mitään. Mieheltä.
- Anonyymi
Mä hoidan puhumisen 🤣
- Anonyymi
Nooo Pari seuraavaa tosiaan taitaa odottaa sua mies😒 ei taida olla kivat ajatukset eikä mietteet. Ole varovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hoidan puhumisen 🤣
Poikkiksen kanssa yhdessä papparaisen kanssa treffeille? Sillä lailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hoidan puhumisen 🤣
Lopettakaa ihmisten kiusaaminen jo. Miksi teette tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkiksen kanssa yhdessä papparaisen kanssa treffeille? Sillä lailla
Sulla taitaa olla palstasedän jutuissa poristessa jotenkin sininen lanka hukassa
- Anonyymi
Tuu joskus salille.
🧔🏻♂️
🎽- Anonyymi
Ootko aiemmin nähnyt naisen siellä salilla?
Milloin? - Anonyymi
Ootko paljon kuvan näköinen mies? Naiselle? Ootko nähnyt missä ja milloin hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko paljon kuvan näköinen mies? Naiselle? Ootko nähnyt missä ja milloin hänet?
et kai sinä spede luule että tuo palsta plle on joku kenet olet nähnyt salilla voi härre gud !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et kai sinä spede luule että tuo palsta plle on joku kenet olet nähnyt salilla voi härre gud !!!
Luuletko sinä palstasetä, ettei muut tajua sinun teutaroivan itsesi kanssa härre guud. Sinunkin elämäntehtävä tuntuu olevan tuottaa tätä tiettyä kuvaa naisista. Siihen se elämän suola jääkin myös sinulla
- Anonyymi
Facebook, Instagram, etc laita viestiä tai puhelimella ja sano että haluaisit tutustua. Jos kieltäytyy unohda.
- Anonyymi
en armahda kuin poikani kaikkia muita kunnolla turpaan ja jos rahat vaatii uhrin antaa mennä vaan.
- Anonyymi
Olen tyhmä asiakas, saa sanoa suoraan 🥰
- Anonyymi
Parhaimmat ei hillu ikäihmisten keskustelupalstoilla trollaamassa sori vaan.
- Anonyymi
Et mitenkään. Aiempi rakkaus käsittelyineen kesti 12-19 vuotta. Sitten tuli hän joka oli enkeli minulle. Ei minusta ole enää mitään jäljellä.
- Anonyymi
Missä olet tavannut hänet.samaa täälä mietin.
- Anonyymi
Soittamalla tähän laitteeseen, sä tiedät numeron🤗😘🥰😍🔥
- Anonyymi
Sulle gubbe ei kukaan soittele.
- Anonyymi
Miten pääsen? Miten, miten...
- Anonyymi
Must tuntuu et mun ei kannata vihjata missä.
Must tuntuu et mun täytyy odottaa.
Oonko väärässä?
- Anonyymi
Mä mietin ihan samaa.
- Anonyymi
Näkemään ja tutustumaan? Pakit sä mulle annat, mutta odotan sitäkin aivan hulluna!
- Anonyymi
Oletko sellainen mies, joka tulee pakeista hulluksi ja kertoilee aivan eri tarinaa miten hommat on menneet? Ei varmaan jää ainakaan mietityttämään että harmi kun tämä tilaisuus meni ohi
- Anonyymi
Missä näit aiemmin hänet? Ootko m ja hän n?
- Anonyymi
Nähdä voi kenties hyvällä tai huonolla tuurilla kun tulee haminaan se miten tutustumaan pääsee voi olla jo jopa mahdotonta en tie mahdollisimman vaikeaksi olen sen ainakin pyrkiny tekemään
- Anonyymi
Miten se onnistuis?
- Anonyymi
Soita eikö sulla enää ole puhelinta
- Anonyymi
a) osta lentoliput
b) käytä ne- Anonyymi
Se olisi varmaan kannattavaa.
- Anonyymi
Jos olisi joku yhteinen työ, niin sittenhän joutuisi tapaamaan useamman kerran viikossa, vaikka olisi huonokin päivä. Tutustuisi väkisin.
- Anonyymi
Harmi, että ollaan kaivatun kanssa eri aloilla. Siksi jokainen päivä on huono vitsi. 🙁
- Anonyymi
Ja mul on sellainen olo, et jos ehdottaisin, et keskusteltais jossain netissä kahden kesken, niin hän kyllä kieltäytyis, ellei se ois sellainen alusta josta hän tykkää. Kun mulle ois vaan tärkeetä olla ja jutella hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mul on sellainen olo, et jos ehdottaisin, et keskusteltais jossain netissä kahden kesken, niin hän kyllä kieltäytyis, ellei se ois sellainen alusta josta hän tykkää. Kun mulle ois vaan tärkeetä olla ja jutella hänen kanssaan.
Miten tämä liittyi yhteiseen työhön? Keskustelut voi tapahtua livenä, miksi ne netissä pitäisi tapahtua jos toinen osapuoli ei pidä siitä? Jos kerran tutustua haluaa, niin livenä tietenkin paremmin tutustuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyi yhteiseen työhön? Keskustelut voi tapahtua livenä, miksi ne netissä pitäisi tapahtua jos toinen osapuoli ei pidä siitä? Jos kerran tutustua haluaa, niin livenä tietenkin paremmin tutustuu.
Jos esimerkiksi asutaan eri puolella maailmaa, niin tapaaminen ei ole ihan niin helppoa järjestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että tämä sinun live-irl toteutuu palstasedälle jupisemalla? Tai muutenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että tämä sinun live-irl toteutuu palstasedälle jupisemalla? Tai muutenkaan
Vastasin vain aloittajan kysymykseen yhtenä vaihtoehtona. Ei mitään hajua, kun en ap.sta mitään tiedä.
- Anonyymi
Tutki niitä työpuhelimen viestejä🙄
- Anonyymi
Ällös huoliko jos viestit tai sähköpostit pistää roskakoriin niitä ei enää ole
- Anonyymi
Nukun aika paljon kipujen takia. Varmaan uniini voit tulla.
- Anonyymi
Unohda, et ole puolisoainesta.
- Anonyymi
Et mitenkään.
- Anonyymi
Miten haluat,
- Anonyymi
emt
- Anonyymi
Etsimällä eikö se ole sitä mitä naisetkin vaatii että tietävät että mies edes vaivautuu jos ei passaa siirtyy seuraavaan kai sitä pettyä voi helpomminkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731