Kyllä, te kaikki, voitteko jo antaa olla?
En ole kiinnostunut ellei minua kohtaan kiinnostusta osoiteta jos se oli mitä haettiin takaa, mutta eipä kiinnosta arvailla asiaa enempää.
Ja joku mahdollisesti osoitti sellaista täällä vähän ennen puolta yötä, kävi pari minsaa sen jälkeen kyttäämässä minun kirjoitusta.
Sori, kuvakaappaukset on.
Mutta taidan jo tietää että se oli trolli - jonka joskus tunsin lyhyesti.
Joten voitteko lopettaa minun vainoamisen jo?
Minulle tulee siitä paha olo.
Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä kuin työntää minun tekstejä AI:hen ja härnätä sitten minua täällä (ja toisaalla) niillä ja muulla vihjailulla?
En haluaisi, en jaksaisi enkä viitsisi tehdä rikosilmoitusta.
Tuosta porukalla kiusaamisesta on kerääntynyt kuitenkin runsaasti materiaalia ja jos tutkinta käynnistyisi eiköhän sitä teiltä itseltänne löydy lisää.
Tehkää jotain järkevämpää ajallanne, jooko.
Ei ole oikein että porukalla kiusataan ihmistä joka ei tahdo kenellekään pahaa.
Ja tiedän että se teidän ryhmänvetäjä on saattanut keksiä ties mitä minusta oikeuttaakseen kiusaamisen. Pahimmillaan kiusaatte kiusaamisen ilosta.
Lopettakaa jo.
Jos jätätte minut tästä eteenpäin pysyvästi rauhaan, en tee rikosilmoitusta.
t. 7V
Voisitteko jo lopettaa?
Anonyymi-ap
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Toi kiusaaminen on kyllä tosi syvältä. Muakin on kiusattu täällä todella pahasti kunnes ilmeisesti ymmärsivät että olen väärä henkilö. Veikkaan että monia luullaan eri henkilöiksi ja moni sivullinen kärsii joistain porukoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192665Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691104Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2111070- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 47894
- 36886
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123863- 4859
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812