Sinut tänne, onko kenälläkään tunnetta, että kaivattusi olisi täällä ollut?
Joskus kuvittelin olevan
21
329
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut. Tai ainakin uskon vieläkin siihen, vaikka livenä ei näytä yhtään mitään.
Syynä muutama ylivoimainen tunniste ja niistä yks plus yks.- Anonyymi
Ketä hän on? Itse olen laittanut muutaman selvän tunnisteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä hän on? Itse olen laittanut muutaman selvän tunnisteen.
Nainen on. Tunnisteet eivät ole olleet tässä lähiaikoina.
- Anonyymi
En ole nähnyt mitään siihen viittaavaa.
- Anonyymi
On hän täällä. Mun söpö höppänä.
- Anonyymi
Tuskin hänellä tarvitsee täällä roikkua🤔 t. Mies
- Anonyymi
Kyllä mä uskon että ne on kaikki täällä😅🙈
- Anonyymi
Ai sun mielikuvitusystävöt? Montako niitä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä laskenut palstasedän itselleen seurakseen luomat hahmot? Yksäri, lol
- Anonyymi
Tiedän, että joskus oli. Tuli niin vahvat tunnisteet ja tietyt sanat myöhemmin oikeassa elämässä myötäilivät myös täällä sanottua. Joskus tietenkin ihastuksissani kuvittelin myös omiani ja tunnistelin ihan väärin, mutta pari kertaa on osunut kohdalle aloitukset täällä sataprosenttisen varmasti. Siitä on kyllä aikaa...💔
- Anonyymi
Oltiin molemmat ja seukattiin sen seurauksena irlissä hetki.
K - Anonyymi
Hyvin vahvasti. Tulee melkein itku. Yritän vaan aina ajatella että kuvitellen vain.
- Anonyymi
Ei ole ollut täällä. Siitä 100 % varma.
- Anonyymi
Ehkä on ollut, mutta yhtä hyvin voi olla, ettei ole.
- Anonyymi
On ollut tunne.
Mutta tuntemukset ovat heppoisia, nopeasti vaihtuvia, perustelemattomia, ja kertovat lähinnä tuntijasta itsestään kuin tosiasioista. Eli niin hönö en ole, että luulisin täällä hänen olleen, vaikka tuntuu siltä. - Anonyymi
Hän on täällä tänään 🎶
- Anonyymi
Tunnistin itseni vihjeistä ja jäin seuraamaan palstaa. Lopulta kysyin irl kun huomasin että asiat linkittyivät niin vahvasti palstan ja irl välillä ja hän myönsi palstan. Jotkut ihmiset ovat sellaisia etteivät he uskalla sanoa asioita suoraan ja vain palstalla purkavat oloaan. Harmillista.
- Anonyymi
Muutaman kerran on tullut tunne. Se tuli kirjoitustyylistä ja nimen alkukirjain täsmäsi.
- Anonyymi
Kyllä joskus on tuntunut siltä. On ollut niin osuvaa kirjoitusta, mutta täytyy suhtautua neutraalisti, eikä ottaa niin tosissaan sitä mitä lukee. Ihana kyllä haaveilla aina hetken.
- Anonyymi
Palstaharhailu tai -hörhöily on joskus ihan kivaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863