Ihastuin toiseen, josta irtoaa paremmat vibat. En tiedä tuleeko suhdetta, mutta jotain vastaavaa toivon ehkä joskus jossei juuri tämän kanssa.
Haluan ihmisen joka on yhtä voimakas kun itsekkin olen ja aidosti urheilullinen, ei vaan tehdäkseen minuun vaikutuksen.
Oma epävarmuuteni taisi johtua luonteestasi. En voi sietää aloitekyvyttömiä miehiä joita pitäisi jatkuvasti ymmärtää. Epäilen, että taidat olla kirjolla..olen itsekkin herkkä, mutten assi. Ehkä oma erityisherkkyyteni oli se yhteys välillämme, vaikkei se mihinkään johtanutkaan.
Kaikilla on mieltymyksensä, eikä minun hermot kestä aspergerenergiaa, koen sen todella ärsyttäväksi ja epäseksuaaliseksi. Tän ei ole tarkoitus loukata, vaan kertoa etten halua sinua enään, kun tämä aukeni minulle. Et itsekkään pysty olemaan oma itsesi seurassani, aina on joku pelko perseessä. Niin ei kuulu tuntea.
Koita pärjätä ja etsi joku toinen.
Hyvää loppuelämää, vaalea mies.
Ihastus loppui sinuun mies
35
373
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en todellakaan liiku sen takia, että olisin halunnut tehdä sinuun vaikutusta. Liikun ihan itseni takia. Mitä kirjolaisuuteen tulee, niin sehän on ihan päivän selvää kun mua katsoo ja kuuntelee, että olen autisti.
- Anonyymi
😄😄😄😄😄😄🤣😐
Miks aina tätä samaa laulua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄😄😄😄🤣😐
Miks aina tätä samaa laulua?Kuuluu tämän paikan luonteeseen.
- Anonyymi
Kiva👍
Ei ole kaikille päivänselvää mikä kenenkin diagnoosi on. Itse luulin, että mies on ujo ja häpeää itseään tai epäilee minua huonoksi ihmiseksi, koska ei pyydä treffeille tai tule juttelemaan. Eli otin jo paskaa vastaan kun koitin ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva👍
Ei ole kaikille päivänselvää mikä kenenkin diagnoosi on. Itse luulin, että mies on ujo ja häpeää itseään tai epäilee minua huonoksi ihmiseksi, koska ei pyydä treffeille tai tule juttelemaan. Eli otin jo paskaa vastaan kun koitin ymmärtää.Jos vain luuli, ettet ole kiinnostunut tai olet varattu. Olisit jotenkin näyttänyt toiselle vihreää valoa selkeästi. Jos noin päätät, sekin on ihan hyvä vaihtoehto, koska ette ilmeisesti edes tutustuneet aikaisemman kanssa.
- Anonyymi
Vitja miten omahyväinen väite, että joku olisi urheilullinen sinun takiasi 😂
- Anonyymi
Asennekysymys...mua inspiroi suorat ja reippaat ihmiset kuten itse olen. Vain joku itse todella ylimielinen kuvittelee, että kysymys on ulkonäöstä.
Mut sitähän monet assit on, vähän narsuja omissa pikku legomaailmoissaan, vai mitä? Ja oksettavan kieroja leikkijöitä jotka kuvittelee olevansa fiksumpia kun muut, joten siinä toinen syy mikset sinäkään kelpaa😃 - Anonyymi
Ja oon muuten hetero, joten turha tulla siihen esittään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennekysymys...mua inspiroi suorat ja reippaat ihmiset kuten itse olen. Vain joku itse todella ylimielinen kuvittelee, että kysymys on ulkonäöstä.
Mut sitähän monet assit on, vähän narsuja omissa pikku legomaailmoissaan, vai mitä? Ja oksettavan kieroja leikkijöitä jotka kuvittelee olevansa fiksumpia kun muut, joten siinä toinen syy mikset sinäkään kelpaa😃Tuo on aika loukkaavaa. Sanoit aloituksessasi ettei sinun ole tarkoitus loukata. Minä en assina todellakaan pidä itseäni parempana tai älykkäämpänä kuin muut. Taidat itse asettaa itsesi ylemmäs kuin todellisuudessa olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aika loukkaavaa. Sanoit aloituksessasi ettei sinun ole tarkoitus loukata. Minä en assina todellakaan pidä itseäni parempana tai älykkäämpänä kuin muut. Taidat itse asettaa itsesi ylemmäs kuin todellisuudessa olet.
No itsehän annoit siihen luvan kun aloit vähättelemään ja ilkkumaan.
"Kohtele muita niinkuin itseäsi toivot kohdeltavan"
Ihan sama mitä olet, et kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itsehän annoit siihen luvan kun aloit vähättelemään ja ilkkumaan.
