Kolme päivää vaaleista ja SDP:n AnttiLindtman jo pakittaa vaalilupauksistaan. Ja vieläpä syyttää si

Anonyymi-ap

Kolme päivää vaaleista ja SDP:n @AnttiLindtman jo pakittaa vaalilupauksistaan. Ja vieläpä syyttää siitä Orpon hallitusta😂Uskomatonta! SDP sääti sote-lain ja on alueilla leikannut vanhuspalveluista.

SDP:n ontto höttöpopulismi paljastui ennätysvauhtia.https://t.co/i73wgZ7nWt

19

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ddd

• Anonyymi

*
        '
        ____ Taas Me Näemme ja Kuuleemme - että ;

____ SDP:n Sosialistit - - - VALEHTELEE - - - Kansalle PäinNaamaa - !

____ - TOSI - ON - !
        '
        *

• Anonyymi

Lusikoimaan sdp
      Kok sanoi hyvin
      Lupaukset

• Anonyymi

Kiitos aloituksesta moktar gubta

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Avaruudesta havaittu älyllistä elämää SDP..eessä Ei, Syyttely.kiukuttelua.päälle huutelua räkyttämis

Avaruudesta havaittu älyllistä elämää SDP..eessä Ei, Syyttely.kiukuttelua.päälle huutelua räkyttämistä

Joka ei ole älyllistä käyttäytymistä , lähinnä kevät kiimaisten koirien hommia.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Mutta vain Tampereella...

• Anonyymi

Koko konkurssiin menevässä Suomessa, ei vain Tampereella.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Onko Antti Lindtman Tampreen kaupunginvaltuutettu, vai onko hän Pirkanmaan hyvinvointialueen poliitikko?

• Anonyymi

Tämähän oli jo tiedossa ja odotettavissa. Mitä muuta te hyväuskoiset ressukat odotitte😱

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

kissat nuotioon ja juhlat pystyyn

• Anonyymi

44564

• Anonyymi

https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?245051
      "SDP oli yksi vaalien voittajia ja huvittavaa voitossa oli se, että SDP itse oli tätä talouden alamäkeä alulle laittamassa kun Marinin hallituksen holtiton velanotto, sekä huono ulko- ja turvallisuuspolitiikka laittoi Suomen talouden alamäkeen. Nyt siis äänestäjät halusivat ne takaisin valtaan joiden takia ongelmat Suomen taloudessa alkoi."

• Anonyymi

Kokoomuksen jargonia kun ovat itse niin tumpuloita, että ovat saaneet aikaan vain kaaosta ja talouden alamäkeä. Niin ressukkamaista aina vedota edellisen hallituksen aikoihin, jolloin kriisit iskivät voimalla päälle ja kokoomus oli itse huutamassa tukia joka paikkaan. Rassukoita muiden syyttelijöitä, jotka lupasivat laittaa talouden kuntoon mutta ovat vain huonontaneet sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen jargonia kun ovat itse niin tumpuloita, että ovat saaneet aikaan vain kaaosta ja talouden alamäkeä. Niin ressukkamaista aina vedota edellisen hallituksen aikoihin, jolloin kriisit iskivät voimalla päälle ja kokoomus oli itse huutamassa tukia joka paikkaan. Rassukoita muiden syyttelijöitä, jotka lupasivat laittaa talouden kuntoon mutta ovat vain huonontaneet sitä.

Tän hetken surkeaan tilanteeseen on useampia syyllisiä ja myös demarit.

• Anonyymi

Hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1761
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1494
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1131
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      995
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    Aihe