Musta irti jos et pysty IRL enempään?
Miksi et sitten päästä
17
257
Vastaukset
- Anonyymi
Pystytkö itse? Mä edes yritin 😕
- Anonyymi
Koko ajanhan haluan vastauksia. Ja sä et ole edes yrittänyt kun et muuten päästä musta irti.
- Anonyymi
Sanot vain mulle kaksin kasvotusten et ei mitään niin se on siinä
- Anonyymi
Olet tainnut yrittää vähän liiankin hanakasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tainnut yrittää vähän liiankin hanakasti
Millä tavalla tämä palstaäijän yritys tulee esiin?
- Anonyymi
Mitä se haittaa, jos rakastan loppuelämäni? Tietääkö hän muka että ajattelen häntä?
- Anonyymi
Mä tiedän ainakin, että hän ajattelee, vaikka yrittää kaikin keinoin pitää etäisyyttä ajoittain.
- Anonyymi
Aika kuluttavaa jos ei pysty toiselle sitä ääneen sanomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän ainakin, että hän ajattelee, vaikka yrittää kaikin keinoin pitää etäisyyttä ajoittain.
Kuulostat itse siltä roikkujalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön ristiriita, tiedät että ajattelee mutta välttelet, silti ilmeisesti kaipaat kun täällä roikut. Ei voi ymmärtää
- Anonyymi
Eikö teitä yhtään hävetä pitää syytöntä ihmistä hakattavana ja tyhjentää se täysin, siis ihan kaikkea laskujen maksusta ruoan laittoon, harrastuksiin, opintoihin ja mitä ikinä on ovat saaneet, ja ihan syyttömälle ihmiselle.
Ootte te karseata porukkaa ja vuosia. Toivottavasti kärsitte vielä ja helvetin kovaa kaikesta. Eikä teillä ikinä ole mitään annettavaa, mutta toivotaan että elämä tuo mitä karseimpia asioita ja tapahtumia elämiinne. Hyi saatana tuommoiset perkeleet pitäisi ampua monttuunsa ja painaa helvettiin. Hyi saatana miten etovia ällötyksiä. Toivottavasti hakataan ja tapetaan tuommoiset ihmiskuvotukset. hyi saatana. - Anonyymi
Yksi kysymys vielä. Ajatteletko jos olet mt-potilas ja syöt lääkkeitä mihinkä tahansa tilanteeseen tai sairauteen että sen verukkaalle voisit saada extraa? Jotain vaikka muilta tai lisäasioita elämään?
Itse en tähän usko, että halua keneltäkään lääkehyötyä enkä ole mt-potilaita vastaan vaan näitä ihmejuttuja, jotka on tosi rasittavia. Ja vältän jopa työpaikkoja joissa niitä vielä noudatetaan, eli ei sovi itselle. Kyllä yhteistyötäkin pitää tehdä mutta noissa pitäisi olla rajat mitä voi viedä. - Anonyymi
Tai toinen mikä on pystänyt mieleeni mikäk on tullut mt - potilailta mitä käyttävät niin snaotut terveet ihmiset, etät jos ostain jollekin jotain, lahjan tai tluaiaisen sitten voisi ottaa jotain takaisin, ja se tulee tuolla riuhdolla tai millä tyylillä niitä otetaan. hyvin usein mt-potilailla on myös yliluonnollisia kykyjä, ei kaikilla, ja voivat silti olla sairaita, ja taas terveet voivat olla terveitä vaikka heillä olisi erikoisia kykyjä.
niin tämä on vähän omituista ja häiritsevää, esim työpäivät ovat semmoisia että ei kyllä halua olla silloin hakattavana tai koti-iltoina. Minussa on jokin juttu että on vaikea päästä irti, ja siksi olen näiden kanssa varovainen enkä haluasi kaikille jakaa ja antaa, koska se häiritsee elämää eikä minulle ainakaan juuri mitään tuo. - Anonyymi
Onko aloitus mieheltä ?
En pysty päästää irti kunnes on selkeät sävelet jutulla. En halua katua myöhemmin sitä että tiesin että olisi kannattanut saada ensin selvyys.
Haluatko päästää irti vai enemmän ??
Haluan että olisi IRL jotain enemmänkin.
Läheltä n - Anonyymi
Haluan päästä irti,en jaksa kaksois elämää.
- Anonyymi
Et sinäkään pysty. Kosketa kunnolla.
- Anonyymi
En kosketa enää,se on loppu nyt..etkö tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082070En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738