Kun haet lainaa heiltä ja tarvitset sen nopeasti, saat sen todellisuudessa hyvällä tuurilla 2 kk päästä.
He pyytävät ensin väliajoa, sitten edellisen vuoden tilinpäätöstä, sitten tuleekin vastaan se, että et ole toimittanut riittäviä selvityksiä, mihin rahat aiot käyttää! :D Ihan kuin se heille kuuluisi millään tavalla!
Hain 100k, ja yritykseni liikevaihto on 6 M/v, ja vakuudet takuulla kunnossa. Noiden pellejen vuoksi menetin 2 kk aikaani toimittamalla lopulta todistuksia omistamistani metsistä ja niiden arvosta.
Tyhmä kun olin, en jättänyt pelleilyä kesken, ennen kuin pyydettiin lisäselvitystä varastohallini todellisesta käytöstä.
Alkoi riittää, ja kilpailijalta tuli raha 2 h anomuksen jättämisestä (kyllä, väliajo mukana, mutta eivät halunneet tietää mummoni sukan väriä eivätkä edes vaimoni tyttönimeä :D )
Älkää hemmetissä menkö samaan ansaan kuin minä lapsellisuudessani menin.
CAPITALBOX - VAARA!
Anonyymi-ap
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161