En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Anonyymi-ap

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.

81

2531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ollaanko muka joskus nähtykin 🤭

• Anonyymi

Eipä pahemmin olla ja vielä vähemmän nähdään tulevaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä se nainen mukamas on nyt tehnyt vääryyttä arvon herralle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä se nainen mukamas on nyt tehnyt vääryyttä arvon herralle?

Kiinnostaa kuin kilo kiviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kiinnostaa ja paljonkin.
        Kivet on kivoja muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa.. on tainnu jättää sut, kun et vastannu. No kertoohan paljon, kun "ilävä" -palstalle oot kirjootellut. Se, minkälainen olet, tuli selväksi jo kirjotuksistas. En ihmettele, että jäit yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa.. on tainnu jättää sut, kun et vastannu. No kertoohan paljon, kun "ilävä" -palstalle oot kirjootellut. Se, minkälainen olet, tuli selväksi jo kirjotuksistas. En ihmettele, että jäit yksin.

Tälläkö palstasedän feikkidialogilla sinä ehtoisa emäntä nyt päästelet ja kirjoittelet kurjuutesi keskellä jostain jättämisestä? Spinnauksesi käy koko ajan irrationaalisemmaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis et oo ees nähny ja silti täällä päsmäröit? Ootko ihan terve? Jospa antaisit hänen olla rauhassa oisko se parasta jos hän ei ole edes kiinnostunu susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis et oo ees nähny ja silti täällä päsmäröit? Ootko ihan terve? Jospa antaisit hänen olla rauhassa oisko se parasta jos hän ei ole edes kiinnostunu susta.

Tämä.
        Kiusaavat porukalla ja yrittävät traumatriggeröidä uhriaan ja saada hänet voimaan huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä.
        Kiusaavat porukalla ja yrittävät traumatriggeröidä uhriaan ja saada hänet voimaan huonosti.

Minusta tämä länkytys kuulostaa palstasedän fantasialta lähinnä, mitään traumatriggeröityjä uhreja ei ole, ellei jotain muiden sotia käyneitä uhrilampaita lasketa. They got sacrificed from their guts

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kiinnostaa ja paljonkin.
        Kivet on kivoja muuten.

Tuohan loputki takaisin gubbe!! Tarkoitat kuitenkin tällä naisella Veeraa,joka on sun ns.vaimo,siis mies vaimo!

• Anonyymi

Miksi sitten olet Ikävä palstalla. 🤔 mee vaikka pilkille niin rauhoitut.... 🌞

• Anonyymi

Säälittää tollaset ruikut, ei niille viitsi edes kommentoida

• Anonyymi

älä nyt viiti aikuinen mies

• Anonyymi

Ei ollut minulta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta tämä.

Eikä minulta eikä häneltäkään. Keneltähän se oikein vois olla? 🤔😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä minulta eikä häneltäkään. Keneltähän se oikein vois olla? 🤔😂😂😂😂

Enpäs tiedä 🤔

• Anonyymi

Se on helvetin hyvä asia jos oot menny etiäpäin ja päässy musta
      Ja sairaasta kaipauksesta yli
      Kohti ihan uusia kuvioita ja tuulia ..
      Vahvuutta ja henkistä kypsyyyttä semmoinen taisinku liialiallinen herkkyys on esim aika lapsellista mun mielestä .
      Joku tykkää siitä mut en .
      Kun oon itse tehny ison työn ollakseni paljon rauhallisempi
      Enkä anna tunteen ja herkkyyden viedä liikaa
      Oon tehny vuosia keskitymisharteita ja muita henkisiä temppuja ja tapoja. Johon toi
      Liian roihuava elämä ei käy ...
      Oon ihan toisen luonteinen .
      Kylmä en oo .. mut mun tunteet on kahleissa
      Haliitsen ne yleensä .
      Sen pysyn omalla tontilla enkö mieti
      Ympäristön ihmisiä ja tilanteita liikaa..
      Väsyin siihen nuorena kun olin paljon herkempi ja yliajattelin ..
      En vain saa elää niinku tulen rouhi
      Sinun tavallasi ja tyylilläsi mies
      Nyt näkemiin
      Tunnen sen et sun energia väistynyt luoltani viimeinkin pois ...
      Olen taas vapaa hengittämään
      Enkä yhtään surullinen enää.