"Kohtele muita niinkuin itseäsi toivot kohdeltavan"
Ihan sama mitä olet, et kiinnosta.Minä en vähätellyt tai ilkkunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en vähätellyt tai ilkkunut.
"Vitja miten omahyväinen väite, että joku olisi urheilullinen sinun takiasi 😂"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vitja miten omahyväinen väite, että joku olisi urheilullinen sinun takiasi 😂"
Minä en kirjoittanut tuota. Etkö älyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kirjoittanut tuota. Etkö älyä?
Niin taas ei joku älyä miten hienosti leikit palikoillasi. Olisit vaan sanonut, että kommentoit sivusta, kun kerran niin fiksu olet. Kun idiootit ei reppanat osaa lukea sun ajatuksiasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taas ei joku älyä miten hienosti leikit palikoillasi. Olisit vaan sanonut, että kommentoit sivusta, kun kerran niin fiksu olet. Kun idiootit ei reppanat osaa lukea sun ajatuksiasi!
Miksi pitää anonyymipalstalla olettaa, että tietää mitä kukakin kirjoittelee? Onhan se nyt ihan selvää, että jonkun toisen viestiketjuun vastaa joku muukin kuin se alkuperäinen kirjoittaja.
- Anonyymi
No hyvä niin ehkäpä ossoot men elämässä etiäpäi etes tuli siitä mitään tai ei
- Anonyymi
Jeps! Ja heti alkoi tuntua, ettei tarvi tääläkään enään poiketa, koska ihminen jonka kanssa kaikki ei ole niin v.tun vaikeaa, ei täälä huutelisi.
Mutta se varmasti saa monet ristiin kätensä ja kiittämään, et poistun.
Vitun muumit.
- Anonyymi
Mitenhän voimakas oletat olevasi, minun voimaa et ole vielä nähnytkään. Jos et ole ollut kovin näkyvä minulle, aloitekykysi ei ole kovin hyvä.
- Anonyymi
Aloittajan ego on paisunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ego on paisunut.
Aina välillä, tarpeen mukaan ego saa äänen ja se on nyt tässä nähtävillä.
Yksi tekijä, miksen tule toimeen narsujen ja muiden itsetunto-ongelmaisten kanssa onkin se, etteivät he voi sietää ihmistä jolla on esim voimaa sanoa ei ja joka ei jatkuvasti koita esittää muiden mieliksi. Kyllä on huomattu. - Anonyymi
Viittaatko tuolla johonkin jo tapahtuneeseen?
Tunteeni olivat ristiriitaiset ja tarvitsin aikaa. Rakkaus ja ihastus oli hyvin todellista joiltain osin enkä ole mikään leikkijä. Onko niin vaikea ymmärtää ja kohdata, että minullakin on tunteet ja tarpeet?
Tässäkin paistaa, että sinusta minun juuri olisi pitänyt olla vastuussa aloitteesta, sinun ymmärtämisestä, tapaamisista, eli olla saatavilla ja valmiina ymmärtämään ja miellyttämään. Ei käy, en ole äitisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaatko tuolla johonkin jo tapahtuneeseen?
Tunteeni olivat ristiriitaiset ja tarvitsin aikaa. Rakkaus ja ihastus oli hyvin todellista joiltain osin enkä ole mikään leikkijä. Onko niin vaikea ymmärtää ja kohdata, että minullakin on tunteet ja tarpeet?
Tässäkin paistaa, että sinusta minun juuri olisi pitänyt olla vastuussa aloitteesta, sinun ymmärtämisestä, tapaamisista, eli olla saatavilla ja valmiina ymmärtämään ja miellyttämään. Ei käy, en ole äitisi.Jatkan omaan kommenttiini. Jos puhuu itsestään, on voimakas ja herkkä, kuten minäkin, niin sitten pitää osoittaa se toiselle, eikä miettiä kumman tulee tehdä aloitteita. Voisinhan itsekin olla (jos luonne sallisi) vaikka kuinka voimakkaan suora, mutta samalla olen empaattinen ja toisia ajatteleva. Kyse ei ole, kuka tekee aloitteen, vaan jos sinulla voimaa riittää, sitä pitää käyttää minun voimani sallimiseen. Minä en tunkeudu kenenkään elämään pyytämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan omaan kommenttiini. Jos puhuu itsestään, on voimakas ja herkkä, kuten minäkin, niin sitten pitää osoittaa se toiselle, eikä miettiä kumman tulee tehdä aloitteita. Voisinhan itsekin olla (jos luonne sallisi) vaikka kuinka voimakkaan suora, mutta samalla olen empaattinen ja toisia ajatteleva. Kyse ei ole, kuka tekee aloitteen, vaan jos sinulla voimaa riittää, sitä pitää käyttää minun voimani sallimiseen. Minä en tunkeudu kenenkään elämään pyytämättä.
Koska olet sitten kai vetäytyvä.
No, minä tykkään miehistä jotka tunkeutuu..🤭
Itse esitin kutsun siten, miten tämä nainen sen tekee, olemalla houkutteleva. Se riitti kumma kyllä vuosien kiinnostukseen, muttei treffikutsuun. Että tuntui kutsu kuitenkin menevän perille.
Tämmöisillä eväillä suhteeseen, niin tuntisin itseni vaan rumaksi ja viehätysvoimani kuihtuisi jokaisen vetäytymisen myötä. Kuten se on jo kuihtunut koska olen ollut allapäin ja turhautunut. Osaan myös suhteessa olla seksuaalisesti hyvinkin aloitteellinen ja olen. Nämä kaksi yhdessä..ehkä hän halusi jonkun kunnon kyykkyorjan joka nöyryyttää ja alentaa itseään kerta toisensa jälkeen odottamatta yhtään mitään huomiota itselleen.
Tämä mies menetti minut, täydellisesti ja nyt on aika toipua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse esitin kutsun siten, miten tämä nainen sen tekee, olemalla houkutteleva. Se riitti kumma kyllä vuosien kiinnostukseen, muttei treffikutsuun. Että tuntui kutsu kuitenkin menevän perille.
Tämmöisillä eväillä suhteeseen, niin tuntisin itseni vaan rumaksi ja viehätysvoimani kuihtuisi jokaisen vetäytymisen myötä. Kuten se on jo kuihtunut koska olen ollut allapäin ja turhautunut. Osaan myös suhteessa olla seksuaalisesti hyvinkin aloitteellinen ja olen. Nämä kaksi yhdessä..ehkä hän halusi jonkun kunnon kyykkyorjan joka nöyryyttää ja alentaa itseään kerta toisensa jälkeen odottamatta yhtään mitään huomiota itselleen.
Tämä mies menetti minut, täydellisesti ja nyt on aika toipua.Ehkä tämä minun "vallassa pitäminen" olikin juuri sitä mitä hän vaan halusi. Leikkejä jotka nostattaa itsetuntoa ja naureskelua selän takana minun tunteilleni.
Tää sopii näihin kuvioihin mitä olen tässä kirjoittanut jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies menetti minut, täydellisesti ja nyt on aika toipua.Miehenä en voi sietää ”tunkeutuvia”, huonosti käyttäytyviä miehiä ja naisia, jotka tekevät sitä brutaalilla tavalla. Tuollaisessa tilanteessa minussa herää ”epäoikeudenmukaisuuden” energia, jonka jälkeen energian aiheuttaja voi saada oikein kunnolla korvilleen ja ansaitusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä en voi sietää ”tunkeutuvia”, huonosti käyttäytyviä miehiä ja naisia, jotka tekevät sitä brutaalilla tavalla. Tuollaisessa tilanteessa minussa herää ”epäoikeudenmukaisuuden” energia, jonka jälkeen energian aiheuttaja voi saada oikein kunnolla korvilleen ja ansaitusti.
Ja kuitenkin ehkä odotat, että nainen tekisi sen aloitteen? Tunkeutuisi brutaalisti ottamaan mitä haluaa kuten täydellinen nykyfeminismin sankaritar!! Sekö ei mielestäsi sitten ole brutaalia käytöstä?
Itse näen, että mies joka suorasti lähestyy ja kertoo rehellisesti ja kohteliaasti aikeensa, on kaikkea muuta kun brutaali: hän osoittaa kunnioitusta, julkisesti. Oli se sitten seksiehdotus tai treffipyyntö. Olen torjunut suorat seksiehdotukset esim Tinderissä ihan kohteliaasti eikä ole jäänyt kaivelemaan. Seksi on luonnollinen asia. Törkeydet erikseen.
Minullakin herää oikeudentunto. Varsinkin jos joku koittaa epäsuorasti kieroilla minulta itselleen ilmaishoidon omilla ehdoillaan minusta välittämättä.
Tiedän kyllä, että paljon suhteita aloitetaan epämääräisissä FWB-kuvioissa jotka nainen yleensä ottaa emotionaalisesti vastuulleen, mutta minulta ei tuollaisia palveluita irtoa. Ja mies oli ilmiselvästi tälläiseen tottunut. Varsinainen woke! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan omaan kommenttiini. Jos puhuu itsestään, on voimakas ja herkkä, kuten minäkin, niin sitten pitää osoittaa se toiselle, eikä miettiä kumman tulee tehdä aloitteita. Voisinhan itsekin olla (jos luonne sallisi) vaikka kuinka voimakkaan suora, mutta samalla olen empaattinen ja toisia ajatteleva. Kyse ei ole, kuka tekee aloitteen, vaan jos sinulla voimaa riittää, sitä pitää käyttää minun voimani sallimiseen. Minä en tunkeudu kenenkään elämään pyytämättä.
