Missä kävisit intin jos sinulla olisi nykyiset tiedot ja elämänkokemus ja asepalvelus edessä?
Itse pyrkisin laskuvarjojääkärikouluun ja jos en sinne pääsisi niin Sotilaspoliisina.
Jos ura laskuvarjojääkärikouluun urkenisi , niin seuraava askel olisi pyrkiä erikoisjoukkoihin ja ura siellä.
Missä suorittaisit asepalveluksen nyt?
8
336
Vastaukset
- Anonyymi
Huoltokomppaniaan. Myöhempi ura vei ajoneuvoalalle.
- Anonyymi
Edelleenkin LntRUK.
- Anonyymi
Jossain josta olisi hyötyä siviilissäkin. En siis ainakaan jääkärinä kuten tein.
- Anonyymi
Yleensä kannattaisi miettiä asioita pidemmälle. Tulisi kerätä asepalveluksesta kaikki hyöty jota voi tarvita myöhemmin. Kuljetuspuolelta saa korttiin kirjaimia, sotilaspoliisin hommista voi olla hyötyä jos haluat poliisiksi jne.
- AnonyymiUUSI
En kävis. Painuisin Venäjälle varottamaan niitä Kiinasta, vaikkakin ne varmaan jo tietää. Suomalaiselle r..sitttelijälle turha puhua mitään. Se ei usko ennenku näkee, kuten keskiajalla, ja pari tuhatta vuotta siitä taaksepäin. Ne on niin kavalan "paha Venäjä" -petoksen kohteena, etteivät osaa edes kuvitella. Varmaan koko juttu suunniteltu 1800 luvulta lähtien miten 2000 luvulla Kiina saa suomalaiset tajuamaan liian myöhään.
On melko uskomatonta miten tietämättömiä ihmiset on, vaikka kaikki vastaukset on edessä. Parempi ottaa venakko veljeksi, kuin kiinalainen kommari.
Suomen lipussa on risti. Mitä yhteistä Venäjään?
Nyt ymmärrän miksi narsistit vihaa Venäjää. Siksi, koska ne ihailee kommunismia ja haluaa nähdä sen tuottaman kaiken saastan ja kuoleman, koska narsisti on helvetin esikartanosta.
Jokainen armeijassa työssä oleva, jonka käytöksessä ei ole eroa fanaattiseen muslimiin nähden, sais miettiä tulevaisuutta paremmin.
Kerran näin äimistyttävän unen: oltiin autolla matkalla jossain Suomessa, ja pääväylien varsille oli alkanut ilmestyä mainoksia kiinan logografisilla merkeillä.
Kyllä kiitos: venäläinen.
Vai haluaako joku kiinalaisen minulle puolisoksi? Suomeahan ei lisääntyminen kiinnosta, koska lässyhumanistit on opettanu, että koska ilmastonmuutos, niin antaa muiden maiden vallata Suomi ampumatta laukaustakaan? - AnonyymiUUSI
Valmistaudu hyvin niin kunnon kuin tietojen osalta.
Itse menisin maavoimiin ja pyrkisin aliupseeriksi tai sopiviin spesialisaatioihin. tarkotukseni olisi taistella maailmalla pahiksia vastaa. Ei mulla paljon muuta motiivia elämässä ole. Tää on niin paska paikka kun niin harva välittää oikeudesta.
Maailmalla on kaikenlaisia sotilaallisia ryhmiä ja vapaaehtoisia otetaan tarvittaessa. Putlerin eliminointi voisi olla yksi tehtävä, johon kenelläkään ei näytä olevan kykyä tai kanttia. - AnonyymiUUSI
Erikoisjoukkoihin pitänee hakea ennen kutsuntatilaisuutta.
- AnonyymiUUSI
En suorittaisi enää asepalvelusta. Sivaria saattaisin harkita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225669- 644020
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453706Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭313089Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342439Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132286En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä122252- 1181727
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101704