Joku täräyttää sulle rakkaudentunnustuksen heti kun tilaisuus tulee irl. Meneekö vetelät housuun vai nouseeko nesteet päähän? Hihihiii ❤️
Oletko kuinka hyvin valmistautunut siihen että
51
615
Vastaukset
- Anonyymi
hmm. luultavasti menisin shokkiin. vaikea sanoa miten reagoin. varmaan tulisi hymy jos vaikutat kiltiltä.
- Anonyymi
Minähän kehrään kuin pehmoinen kotikissa jos paijataan oikein ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:3.
- Anonyymi
kiwa söppe hymiö :3. pahaa maailmaa koristammaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiwa söppe hymiö :3. pahaa maailmaa koristammaan.
Voi sinua 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih tuo kuulostaa ihanalta. Olet varmasti ihana tyyppi. Ainakin kuulostaa siltä. Mun mielestä tuollaista tyyppiä olisi oikein kiva paijjata, jos olet nainen. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih tuo kuulostaa ihanalta. Olet varmasti ihana tyyppi. Ainakin kuulostaa siltä. Mun mielestä tuollaista tyyppiä olisi oikein kiva paijjata, jos olet nainen. 😍
Olen nainen oih oih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen oih oih!
Mutta oletkohan juuri se oikea nainen mulle? Tuskin, mutta aina tietenkin saa toivoa. Oi voi, kun ei osata puhua tästä toisillemme. No ehkä vielä joku kaunis päivä rohkenen kertoa mun tunteet hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletkohan juuri se oikea nainen mulle? Tuskin, mutta aina tietenkin saa toivoa. Oi voi, kun ei osata puhua tästä toisillemme. No ehkä vielä joku kaunis päivä rohkenen kertoa mun tunteet hänelle.
Jebaaa
- Anonyymi
Kaikki tämmöset ystävälliset asiat on hyvää.
- Anonyymi
No tässä sitä ystävällisyyttä tulee sitten sylikaupalla!
- Anonyymi
Kaikkiin vastataan tietenkin mahdollisimman ymmärrettävästi ja otetaan huomioon asioiden arkuus ja herkkyys.
Torjua voi näinkin:
"Olen jo varattu ja minulla on häneen syvät tunteet,hän on minulle se oikea.Hän tulee olleen se oikea vaikkei hän vastaa samoin tunteisiini.Hän on se kuka sydämmeni täyttää eikä siihen mahdu toista.Olen sellainen kuka ihastuu ensisilmäyksellä.Pitkään kypsyttelemällä alun platonista ystävyys suhdetta rakkaus suhteeksi ,ei ole minun juttu.Kaikki tulee minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkiin vastataan tietenkin mahdollisimman ymmärrettävästi ja otetaan huomioon asioiden arkuus ja herkkyys.
Torjua voi näinkin:
"Olen jo varattu ja minulla on häneen syvät tunteet,hän on minulle se oikea.Hän tulee olleen se oikea vaikkei hän vastaa samoin tunteisiini.Hän on se kuka sydämmeni täyttää eikä siihen mahdu toista.Olen sellainen kuka ihastuu ensisilmäyksellä.Pitkään kypsyttelemällä alun platonista ystävyys suhdetta rakkaus suhteeksi ,ei ole minun juttu.Kaikki tulee minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta.Lisään.Ymmärrät kai jos ottaisin sinut ystäväkseni, se ei koskaan muutu siitä syvemmälle tasolle, täten uskon ettei se käy sinulle ,tulet siitä kärsimään ja enkä haluaisi omaa rakastanut myöskään järisyttää olemalla kanssasi kun olet minuun rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Ymmärrät kai jos ottaisin sinut ystäväkseni, se ei koskaan muutu siitä syvemmälle tasolle, täten uskon ettei se käy sinulle ,tulet siitä kärsimään ja enkä haluaisi omaa rakastanut myöskään järisyttää olemalla kanssasi kun olet minuun rakastunut.
Hölönpöppöä ja ohi meni maantiekiitäjänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Ymmärrät kai jos ottaisin sinut ystäväkseni, se ei koskaan muutu siitä syvemmälle tasolle, täten uskon ettei se käy sinulle ,tulet siitä kärsimään ja enkä haluaisi omaa rakastanut myöskään järisyttää olemalla kanssasi kun olet minuun rakastunut.
Oletkohan nyt itse mahdollisesti jotenkin käsittänyt väärin miten asiat ovatkaan?
Vai onko tarkoituksesi ainoastaan loukata?
Kirjoititko miehelle vai naiselle tuon lässynlään?
- Anonyymi
Halaisin ja olisin hämmentynyt, mutta hyvin iloinen.
- Anonyymi
Kevät on iloisuuden aikaa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät on iloisuuden aikaa 🥰
Joo on se sitäkin, mutta ennen kaikkea kevät on ihastumisen ja rakastumisen aikaa. Siksi tosi moni ihminen tuntuu niin ihanalta omassa elämässäni, että vaikeaa päättää kenet haluan eniten ja oikeasti. 🥰
- Anonyymi
Olisin ikionnellinen.🩷
- Anonyymi
Niin mä vähän ounastelen 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mä vähän ounastelen 🥰
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
OMG 🥹
- Anonyymi
Ei ole sellaista tulossa joten ei tarvitse valmistautua ja hyvillä mielin tässä ollaan.
- Anonyymi
Hänellepä on, jos pelaa korttinsa oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus saa ihan pskat kortit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa Ässä hihassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa Ässä hihassa
Ässä vois olla vaikka mun omana 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koko homma on sulle vaan (valta)peliä.
Toinen ei selvästikään kelpaa omana itsenään,
vaan pitää olla just niiku sinä haluat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koko homma on sulle vaan (valta)peliä.
Toinen ei selvästikään kelpaa omana itsenään,
vaan pitää olla just niiku sinä haluatNyt puhuu ihan omat epävarmuutesi. Hän kelpaa aina miten ja millaisena vaan, mutta koska historiamme on mitä on, käytännössä toisiamme täysin arvostamaton, niin sitä ehkäpä toivoisi että se toinenkin on oppinut jotain tässä... Jos ei, niin ei sitten.
- Anonyymi
Pikkarit ehkä menee vaihtoon juu. Pidätyskyky kuitenkin on kunnossa ettei tuu lusi tai paska housuun, saati nouse päähänkään.
- Anonyymi
Odotan sitä häneltä Rakkaalta mieheltäni❤️
- Anonyymi
Ehkä pitää hommata diapamia. Luultavasti jonkinlaisen paniikkikohtauksen saisin.
- Anonyymi
Rakastellessa töksäytän ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastellessa töksäytän ☺️
Kuulostaa tutulta 😅🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta 😅🫢
Niinpä, valmiina siellä! Ei paineita 😂
- Anonyymi
En ole varautunut siihen. Hämillään olisin moisesta.
- Anonyymi
Kun vähän fundeeraa niin onko se nyt niin yllätys edes 🤔
- Anonyymi
Eipä kumpaakaan todennäköisyys tuohonnettäkö joku nainen edes tekis noin on lähestulkoon olematon nainen se vasta pakkeja julkisesti kammoksuukin
- Anonyymi
En kammoksu tuollaista ☺️
- Anonyymi
Jalat vetäis veteläksi ja laskisin housuun.
t. Mies - Anonyymi
Täräytän takaisin, sitten kun tokeennun ja henki taas kulkee. Tosi tarina haavemaassa.
- Anonyymi
Tiedän sen, eikä se haavemaata ole hänen kanssaan 🥰
- Anonyymi
En ole. Ei tule tapahtumaan.
Hyvää pääsiäistä suloinen mies. 🐣🐥🐓🐇🦋🐔🐞- Anonyymi
Sivusta hänelle
ei ap:lle
- Anonyymi
Unohtaisin hengittää ja pää kolahtaisi lattiaan. Ennemminkin.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Voi olla, että iskee paniikki ja haluan kiiruhtaa muualle.
- Anonyymi
Vttu näitä vastauksia 😂 hyppään reppuselkään sitten
- Anonyymi
Enpä ole varautunut mitenkään,
eikä ole tarvettakaan varautua tuollaiseen 😶
Olishan se tietty kaikkien unelmien, toiveiden
ja haaveiden täyttymys mutta en usko ihmeisiin.
-n - Anonyymi
Hunajakakku elkei neste tulee.
- Anonyymi
Ja ihan selvinpäin ajattelit uskaltaa? Ja uskon vasta kun tää tapahtuu🤗
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918