Tai ehkäpä oot vaan niin kylmän ylpeä, ettet halua sitä treffipyyntöä esittää? Statuskysymys, että naiset hyppii sinun pillis mukaan eikä väliä, vaikka toinen vaan pientä kohteliasta elettä sinulta odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin ehkä odotat, että nainen tekisi sen aloitteen? Tunkeutuisi brutaalisti ottamaan mitä haluaa kuten täydellinen nykyfeminismin sankaritar!! Sekö ei mielestäsi sitten ole brutaalia käytöstä?
Itse näen, että mies joka suorasti lähestyy ja kertoo rehellisesti ja kohteliaasti aikeensa, on kaikkea muuta kun brutaali: hän osoittaa kunnioitusta, julkisesti. Oli se sitten seksiehdotus tai treffipyyntö. Olen torjunut suorat seksiehdotukset esim Tinderissä ihan kohteliaasti eikä ole jäänyt kaivelemaan. Seksi on luonnollinen asia. Törkeydet erikseen.
Minullakin herää oikeudentunto. Varsinkin jos joku koittaa epäsuorasti kieroilla minulta itselleen ilmaishoidon omilla ehdoillaan minusta välittämättä.
Tiedän kyllä, että paljon suhteita aloitetaan epämääräisissä FWB-kuvioissa jotka nainen yleensä ottaa emotionaalisesti vastuulleen, mutta minulta ei tuollaisia palveluita irtoa. Ja mies oli ilmiselvästi tälläiseen tottunut. Varsinainen woke!Tarkoitin brutaalilla lähystymisellä nimenomaan sellaista roolia, jossa pitää näytellä olevansa esim. paljon voimakkaampi tai jotain enempi kuin persoonaltaan on. Olen aina oma itseni ja odotan sellaista myös naiselta, minusta se ei ole mitenkään kohtuutonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkäpä oot vaan niin kylmän ylpeä, ettet halua sitä treffipyyntöä esittää? Statuskysymys, että naiset hyppii sinun pillis mukaan eikä väliä, vaikka toinen vaan pientä kohteliasta elettä sinulta odottaa.
En ole ylpeä, en vaan ole varma naisesta, haluaako hän treffejä. Noita asioita ei elämässään tule paljoa harjoiteltua.
- Anonyymi
Meen nyt, joten ei tarvitse musta välittää tän enempää. Kiitos, kun sain avautua, vaikka se oli varmaan monesta loukkaava. Mua on itseä painanut tämä asia.
Kaikki ei vaan sovi kaikille eikä täydykkään. On hyvä, että kirjollaolosta puhutaan paljon. En mitenkään toivo pahaa asseille tai väheksy, vaikka varmasti herneen vedän nenään jos tarpeeksi rassaa ja päälle kerron syyn miksi.
Minä olen ihminen enkä mikään hoivaaja. Jos haluaa loputonta ymmärrystä itselleen, niin sitä saa ammattilaisilta.
👋hyvää kevään jatkoo, toivottavasti löytyy rakkautta kaikille! - Anonyymi
Tännekö nämä tullaan kertomaan. IRL ghostataan. Kypsää käytöstä.
- Anonyymi
Tänneppä juuri. Ja kyllä ghostaan IRL. Jos sut ghostataan, niin usko hyvällä. Joku ei vaan halua loukata sua tai ei vaan kiinnosta jatkaa.
- Anonyymi
Olisit voinut jutella toisen kanssa. Olisi voinut selvitä. Jos et jutellut, ette edes yrittäneet. Voimia.
- Anonyymi
Olipa omahyväinen ja itsekeskeinen vuodatus. Eihän tuossa mies mitään menettänyt ja luultavasti aloite jäi tekemättä kun aisti sinusta nämä asiat. Toivottavasti maailma opettaa ja pudottaa sinut korkealta, ihan itsesi takia
- Anonyymi
Voi ei, jään kaipaamaan ylitsepursuavaa ylimielisyyttäsi, joka kumpuaa hauraasta itsetunnostasi. Etäinen ja kylmä olemuksesi jätti syvän aukon sisimpääni, enkä saanut otetta.
Hurmatkoon dominoiva alfauros sinut viähkeydellään ja olkoon tulevaisuuttenne valoisa. Kohti kevättä prinssiuljaan ratsailla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648