Lapland kasino

Anonyymi-ap

13

4539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa touhua kuin noilla mainitsemillasi kasinoilla. Korotetut palautusprosentit, mahdollisuus voittaa edes jotain (siis korkeintaan 10 kertaa panos) ainoastaan pienillä Max. 0.3€ panoksilla ja jos voitat edes sen 3 euroa niin pitävät kyllä huolen että vievät sen seuraavilla 10 kierroksella antamatta mitään. Ei kannata kokeilla.

    • Anonyymi

      Ihan legit kasino on kyseessä, tulee kotiutukset heti tilille. Jostain syystä ei vaan puhelimella oikein noi hacksaw pelit toimi niillä sivustoilla.

    • Anonyymi

      Jättäisin väliin. Alennetut palautusprosentit (aika paljonkin) riippuu varmaan toki pelistä mutta niissä joita itse pelaan oli todella olematon palautus ja ehkä huikeinta oli kun tallettamani rahat lähti pankkitililtä mutta ei koskaan ilmestynyt pelitilille ja kysyin asiasta niin minulla oli kuulemma tullut täyteen Trustlyn pikatalletus raja... Eli siis neljäs talletus oli liikaa ja niinkin suurista summista kyse kuin 20-30€ per talletus ja muilla kasinoilla en ollut käynyt varmaan muutamaan vuoteen joten tuskin se raja on muualla paukkunut, kestää kuulemma pari päivää ennen kuin näkyy pelitilillä, viides päivä menossa eikä ihan vielä ole ehtinyt sinne... Kerran onnistuin kyllä kierrättämään talletuksen niin, että kun talletin 30€ niin sain sen minimin eli 25€ nostettua ja se tosiaan tuli ihan parissa minuutissa, joten kotiutus on nopea ainakin yhden kerran.

    • Anonyymi

      menny jo 200€ ilman kotiutusta jättäisin välin

      • Anonyymi

        Meni 2000€ ilman kotiutusta...suurin voitto 3x panos...mahtava mesta


    • Anonyymi

      Ihan kauhea! Ihan sama mitä peliä pelaat ni ei varmasti tule voiton voittoa. Tai ehkä joku 2 X oma panos joskus harvoin, mutta niin kireälle vedetty rtp pelistä riippumatta, että enpä ole vastaavaan törmännyt ikinä missään. Ilmaiskierrokset jos sattuu kohdalle niin niillä et varmasti voita yhtään mitään yllättäen, lahja kierrokset asiakkuudesta on täysin turhanpäiväisiä ja se niiden bonus juttu on aivan turha, varmaan tonnilla pitäisi pelata ja jos sen teet niin voit voittaa 10 kierrosta 20 senttiä per kierros ja niillä et tule mitään voittamaan. Kannattaa mieluummin käydä automaatilla nostamassa käteistä ja polttaa ne, ainakin saa katsella liekkiä hetken aikaa ja voi vaikka vähän lämmitellä sormia, enemmän siitä on iloa.

    • Anonyymi

      Virolaiset kynii Suomalaisilta pelaajilta rahat ja jakaa ne isommat voitot Virolaisille pelaajille. Ehkä viisainta vältellä Virolaisten netticasinoita.

    • Anonyymi

      Casinohuoneen bingoissa ei saa enää voittoja kun ne Casinohuoneen itse ostamat 100 lippua / heidän oma valeprofiilit player_ 120...210 ..tms... Muut pelaajat eivat saa edes tunnukseksi laittaa kuin 12 merkkiä... Nää casinohuoneen pelaajilla on jopa 18-20 merkkiä pelaaja tunnuksessaan....

    • Anonyymi

      Aivan täysi kusetuskasino. Jotain 10snt "voittoja" tippuu silloin tällöin, mutta ei juuri koskaan mitään isompaa. Todelliset palautusprosentit paskemmat kuin veikkauksella...

      • Anonyymi

        Juuri näin. Palautusprosentti noin 25. Riippumatta pelistä. Noilla ei voi olla mitään lisenssiä. Älkää koskaan pelatko tuolla.


    • Anonyymi

      Talletat rahaa niin omissa rahoissa 1x kierrätys tuntuu jo aivan laittomalle. En voi suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      13 000€ talletuksilla 10 000€ tappiot... siitä voi kaikki päätellä mistä on kyse...

    • Anonyymi00017

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe