Etsinnässä uusi kampaaja, jolla on näkemystä ja taitoa leikata lyhyt hiusmalli, joka toimii. Trendikäs, mutta tyylikäs - sellainen pää pitäisi saada, eikä pitkäaikainen kampaaja nyt tunnu onnistuvan. On siis aika vaihtaa. Tuntuu, että kaikkien kampaamojen instatilit on täynnä kuvia pitkähiuksisista naisista, enkä uskalla varata enää yhdellekään kampaajalle aikaa ilman näyttöjä. Lyhyiden hiusten leikkuu vaatii erilaista taitoa - ilmianna taitava leikkaaja ja sävyttäjä!
Kampaamoa etsitään! Ilmianna taitava lyhyiden hiusten leikkaaja Tampereella
9
185
Vastaukset
- Anonyymi
Beaty Salon by Brothers Hallituskatu 18 , pyytää esim Bylent leikkaan, on omistaja ja taitava tekijä.
Kyllä , on käden taitoa ja tyylisilmää.
(Toki tähän taas joku joka ei ole käynyt kertoo oman versionsa tietenkin,)
olen erittäin tyytyväinen , osaavat todella asiansa.- Anonyymi
Heilläkin Instassa referenssikuvia vain pitkistä hiuksista…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heilläkin Instassa referenssikuvia vain pitkistä hiuksista…
Ota luuri käteen ja kysy, tilaa aika , varmaan osaa leikata mitä vaan,
naisille ja miehille leikkaa lyhyitä hiuksia koko ajan, mutta jos on kaikki noin vaikeata , sitten se on niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota luuri käteen ja kysy, tilaa aika , varmaan osaa leikata mitä vaan,
naisille ja miehille leikkaa lyhyitä hiuksia koko ajan, mutta jos on kaikki noin vaikeata , sitten se on niin.Kysymällähän se tosiaan selviää, osaako leikata. Jestas sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymällähän se tosiaan selviää, osaako leikata. Jestas sentään.
Ainakin minun hiukset lyhyeksi heidän toimestaan leikattuna on parasta leikkausta mitä olen saanut treella. Ja nimenomaan omistajan kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymällähän se tosiaan selviää, osaako leikata. Jestas sentään.
Et sitten käsittänyt,
edellisen tarkoittavan kysyä aikaa hiustenleikkaukselle,
tuskin löydät mistään mitään ,
kun asiasi on noin pelokkaan epämääräisiä,
ja hähmäisiä,
leikkaa itse puukolla, siltähän se nytkin näyttää.
- Anonyymi
Onko "Kim Jong Un"-mallin tukka edelleen trendikäs?
- Anonyymi
philips , braun
- Anonyymi
Ilmari Kummola leikkaa hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992