Voin vaikka vattu vannoa että kirjoitit joskus mullekin rakkausjuttuja.
Ihme peluri olet mies
16
348
Vastaukset
- Anonyymi
Miks sä toistat tota vattua? 🤪
- Anonyymi
Se korvaa yhden rumemman sanan.
- Anonyymi
Syönyt liikaa vattuja. Nyt on yliannostus ja käymistila 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syönyt liikaa vattuja. Nyt on yliannostus ja käymistila 🤪
Ehhheeeeeeehhh. Hauskaa.
- Anonyymi
Niin kirjoitin, koska rakastin sua ja rakastan sua.
- Anonyymi
Ihme hiippariksi mua on ennen sanottu.
- Anonyymi
sama. lompsutan omassa todellisuudessa. kipu katoaa (edes hetkeksi) sivusta joku outo
- Anonyymi
Jos ollaan rehellisiä en edes osaisi pelata. Olen vain neuro epätyypillinen neutroni. Elämä on minulle jo itsessään hankalaa koska elän omassa todellisuudessani ja on vaikea hahmottaa kaikkea ulkopuolista kurjaa mikä ei elämäämme kuulu. Rauhaa rakastan. En treffäjä tai vehtailuja. Yhden ihmisen kanssa voisin sitoutua mutta sekin on aivan ääretön pulma minun kaltaiselle. :c Miten ihmeessä kukaan minun käteen tarttuisi :c voivoi
- Anonyymi
Joskus ihastuspäissään olen saattanut jopa runonkin väsätä jonnekin päin internettiä 🤔
- Anonyymi
Tiesin! Missä se on? Sivusta 🥹
- Anonyymi
Erittäin kiinnostava avaus palstasedältä ripulisten tunneteorioiden eteenpäin viemiseen🥳
- Anonyymi
King’s of delululand.
- Anonyymi
Katsos vaan amurin prinsessa siellä painaa aamuvuoroa taas kohta alter ego gubbejankkaaja astuin kehiin kuinka monta pilleriä per päänsisäinen olio tarvitsee ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos vaan amurin prinsessa siellä painaa aamuvuoroa taas kohta alter ego gubbejankkaaja astuin kehiin kuinka monta pilleriä per päänsisäinen olio tarvitsee ottaa
Haluatko täsmentää, että miten tämä Amuri liittyy tähän omituiseen vastapuheeseesi? Onko tämä nyt se teesisi, että tämä palstasetä olisi jonkun naisen luoma hahmo? Vähän vastatuulessa olisi sinun kampanja jos en vastakkainasettelu on jotenkin välttämätön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin se sinä tarinoija sitten asustelet- lännessä jossain Ikurin perämettissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet koittanut viimeksi mennä tyrkyttelemään näitä lukuisia eri konseptejasi siellä live-elämässä? Ei kuulosta hääviltä jos tämä vaikutustyö perustuu netissä urputtamiseen ha ohjailuun, eikä kehtaa mennä muiden eteen paasaamaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684