Sokos s-market ja kiire kassalla

Anonyymi-ap

Niin ettei edelliset ole saaneet pakattua tavaroitaan, ja kassa jo piippaa seuraavirn tavaroita.

Ja samalla kassa runnoo niitä omia tavaroita kun se kolmas hihna pitää saada käyttöön, vaikka sitä tilaa siellä päädyssä ei ole kolmelle pakata.

Kiireisimpään aikaan on vain kaksi kassaa käytössä.

Asiakaskunta on myös ikääntynyttä, ja monella rollaattori kaupassa, joten se kiirehtiminen ei edistä yhtään, vaan pikemmin hidastaa.🤔

12

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samaa mieltä

• Anonyymi

Minusta eniten hidastaa kassa joka ei ole paikalla. Jatkuva ilmiö.

• Anonyymi

Pakkaa nopeammin, kun kassasitruunalla on kiire?

• Anonyymi

Pitää vetää sen kassan töpseli seinästä niin rauhoittuu hetkeksi

• Anonyymi

Joskus olen huomauttanut, kun oli kaksi kassillista pakattavaa, että voisiko hetken odottaa.

Mutta toimivat jotenkin robottimaisesti.
      Harmittaa kun kalliit ruuat pitää kiireellä pakata.

• Anonyymi

Ei tarvii, järjestät kunnon suman vaan siihen, ei se ikään seniilien etuoikeus ole tukkia kassat ja risteykset :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii, järjestät kunnon suman vaan siihen, ei se ikään seniilien etuoikeus ole tukkia kassat ja risteykset :D

Juu ota puhelin käteen pakkaat vain yhdellä kädellä ja rupattelet puhelimeen.Ei mitään kiirettä.Aikaa on.

• Anonyymi

Mikähän S-market oli kysymyksessä?

Jos Sokos-Herkkua tarkitat, niin ymmärrän. siellä on asiakkaina niin paljon opiskelijoita tai muita nuoria ja tyhmiä itsestään niin paljon luulevia ja samanlaisia vanhuksia. Eivätkä ne, nyt en sano enempää, ehkä ole parhaita... siinä kassatoiminnassa.

On Porissa tosin ainakin yksi S-market, jonka henkilökunta on lähes parasta priimaa, vaikka eihän mikään täydellistä ole, näin olen havainnut.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole enää sokosherkku.

Ennen isompaa laajennusta toiminut kauppa olikin vielä hyvä.

Palvelu pelasi ja tuotteet priimaa, ja enempi valikoimaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kassalla maksetaan ja pakataan tavarat vauhdilla. Se ei ole paikka viettää aikaa. Itse asiakkaana ihmettelen usein, miten voi olla niin vaikeaa pakata ostoksia nopeasti kassiin?

Kyllä asiakkaan pitää saada ostokset ladottua kauppakassiinsa samaa tahtia kuin kassahenkilö niitä skannaa! Hopi, hopi. Laittakaa vauhtia pakkaamiseen, hyvät S-Market Herkun asiakkaat.

• Anonyymi
      UUSI

Ei niitä voi pakata samaan aikaan skannauksen tahdissa.

Tavarat eivät ole omia ennenkuin kortti on "kiekunut".

Ja siinä pakkaamistahdissa on eroja.

Tavaramääriä on joko vähän tai paljon.

Kyllä mä itse pakkaan huolella, ettei kotona löydy kasseista mössöisiä pilallemenneitä tavaroita.

Ja miten voisi edes välissä pakata kun kolme "luiskaa" käytössä ja siellä ehkä kaksi edellistä pakkaajaa.

Kenellä valmiissa maailmassa on kiire?😏

• Anonyymi
      UUSI

Valittajia riittää. Sanoisin kuitenkin asiakkaille, että ottakaa nyt hyvänen aika ne rahat ja maksuvälineet valmiiksi esille tullessanne kassalle. On ärsyttävää kun eräät jopa odottavat, kunnes kaikki on lyöty kassaan ja sanotaan summa. Sitten vasta aletaan kaivamaan taskuja että mihinkäs minä sen lompakkoni laitoin. Voi perhanan hattivatit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2587
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2140
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1578
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1109
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      989
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      941
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      748
    Aihe