Et kait sä oo menny rakastumaan minuun?
Oon miettiny noita juttuja
21
342
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä kysyt?
- Anonyymi
Kyllä se nyt siltä tuntuu että tulin ja menin rakastumaan mieheen, tämä on ihan selvä juttu. Ei vaan pysty unohtamaan, ei sillä että olisin kauheasti edes yrittänyt sitä tehdä.
- Anonyymi
Ei kuulu sulle... Eiku 🤣
- Anonyymi
🙃
- Anonyymi
Joo. Jos ei vielä ole tullut selväksi. ☺️
- Anonyymi
Kyllä oon. 🤗
🧔🏻♂️🫴🏻💋- Anonyymi
Saisinpa sun huulet.
Kenelle just heitit huulta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinpa sun huulet.
Kenelle just heitit huulta?Tiedät kyllä. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä. 🤗
Haluaisin tietää 🫠
- Anonyymi
Olen kyllä mikäli oisit hän ❤️🤩💋
- Anonyymi
Eipäs matkita siellä😉🤪 kauniita unia poro eiku..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭😂😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt saa matkia. Meen nukkuu🌌🥱😴
- Anonyymi
Miten niin et kai? Eikö saisi?
- Anonyymi
En enää ole tai ei enää tunnu siltä, koska liekki tarvitsee ylläpitoa ja siksi se on hiipunut/ sammunut. Ei kukaan yksinään pysty liekkiä ylläpitämään.
- Anonyymi
Se on muuten juurikin noin.
- Anonyymi
Sama täällä....veit sanat suustani! En enään minäkään. Yksipuolista ja tai líian monimutkaista aloittaa mitään. nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten juurikin noin.
❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi
Mitäs juttuja sä oot tuumaillut?
Menin sillein tosi tyhmästi tekemään, haittaako se sua?- Anonyymi
Kaikkea selvää vihjailua. Jotain viestejä. Ihan kun yrittäisit saada käsittämään jotain.
- Anonyymi
Mitäs sen on merkitystä vaikka olisinkin?
Se on ihan vaan ja ainoastaan mun asiani.
Enkä tarvii siihen keneltäkään lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648