• Anonyymi

Aivan kuin yrittäisit väärää kuvaa tahallisesti antaa jostain toisesta naisesta että mies luovuttaisi helpommin.
        Laita tunniste.

Jos tämä oli tekoälyn luoma, en luota vähääkään niihin robotteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuin yrittäisit väärää kuvaa tahallisesti antaa jostain toisesta naisesta että mies luovuttaisi helpommin.
        Laita tunniste.

Logiikkasi ontuu ja pahasti kun yrität pakertaa ilmeiseti jotain lähiympäristöihin tmv liittyvää draamaa palstaäijän teksteistä. Toivottavasti riittävän tyhmää ns kuulijakuntaa vielä löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita tunniste.

Sivusta - Tämä! Onneksi jo huomaat että taas hän yrittää manipuloida ja tekeytyy minuksi. Onneksi hän ei itse ymmärrä miksi nämä on helppo tunnistaa feikeiksi. Hän ei oikeasti ymmärrä meidän väleistämme mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - Tämä! Onneksi jo huomaat että taas hän yrittää manipuloida ja tekeytyy minuksi. Onneksi hän ei itse ymmärrä miksi nämä on helppo tunnistaa feikeiksi. Hän ei oikeasti ymmärrä meidän väleistämme mitään.

Palstasetä tarttui heti opportunistina yhden hönön kommenttia jalostamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä tarttui heti opportunistina yhden hönön kommenttia jalostamaan

Ja skimmaaja etsii vinmaisesti edes jotain epäkohtaa mihin tarttua. Sielun silmin näkee kuinka langat katoaa käsistä ja porua pukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja skimmaaja etsii vinmaisesti edes jotain epäkohtaa mihin tarttua. Sielun silmin näkee kuinka langat katoaa käsistä ja porua pukkaa

Onkohan tämä lahjottu, kiristetty tai imeläpuhutettu ku ns halvin tekijä ikään

• Anonyymi

Rukoilkaa herraa te syntiset .herramme kärsii juuri nyt ristillä ja veri valuu orjantappurasta kunnioittakaa herraa.sitä satu olentoa pirun jeesuksen saatanaa.huiuskallan pilkata sitä perkelettä.nyt pelottaa rankaistus hänenvittu izältään .kiittäkää herraa
        Te saatanat

• Anonyymi

Eli olen sinusta oikeassa.
      Mitä kauempana olet minusta, sen paremmassa turvassa olen.

• Anonyymi

Synti tulee tuolle jeesuksen pilkkaajalle .jeesushanon totta se kyrpääijä

• Anonyymi

Mene jo nukkumaan T.
      Olet tyhmä jos teet päätöksiä ilman että olet oikeasti koskaan tuntenut toista henkilökohtaisesti.
      Etkä edes tajua että sun oma toiminta on vahingollista sille toiselle.
      Pysy vaan kaukana, ja veivaa katkeruus ja viha roskiin.
      En halua tulla sun vainoamaksesi, en halua enempää diagnooseja sun ansiostasi, en halua voida huonosti koska painelet minun tunne ja traumanappuloita.

Enkä oo sulle mitään selitystä velkaa.
      Sä olet vaan huono ihminen. Et ole pystynyt myöntämään sitä, projisoit ja syyllistät ja ulkoistat aina kaiken vastuunkin.

Jätä minut rauhaan jos et osaa olla muuta kuin toksinen minua kohtaan. Sulla on ongelmia ja suuntaat ne minuun, ja olet aiheuttanut ongelmia mullekin ja minä, sinusta aidosti kiinnostuneena mahdollistin kaiken.
      Pelotat minua, ihan oikeasti.
      Mulle tulee sun manipulaatiosta ja kiusaamisesta niin paha olo.
      Pliis lopeta se jo!
      Olet pelottava mies ja tällaset mielivaltaset postaukset ei ainakaan lisää mitään turvallisuudentunnetta tai luottamusta sua kohtaan!

