Kolme päivää vaaleista ja SDP:n @AnttiLindtman jo pakittaa vaalilupauksistaan. Ja vieläpä syyttää siitä Orpon hallitusta😂Uskomatonta! SDP sääti sote-lain ja on alueilla leikannut vanhuspalveluista.
SDP:n ontto höttöpopulismi paljastui ennätysvauhtia.https://t.co/i73wgZ7nWt
Kolme päivää vaaleista ja SDP:n AnttiLindtman jo pakittaa vaalilupauksistaan. Ja vieläpä syyttää si
19
222
Vastaukset
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
*
'
____ Taas Me Näemme ja Kuuleemme - että ;
____ SDP:n Sosialistit - - - VALEHTELEE - - - Kansalle PäinNaamaa - !
____ - TOSI - ON - !
'
*
- Anonyymi
Lusikoimaan sdp
Kok sanoi hyvin
Lupaukset - Anonyymi
Kiitos aloituksesta moktar gubta
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Avaruudesta havaittu älyllistä elämää SDP..eessä Ei, Syyttely.kiukuttelua.päälle huutelua räkyttämis
Avaruudesta havaittu älyllistä elämää SDP..eessä Ei, Syyttely.kiukuttelua.päälle huutelua räkyttämistä
Joka ei ole älyllistä käyttäytymistä , lähinnä kevät kiimaisten koirien hommia. - Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Koko konkurssiin menevässä Suomessa, ei vain Tampereella.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Onko Antti Lindtman Tampreen kaupunginvaltuutettu, vai onko hän Pirkanmaan hyvinvointialueen poliitikko?
- Anonyymi
Tämähän oli jo tiedossa ja odotettavissa. Mitä muuta te hyväuskoiset ressukat odotitte😱
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
kissat nuotioon ja juhlat pystyyn
- Anonyymi
44564
- Anonyymi
https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?245051
"SDP oli yksi vaalien voittajia ja huvittavaa voitossa oli se, että SDP itse oli tätä talouden alamäkeä alulle laittamassa kun Marinin hallituksen holtiton velanotto, sekä huono ulko- ja turvallisuuspolitiikka laittoi Suomen talouden alamäkeen. Nyt siis äänestäjät halusivat ne takaisin valtaan joiden takia ongelmat Suomen taloudessa alkoi."- Anonyymi
Kokoomuksen jargonia kun ovat itse niin tumpuloita, että ovat saaneet aikaan vain kaaosta ja talouden alamäkeä. Niin ressukkamaista aina vedota edellisen hallituksen aikoihin, jolloin kriisit iskivät voimalla päälle ja kokoomus oli itse huutamassa tukia joka paikkaan. Rassukoita muiden syyttelijöitä, jotka lupasivat laittaa talouden kuntoon mutta ovat vain huonontaneet sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen jargonia kun ovat itse niin tumpuloita, että ovat saaneet aikaan vain kaaosta ja talouden alamäkeä. Niin ressukkamaista aina vedota edellisen hallituksen aikoihin, jolloin kriisit iskivät voimalla päälle ja kokoomus oli itse huutamassa tukia joka paikkaan. Rassukoita muiden syyttelijöitä, jotka lupasivat laittaa talouden kuntoon mutta ovat vain huonontaneet sitä.
Tän hetken surkeaan tilanteeseen on useampia syyllisiä ja myös demarit.
- Anonyymi
Hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992