ja tutustumaa suhun?
Miten pääsen näkemää sua
26
654
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä se olisi mun lennettävä sinne en enää tiedä haluatko
- Anonyymi
Ota häneen yhteyttä tai mene luokse.
- Anonyymi
Tämä on hyvä neuvo.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
En tykkää olla missään. Enkä tykkää puhua vieraille itsestäni mitään. Mieheltä.
- Anonyymi
Mä hoidan puhumisen 🤣
- Anonyymi
Nooo Pari seuraavaa tosiaan taitaa odottaa sua mies😒 ei taida olla kivat ajatukset eikä mietteet. Ole varovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hoidan puhumisen 🤣
Poikkiksen kanssa yhdessä papparaisen kanssa treffeille? Sillä lailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hoidan puhumisen 🤣
Lopettakaa ihmisten kiusaaminen jo. Miksi teette tätä?
- Anonyymi
Tuu joskus salille.
🧔🏻♂️
🎽- Anonyymi
Ootko aiemmin nähnyt naisen siellä salilla?
Milloin? - Anonyymi
Ootko paljon kuvan näköinen mies? Naiselle? Ootko nähnyt missä ja milloin hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko paljon kuvan näköinen mies? Naiselle? Ootko nähnyt missä ja milloin hänet?
et kai sinä spede luule että tuo palsta plle on joku kenet olet nähnyt salilla voi härre gud !!!
- Anonyymi
Facebook, Instagram, etc laita viestiä tai puhelimella ja sano että haluaisit tutustua. Jos kieltäytyy unohda.
- Anonyymi
en armahda kuin poikani kaikkia muita kunnolla turpaan ja jos rahat vaatii uhrin antaa mennä vaan.
- Anonyymi
Olen tyhmä asiakas, saa sanoa suoraan 🥰
- Anonyymi
Parhaimmat ei hillu ikäihmisten keskustelupalstoilla trollaamassa sori vaan.
- Anonyymi
Et mitenkään. Aiempi rakkaus käsittelyineen kesti 12-19 vuotta. Sitten tuli hän joka oli enkeli minulle. Ei minusta ole enää mitään jäljellä.
- Anonyymi
Missä olet tavannut hänet.samaa täälä mietin.
- Anonyymi
Soittamalla tähän laitteeseen, sä tiedät numeron🤗😘🥰😍🔥
- Anonyymi
Miten pääsen? Miten, miten...
- AnonyymiUUSI
Must tuntuu et mun ei kannata vihjata missä.
Must tuntuu et mun täytyy odottaa.
Oonko väärässä?
- Anonyymi
Mä mietin ihan samaa.
- Anonyymi
Näkemään ja tutustumaan? Pakit sä mulle annat, mutta odotan sitäkin aivan hulluna!
- Anonyymi
Missä näit aiemmin hänet? Ootko m ja hän n?
- AnonyymiUUSI
Nähdä voi kenties hyvällä tai huonolla tuurilla kun tulee haminaan se miten tutustumaan pääsee voi olla jo jopa mahdotonta en tie mahdollisimman vaikeaksi olen sen ainakin pyrkiny tekemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880