• Anonyymi

Sekö olisi itsesi kanssa keskusteleva apsetä elämäsi täyttymys, että edes naiset pelkäisi sinua? Ei tämä rivien välistä luku mitään rakettitiedettä ole nääs

• Anonyymi

Toivottavasti hyvin monien ki6saajat ja vainoajat jäävätkin kiinni.

Siitä niillä omillani on se "syy" pahantekoihinsa, kun en vaan koskaan ns. sopinut kuvaan.
        💯❣️

• Anonyymi

okei. parempi niin sitten.:)

• Anonyymi

Tää on joku kiukkunen mustasukkanen pikkupoika. Nyt tällä kiukulla saa tahdon läpi.
      Tämä kiukku on sitä millä toista ihmistä saa alistaa ja manipuloida. Varmasti nainen väistää luodin kun jättää tämän ap.n rauhaan☣️

• Anonyymi

Eli naisen pitää jättää ap rauhaan, jolla on oikeus alistaa ja manipuloida naista?
        Olet misogynisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli naisen pitää jättää ap rauhaan, jolla on oikeus alistaa ja manipuloida naista?
        Olet misogynisti.

No ihan miten vaan naisina esiintyvä setä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet misogynisti.

No kyllähän tätä sinun naisvihateatteria sopii palstasetä irvailla ihan laillisesti ns🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet misogynisti.

Kenelläkään ei ole oikeutta alistaa yhtään vtun ketään. Jos äijä kuvittelee että voi toista käyttää hyväkseen omiin haluihin ja egoiluun niin vetäköön vaikka narun kaulaansa tai pankoo ketä huvittaa. Ihan sama😂

• Anonyymi

Voi ei- tuntematon häiskä kirjoitti näin internetissä. Vähän vastaava ilmiö kuin aloittajasedän naisena esitetyt skoldaukset, että nyt on kyllä tuohduttavaa tekstiä

• Anonyymi

amurska gantturnas on fire und sparklin golden shower

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko poika hyvissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko huomannut, että tuot näitä omia mieltymyksiäsi usein esiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko huomannut, että tuot näitä omia mieltymyksiäsi usein esiin?

Tähän väliin sopiikin täysin hävytön lohkaisu- en edes pissis päällesi jos olisit tulessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän väliin sopiikin täysin hävytön lohkaisu- en edes pissis päällesi jos olisit tulessa

Toivottavasti kaikki eivät tiedä mitä oikeasti kirjoittelen, se voisi olla jo traumaattista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kaikki eivät tiedä mitä oikeasti kirjoittelen, se voisi olla jo traumaattista

Vai haluanko joka louskuttajan tietävän, että sitä saa mitä tilaa ns hm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko poika hyvissä?

Eiku näillä suomi 24 vesseleillä on tapana kusta sänkyihinsä yöllä. Tuskin tarvii ymmärtää sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähättelet ja kiusaat satuttamaasi ihmistä ja pilkkaat hänen mielenterveyttään.
        Voisitko katsoa peiliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku näillä suomi 24 vesseleillä on tapana kusta sänkyihinsä yöllä. Tuskin tarvii ymmärtää sen enempää.

Understood plus and clear

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähättelet ja kiusaat satuttamaasi ihmistä ja pilkkaat hänen mielenterveyttään.
        Voisitko katsoa peiliin?

Joo tällä ihmisellä ei ole mitään mt diagnoosia,mutta tolla aplla on! Kiusaavat niin paljon ja suuttua ei olis kärsinyt näille kiusaajille, heti yritettiin tehdä mt ongelmainen,mutta eipä onnistunut,kävin osastolla,ku sinne piti väkisellä saada ja sillä sipuli,ei mitään häikkää,sanoi psykiatri,väsyähhän voi kuka vaan ku jatkuvasti kiusataan ja satutetaanja alistetaan!ap o tuhonnut ton ihmisen työpaikat ja kaiki muutenkin ! Kateellinen hullu o!

• Anonyymi

Ei haittaa, sillä minulla on jo uusi mies kiikarissa. Joten hyvästi!

