Lapland kasino

Anonyymi-ap

13

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa touhua kuin noilla mainitsemillasi kasinoilla. Korotetut palautusprosentit, mahdollisuus voittaa edes jotain (siis korkeintaan 10 kertaa panos) ainoastaan pienillä Max. 0.3€ panoksilla ja jos voitat edes sen 3 euroa niin pitävät kyllä huolen että vievät sen seuraavilla 10 kierroksella antamatta mitään. Ei kannata kokeilla.

    • Anonyymi

      Ihan legit kasino on kyseessä, tulee kotiutukset heti tilille. Jostain syystä ei vaan puhelimella oikein noi hacksaw pelit toimi niillä sivustoilla.

    • Anonyymi

      Jättäisin väliin. Alennetut palautusprosentit (aika paljonkin) riippuu varmaan toki pelistä mutta niissä joita itse pelaan oli todella olematon palautus ja ehkä huikeinta oli kun tallettamani rahat lähti pankkitililtä mutta ei koskaan ilmestynyt pelitilille ja kysyin asiasta niin minulla oli kuulemma tullut täyteen Trustlyn pikatalletus raja... Eli siis neljäs talletus oli liikaa ja niinkin suurista summista kyse kuin 20-30€ per talletus ja muilla kasinoilla en ollut käynyt varmaan muutamaan vuoteen joten tuskin se raja on muualla paukkunut, kestää kuulemma pari päivää ennen kuin näkyy pelitilillä, viides päivä menossa eikä ihan vielä ole ehtinyt sinne... Kerran onnistuin kyllä kierrättämään talletuksen niin, että kun talletin 30€ niin sain sen minimin eli 25€ nostettua ja se tosiaan tuli ihan parissa minuutissa, joten kotiutus on nopea ainakin yhden kerran.

    • Anonyymi

      menny jo 200€ ilman kotiutusta jättäisin välin

      • Anonyymi

        Meni 2000€ ilman kotiutusta...suurin voitto 3x panos...mahtava mesta


    • Anonyymi

      Ihan kauhea! Ihan sama mitä peliä pelaat ni ei varmasti tule voiton voittoa. Tai ehkä joku 2 X oma panos joskus harvoin, mutta niin kireälle vedetty rtp pelistä riippumatta, että enpä ole vastaavaan törmännyt ikinä missään. Ilmaiskierrokset jos sattuu kohdalle niin niillä et varmasti voita yhtään mitään yllättäen, lahja kierrokset asiakkuudesta on täysin turhanpäiväisiä ja se niiden bonus juttu on aivan turha, varmaan tonnilla pitäisi pelata ja jos sen teet niin voit voittaa 10 kierrosta 20 senttiä per kierros ja niillä et tule mitään voittamaan. Kannattaa mieluummin käydä automaatilla nostamassa käteistä ja polttaa ne, ainakin saa katsella liekkiä hetken aikaa ja voi vaikka vähän lämmitellä sormia, enemmän siitä on iloa.

    • Anonyymi

      Virolaiset kynii Suomalaisilta pelaajilta rahat ja jakaa ne isommat voitot Virolaisille pelaajille. Ehkä viisainta vältellä Virolaisten netticasinoita.

    • Anonyymi

      Casinohuoneen bingoissa ei saa enää voittoja kun ne Casinohuoneen itse ostamat 100 lippua / heidän oma valeprofiilit player_ 120...210 ..tms... Muut pelaajat eivat saa edes tunnukseksi laittaa kuin 12 merkkiä... Nää casinohuoneen pelaajilla on jopa 18-20 merkkiä pelaaja tunnuksessaan....

    • Anonyymi

      Aivan täysi kusetuskasino. Jotain 10snt "voittoja" tippuu silloin tällöin, mutta ei juuri koskaan mitään isompaa. Todelliset palautusprosentit paskemmat kuin veikkauksella...

      • Anonyymi

        Juuri näin. Palautusprosentti noin 25. Riippumatta pelistä. Noilla ei voi olla mitään lisenssiä. Älkää koskaan pelatko tuolla.


    • Anonyymi

      Talletat rahaa niin omissa rahoissa 1x kierrätys tuntuu jo aivan laittomalle. En voi suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      13 000€ talletuksilla 10 000€ tappiot... siitä voi kaikki päätellä mistä on kyse...

    • Anonyymi00017

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      767
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe