Sillä olisi lopetettu Ukrainan aloittama Poroshenkon sotaa, jota edelsi vallankaappaus väkivallalla, vaali murhillakin !?
Virallinen Suomi ei tätäkään tunnusta, vaikka valehtelia Sauli Niinistö kävi tukemassa !?
Venjä ei muka halua rauhaa, vaikka ainoana hyväksyi Minskin rauhansopimuksen !?uksen
Anonyymi-ap
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Janukovits mokasi pahasti. Ukraina heräsi. Venäläiset ryssi kuten aina.
- Anonyymi
Venäjää kismittää kun muut haluavat kehittyä ja menevät eteenpäin. Paljastuu kuinka tehoton ja huonosti johdettu maa venäjä on.
Venäjällähän ei poliittisia murhia tapahdu, kremlin valehtelijoiden politiikkaa vastustavat tyytyvät vaan hämmästyttävän usein "itsemurhiin" putoamalla ikkunoista tai juodessaan poloniumilla terästettyä teetä, ellei itse alushousumyrkyttäjä ole tarjonnut uusia kalsareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403586- 743363
- 1123010
- 1452727
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201988Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281866- 401609
- 621193
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095