• Anonyymi

Niin onhan sekin palstasetä totta, että mielensä saa muuttaa ja vaihtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onhan sekin palstasetä totta, että mielensä saa muuttaa ja vaihtaa

Ottaako skimmaaja kupoliin kun mikään lillukanvarteen tarttuminen ei toimi? Lisäys Teeltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaako skimmaaja kupoliin kun mikään lillukanvarteen tarttuminen ei toimi? Lisäys Teeltä

Muistakaa että tarinallisuuksilla on aikansa kunnes ne nuukahtaa kuin nipan alakerta ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa että tarinallisuuksilla on aikansa kunnes ne nuukahtaa kuin nipan alakerta ns

Ja arvioon ei tarvita omaa kokemusta ensinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja arvioon ei tarvita omaa kokemusta ensinkään

Olet ihan itse porukoinesi tehnyt "tarinasta" totta.
        Kiusaatte ja häiritsette joukolla.
        Pidätte tyhmänä, vähättelette yhtä ainutta naista.
        Voinko kysyä?
        Miksi siihen tarvitaan suuri lauma ihmisiä yhden kiusaamiseen?
        Voi vaan ajatella että yritätte saada hänet voimaan todella huonosti.
        Olen jaksanut kerätä aineistoa poliisille, enkä turhaan.
        Kiusaatte ja trollaatte muutenkin pelokasta ihmistä.
        Ei tuossa ole mitään partaansanaurettavaa tai aihetta ylpeyteen.
        Se on raukkamaista.
        Olette huonoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan itse porukoinesi tehnyt "tarinasta" totta.
        Kiusaatte ja häiritsette joukolla.
        Pidätte tyhmänä, vähättelette yhtä ainutta naista.
        Voinko kysyä?
        Miksi siihen tarvitaan suuri lauma ihmisiä yhden kiusaamiseen?
        Voi vaan ajatella että yritätte saada hänet voimaan todella huonosti.
        Olen jaksanut kerätä aineistoa poliisille, enkä turhaan.
        Kiusaatte ja trollaatte muutenkin pelokasta ihmistä.
        Ei tuossa ole mitään partaansanaurettavaa tai aihetta ylpeyteen.
        Se on raukkamaista.
        Olette huonoja.

Minkälaista materiaalia on kertynyt? Ihan sivusta kiinnostaa. Miksi suomi24 antaa tehdä tollasta? Se on mielenkiintoinen kysymys ja vaanko naisia saa täällä trollata? Olisko tossa joku tarkempi tutkinta paikallaan yleisesti suomi24 toiminnasta. Ei onnistu esim. vauva palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaista materiaalia on kertynyt? Ihan sivusta kiinnostaa. Miksi suomi24 antaa tehdä tollasta? Se on mielenkiintoinen kysymys ja vaanko naisia saa täällä trollata? Olisko tossa joku tarkempi tutkinta paikallaan yleisesti suomi24 toiminnasta. Ei onnistu esim. vauva palstalla.

En käytä vauva sivustoa joten en tiedä.

• Anonyymi

Oon sillä tavalla jännä ihminen yleensä oon tekemisissä niiden kanssa jotka välittää. Et tää ei sinällään yllätys ollu.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan välittynyt sinusta, ja miten olisin voinut sinähän oot huijaus koko äijä, oikea ihminen mutta vaan viejä muille, ja hakkaaja tänne.

Teidän henget on poissa suojelemasta, päästään "kostamaan" noille naisille nyt vuorostaan eikä muuten tunneta teitä sääliä sitten yhtään, ei naisia eikä miehiä kohtaan. Vipit saatte, nekin ihan minimiin :) ja karman mukaan kiusaa ihan kaikkeen :)

• Anonyymi

Niin jos nämä palstasedän matineat ei ole stemmanneet aiemmalla n kuudella sadalla yrityksellä, niin ehkä tänään

• Anonyymi

Kyllä mieskin saa kiukutella 1 x kuukaudessa.

• Anonyymi

That’s right let’s kiss the boo boos away

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

That’s right let’s kiss the boo boos away

Älä vaa mies tee mitään kyllä äiti soutaa ja tiskaa

• Anonyymi

Kiitos kun kerroit.

• Anonyymi

Höpötystä. Katkeraa höpötystä.

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Naiselle. Älä laita sanoja suuhuni. Tiedät etten kirjoittaisi ja reagoisi näin.

