Mistä tilaatte seksivälineitä?

Anonyymi-ap

Morjens olen aina tilaillut kaalimadolta tuotteeni ja ajattelin kokeilla jotain uutta onko teillä kokemuksia esim k20.fi? tuotteet ja hinnathan on kaikissa samat niin sinänsä ei väliä mistä tilaa....

13

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

𝖧𝖾𝗅𝗉𝗉𝗈 𝗍𝗂𝗅𝖺𝗍𝖺, 𝗏𝖺𝗅𝗍𝖺𝗏𝖺 𝗏𝖺𝗅𝗂𝗄𝗈𝗂𝗆𝖺, 𝖾𝖽𝗎𝗅𝗅𝗂𝗌𝖾𝗍 𝗁𝗂𝗇𝗇𝖺𝗍, 𝗇𝗈𝗉𝖾𝖺 𝗍𝗈𝗂𝗆𝗂𝗍𝗎𝗌, 𝗌𝗎𝗃𝗎𝗏𝖺𝗌𝗍𝗂 𝗍𝗈𝗂𝗆𝗂𝗏𝖺 𝗂𝗅𝗆𝖺𝗂𝗇𝖾𝗇 𝗉𝖺𝗅𝖺𝗎𝗌: 𝗁𝗍𝗍𝗉𝗌://𝗐𝗐𝗐.𝖺𝗆𝖺𝗓𝗈𝗇.𝖽𝖾/-/𝖾𝗇/𝖾𝗋𝗈𝗍𝗂𝗄

• Anonyymi

Ite suosin kotimaisia yrityksiä ja oon tilannut Salapalatsista. Hyvät hinnat, nopeet toimitukset eikä ole asiakaspalvelua tarvinnut testata ku kaikki on pelittänyt hyvin.

https://www.salapalatsi.fi/

• Anonyymi

Moro!

Mä oon ite kans ollut pitkään Kaalimadon asiakas, mutta viime aikoina oon siirtynyt enemmän tilailemaan Hotlipsistä. Ajattelin just että "samat tuotteet, sama hinta, sama kama", mutta yllätyin kyllä positiivisesti.

Toimitus oli oikeesti nopeampi – tein tilauksen iltapäivällä ja paketti oli noudettavissa jo seuraavana päivänä.

paketti tuli ilman mitään logoja tms., mikä oli mulle tärkeetä kun asun taloyhtiössä missä naapurit on vähän uteliaita 😅 asiakaspalvelusta sain heti vastauksen kun kysyin yhdestä tuotteesta, tosi ystävällistä ja asiantuntevaa porukkaa.

En oo K20:stä vielä kokeillut, niin en osaa siitä sanoa, mut Hotlipsistä jäi kyllä hyvä fiilis. Ei tullut mitään ongelmia ja plussaa siitä että niillä on laaja valikoima vähän erilaisiakin juttuja kuin kaikilla muilla.

Vähän saman hintasta juu, mut palvelun puolesta itellä meni pisteet Hotlipsille 👍

• Anonyymi

Pääasiassa Sinfulista olen välineitä hankkinut, pari kertaa Huippukivasta.
      Ihan luotettavia paikkoja molemmat ja asiakaspalvelu / takuu toimii!

ukm 68 v

• Anonyymi

Tää k20 on ihan uusi ilmeisesti ja sattumalta löysin sivut niin päädyin tilaamaan. Suomalaisuutta ainakin mainostaa. paketti tuli tosi nopeasti ja anona. paketin mukana oli vielä ihana yllätys! N34

• Anonyymi

Minä en oikeen syty noille nettitilauksille. Minusta on kivmpi käydä aikuisviihdekaupassa, myönnettäköön että vähän fiilistelläkin ja tehdä valinnat kaikessa rauhassa. Lahdessa ainaski Hot Lipsissä on asiantuntevaa henkilökuntaa. Osaavat neuvoa ja auttaa valitsi sitten vaimolle korsettia, hieromasauvaa, anustappia, tai mitä vaan.

Eipä tule juurikaan hutiostoksia.

• Anonyymi

Oon itse tilannut k20.fi:stä ja ollut tosi tyytyväinen! Toimitus tuli nopeasti ja huomaamattomasti, just niin kuin pitääkin. Tilasin sieltä esimerkiksi Eterna-taivuteltavan G-pistevibraattorin

https://k20.fi/tuote/eterna-taivuteltava-g-piste-vibraattori/

Hintataso on tosiaan aika sama kuin muillakin sivuilla

• Anonyymi
    • Anonyymi

Törmäsin k20 sivustoon, josta päädyin tilaamaan muutaman tuotteen. Toimitus tuli nopeasti ja anonyymisti. Aijon jatkossakin tilailla tuolta seksilelut.

• Anonyymi

Hyvin lyhyt vertailu:

K20 etusivulla on "Satisfyer Pro 2 Generation 3", hintaan 49,41 € (näennäisen -10% alennuksen kanssa). Kysessä on bordöön värinen itsesastutusväline naisille. (Ilmainen toimitus yli 59 € tilauksille).

Saksan Amazonissa https://www.amazon.de/-/en/Satisfyer-Generation-Technology-Stimulation-Vibrations/dp/B0BRL5VY83/ref=sr_1_1 hinta on 36,88 € kun väri on musta, 42,17 € bordöön värisenä, ja liilan värisenä 51,39 €. (Ilmainen toimitus yli 99 € tilauksille).

• Anonyymi

Samaa mieltä kuin vähän ylempänä. Mieluummin käyn itse tekemässä valinnat, kuin niitä tilailisin jostain.
      En kyllä vaatteitanikaan, tai kenkiäni suostu tilailemaan jostain kiinasta. Haluan valita ja harkita kaupassa. Näin myös seksitarvikkeiden ja - asujen suhteen. Hyvä palvelu on myös tärkeätä.

Muutoinkin vaimolle ostelen lahjaksi merkkipäivinä ym. laadukkaita alusasuja ja yöasuja.

Paikallinen alusasuliikkeen myyjä tuntee jo niin hyvin, että tietää makuni ja varmasti vaimonkin maun, joten ei tarjottelekaan mitään mummoasuja.

Esim viime joulunalla ostin myyjän suositteleman sexyn läpinäkyvän yöpaidan ja heti myyjärouva, varmasti lähes kuusikymppinen tyylikäs liikkeenpitäjä tiesi esitellä yöpaitaan sopivia pieniä ja läpinäkyviä pöksymalleja, joita otti esiin useita myyntitiskin laatikoista ja suosittelemaan sopivia, siis tosi ohuita. Hän otti aina kiirettä pitämättä pöksyt kerrallaan käsiinsä, pujotti käden pöksykankaan sisään, josta näki kuinka ohuet ja kuinka hyvin käsi näkyi kankaan läpi ja ohuimpia ja pienimpiä suositteli. Se on mielestäni hyvä palvelua.

Se vaan nyt on yleinen havainto, että mitä ohuempaa kangasta ja pienempi koko sen kovempi hinta. Laadusta kannattaa maksaa. Se sopii myös seksiliikkeen tuotteisiin.

• Anonyymi

Komppaan ja ei näille nettitilauksille.

• Anonyymi

Mä kanssa rakastan käydä paikan päällä ihailemassa häpeilyt pois! Enemmän kivijalasta ostanut kun netistä.... Kaalimadosta kyllä tilailtu on, mutta toi k20 ihan vieras. Äkkiseltään katottuna k20 sivut kyllä hyvät, mutta mielummin suosin kivijalkaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5223
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5024
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4094
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1894
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe