Miksi luulet että sinua kaivataan täällä?
Miksi luulet olevasi jotenkin hyvä laatuinen nainen?
Eräs Päivi voisi vastata
32
631
Vastaukset
- Anonyymi
En ole Päivi vaan sivusta, mutta kysyisin aloittajalta miksi luulet itse olevasi jotenkin erityinen?
- Anonyymi
No mutta sehän kuulostaa nainen hyvin loogiselta että väittelet palstaäijän kanssa sinulle tuntemattomasta henkilöstä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän kuulostaa nainen hyvin loogiselta että väittelet palstaäijän kanssa sinulle tuntemattomasta henkilöstä👍
Kiitos kärppä, olethan sinä aina paikalla, miten on sun palstariippuvuuden laita?
- Anonyymi
Ja kuka se Sari on?
- Anonyymi
Onko skimmaajat jo niin epätoivoisia että nämä palstasedän naisiin kohdistuvat huuhaaherjat kelpaa? Ootte kyllä iha päivejä
- Anonyymi
Eikö se yleismaailmallinen jodlaus liittynyt teesiin jostain häiskästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se yleismaailmallinen jodlaus liittynyt teesiin jostain häiskästä?
Menkää persut pesulle
- Anonyymi
Kärppä on innoissaan päivi gatesta 👈👌
- Anonyymi
Päivittelen tätä nimen käyttöä anonyymipalstalla. Ei suotavaa.
- Anonyymi
En ole Päivi, mutta ihan mukiinmenevä ☕️ nainen, sitähän sää kysyit?
- Anonyymi
Liian hapokasta.
Ap, miks luulet et joku sua kaipais? Vai onks tää(ki) palsta vaan sun hk.käyttöön? -sivusta
- Anonyymi
Nimeni ei ole Päivi, mutta tiedän mitä hän tarkoittaa. Se on heijastuma kolmannesta kanavasta.
- Anonyymi
Tuollahan lukee et älä tyrkytä Päivi itseäsi.
- Anonyymi
Älä nyt höpsöttele siellä t.sari
- Anonyymi
Poika nimeltä Päivi...
Sä muistat..😉- Anonyymi
Onko sulla maalatut huulet? 💋
- Anonyymi
Mitä se Päivi hyötyisi siitä, että vastaa tällaiseen aivottomaan aloitukseen?
- Anonyymi
259 lukijaa. Tällä saa huomiota. Nyt 260 lukijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
259 lukijaa. Tällä saa huomiota. Nyt 260 lukijaa.
292 lukijaa, Kohta kolmesataa.
- Anonyymi
en oo kukaan päivi vaan peppi.
- Anonyymi
Peppi on paras. Nostelee hevosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppi on paras. Nostelee hevosia.
Ja kirahveja.
- Anonyymi
Päivejäkin tiedän muutaman
- Anonyymi
Hmmm.. olen Päivi, minuako kaipaat Hugo Boss?
- Anonyymi
Hei Päivi. Olen tavallinen vakosamettihousuinen mies.
- Anonyymi
En ole Päivi, mutta minulle ei kelpaa kakkosluokan miehet. Ei kiitos sekundalle.
- Anonyymi
H B ruskeat vakosamettihousut toinen käsi 18 euroa plus toimituskulut.
- Anonyymi
Päivien viemää
- Anonyymi
Miten niin luulen olevani? Mähän oon, aiheutan voimakasta riippuvuutta ja kyllä, nautin joka sekunnista.. Mut, oon varattu. Vaan jos yksi enkelinkasvoinen vaatis mua viettämään kanssaan 24h, en epäröis hetkeekään. Ottaisin ihan hullun riskin ottaessani hänet 😮
- Anonyymi
Ihmeen vähän päivejä.
- Anonyymi
"Parasta ennen" Päiväys mennyt jo on..
- Anonyymi
..ja vielä vaan torttu kelpaisi, vaikka kuinka monelle, jos itse vaan ottaisin 😅😅😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi455613Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3105446Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä914666Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692495Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y82155Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt501919Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161892Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu341875Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont301825Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi831752