• Anonyymi

Olet ainakin sen miljoonan velkaa yhdelle ,,varastamistasi tuotteista gubbe,muuten sinua outoa hamemiestä en haluais todellakaan nähdä!

• Anonyymi

Juha, Satua ei kiinnosta paskaakaan, eikä ole koskaan kiinnostanutkaan

• Anonyymi

Sää olet se mies joka on kauan aikaa sitte kuristanut tyttöystäväsi.

• Anonyymi

Ei mitään väliä, et ole hän, pääasia että eräs välittää.

• Anonyymi

Tämä on kyllä tullut selväksi J mies
      A nainen

• Anonyymi

Kuitenkin tänne nettiin hänelle kirjoittelet

• Anonyymi

Oot rakas ja hellyyttävä.

• Anonyymi

Kirjoittaisit AP edes uskottavasti.
      Monet palstalaiset tietää totuuden sinusta, olet menettänyt järkesi sen vähäisen.
      Oletko yrittämässä saada hallintaan tuota sairasta vihaasi?
      Narsisti vai psykopaatti kenellä vakavia mielenterveysongelmia?
      Veikkaan, että narsisti naisvihaaja olet ja ne mielenterveysongelmat ovat ristinä elämässäsi. Seksiä haluaisit sitä että, joku huolehtii sinusta kaikesta elämässäsi.
      Miljoonia naisia keskuudessamme ketkä itseäni parempia ja kauniimpia -
      On mistä valita AP !
      Ongelma on vain siinä, että haluaisit sen yhden tietyn ihmisen kenen mielenterveyden haluaisit rikkoa ja kenet haluaisit heittää sinne suohon.
      Sairas päästäsi, vihainen ehkä sille omalle tyhmyydellesi ja kuvitelmillesi.
      Sinäkö rakastat ja olet kiinnostunut no siitä tässä stoorissa ei ole kysymys vaan hyväksesi käyttämisestä ja helpoista vanhuuden päivistä.
      Rakastamisesta sinulla ei ole alkeitakaan valitettavasti.
      Sinusta tulee mieleen avaruusaluksen kummallinen asukas joka telakoituu märkään suohon ja kuvittelee, että nyt onni potkaisi.
      Ulkonäkö ei ole kanssa ihmisessä se kaikista tärkein asia, mielenkiinnon heräämiseen vaikuttava tekijä tietty on.
      Aivan muut asiat vaikuttavat eniten siihen, herääkö kiinnostus vai ei.
      Ihminen voi olla nuorena hyvinkin puoleensavetävä toisen ihmisen silmissä ja kiinnostus voi muuttua ihastukseksi, mikä on normaalia.
      Mutta ihminen muuttuu usein isosti vanhetessaan ja näin kävi AP sinulle.
      Kuka tahansa toinen mies on mielenkiintoisempi kuin sinä AP.
      Varakkuudella ei ole mitään tekemistä kiinnostuksen tapahduttua.
      Josko nyt ymmärtäisit lopettaa kiusaamisen ja pilkkaamisen hovisi kanssa?
      Sillä et voi koskaan saada naista, olet liian tyhmä siihen saamiseen.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Ap on palsta-asukki, joka sotkee kaikkien tsäänssit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskanmarjat, jokainen on oman onnensa seppä! 😛

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi

Hyvin sanottu!!! 👏👍

• Anonyymi

Väittämäsi kumoaa itsensä. Jos et oikeasti välittäisi ko. naisesta, et ajattelisi häntä ollenkaan. Nyt kuitenkin tunnet voimakkaita tunteita liittyen häneen uhotessasi.

Jossain vaiheessa, kun pääset hänestä ehkä kokonaan yli unohdat koko akkelin.

• Anonyymi

Sinä et ole merkinnyt mitään minulle mitään enää moneen vuoteen!

• Anonyymi

Kiitos "Lyyli" pyllystä.

• Anonyymi
      UUSI

Olipa aloittajalla tosi kaunis ja empaattinen kommentti,, Tää,jos mikä on sitä TOSISUOMALAISTA KESKUSTELUA ! ja luonnetta, näillä asiat selviää aina ????

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3023
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1517
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1336
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1161
    6. 37
      1031
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      967
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe