Kun haet lainaa heiltä ja tarvitset sen nopeasti, saat sen todellisuudessa hyvällä tuurilla 2 kk päästä.
He pyytävät ensin väliajoa, sitten edellisen vuoden tilinpäätöstä, sitten tuleekin vastaan se, että et ole toimittanut riittäviä selvityksiä, mihin rahat aiot käyttää! :D Ihan kuin se heille kuuluisi millään tavalla!
Hain 100k, ja yritykseni liikevaihto on 6 M/v, ja vakuudet takuulla kunnossa. Noiden pellejen vuoksi menetin 2 kk aikaani toimittamalla lopulta todistuksia omistamistani metsistä ja niiden arvosta.
Tyhmä kun olin, en jättänyt pelleilyä kesken, ennen kuin pyydettiin lisäselvitystä varastohallini todellisesta käytöstä.
Alkoi riittää, ja kilpailijalta tuli raha 2 h anomuksen jättämisestä (kyllä, väliajo mukana, mutta eivät halunneet tietää mummoni sukan väriä eivätkä edes vaimoni tyttönimeä :D )
Älkää hemmetissä menkö samaan ansaan kuin minä lapsellisuudessani menin.
CAPITALBOX - VAARA!
Anonyymi-ap
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001