Kaivattuasi tisseistä?
Koska puristat
15
379
Vastaukset
- Anonyymi
En tykkää naisista.
- Anonyymi
Heti, kun siihen tarjoutuisi tilaisuus. Hyväilisin ja hellisin niitä, ja ottasin suuhun, jos hän sallisi.
- Anonyymi
Naminami
- Anonyymi
En usko että hän pitäisi siitä siellä.
- Anonyymi
Joo, ei kyl siellä 🤭
- Anonyymi
Koska aloittaja haluis?
- Anonyymi
Heti nyt just kohta.
- Anonyymi
Kyllä ne on huutanutkin kosketusta...
- Anonyymi
Heti, jos hän sanoisi, että haluaa sitä. Eli vain jos hän antaa minulle luvan koskea häntä. Muussa tapauksessa en ikinä. Mutta jos hän haluaisi sitä olisi kyllä todella lempeä. Minun kosketukseni on todella lempeä. En koskaan puristi häntä, vaan lempeästi hyväilisin häntä ja kuuntelisin mitä hän haluaa niin toteuttaisi kaikki hänet toiveet mutta vain siinä tapauksessa jos itsekkin haluan sitä. Ilman suostumusta ei saa tehdä toiselle yhtään mitään! Muistakaa ihmiset se!
- Anonyymi
Haluan, ja haluan olla sulle niin hellä, jos minäkin saan luvan. Rakastelisin sua hellästi koko yön. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan, ja haluan olla sulle niin hellä, jos minäkin saan luvan. Rakastelisin sua hellästi koko yön. <3
Oih se olisi ihanaa. Ja kyllä antaisin luvan, jos olet hän. Mutta eihän se jäisi vain siihen yhteen kertaan, koska minulle ei riitä yks kerta?
- Anonyymi
Mä voin tulla pääsiäisen aikaan tänne satujumppaan ja puristeltavaksi 🤭🤗
❤️ikävä yhtä miestä- Anonyymi
Moi! 👋🏻
🧔🏻❤️
- Anonyymi
Manboobs squashmallow. 🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082070En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738