Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

Anonyymi-ap

kaivatullesi tähän alas 💕💕

223

2981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää pääsiäistä eräälle M miehelle!

• Anonyymi

Kiitos, hyvää pääsiäistä myös eräälle naiselle 🌼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hyvää pääsiäistä myös eräälle naiselle 🌼

Sinä se osaat pilata emojeita.

• Anonyymi

Täältä myös M miehelle 💘

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä. Hautaudun tyynyn ja peiton alle. Rautavarastot varmaan nollassa 🔴 päivien johdosta. Jatkakaa höpötystä.

• Anonyymi

Ime munaa 😀

• Anonyymi

Hänen kiitos heti 💕💕
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kiitos heti 💕💕
        ap

Niin varmaan juu palstasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kiitos heti 💕💕
        ap

Mies miehelle varmaankin.

• Anonyymi

toivon et ne ei löyä mua

• Anonyymi

Pööööööö

• Anonyymi

Minä kyselen itte, että joko teillä on sitä asiaa

• Anonyymi

En taida uskaltaa sanoa mitään. Mitä vähemmän, sen parempi.

• Anonyymi

Rakas, toivottavasti vielä joskus törmätään. Mut ei kuitenkaan puhkipahki vaan silleen kivasti, että kipinät sinkoilee kuten ennenkin 😉

• Anonyymi

Ihanaa pääsiäistä ihanalle ja kauniille naiselle! 🥰 Toivottavasti voit hyvin ja vietät kivan pääsiäisen. Itse ajattelin ottaa vain rennosti yksin kotona, koska oon ihan poikki kaikesta.

• Anonyymi

Ihanalle ja seksikkäälle miehelle rauhallista ja hyvää pääsiäistä!😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se seksikkyys mielestäsi sisäistä vai ulkoista, palstasetä ja voiko naiset rakastua mm miehen kauniiseen sieluun? Ei siitä varmaan haittaakaan kyllä ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se seksikkyys mielestäsi sisäistä vai ulkoista, palstasetä ja voiko naiset rakastua mm miehen kauniiseen sieluun? Ei siitä varmaan haittaakaan kyllä ole

Joku selvästi pysähtyi olennaisen kysymyksen äärelle hetkeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku selvästi pysähtyi olennaisen kysymyksen äärelle hetkeksi

Peukku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo viestini oli naiselta naiselle! Hahahaaa. En kaipaa enää yhtäkään miestä enää ikinä. Ei vois vähempää kiinnostaa. Vain se yksi nainen saa mut sekaisin ja hän on ihanin ja parhain. 🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo viestini oli naiselta naiselle! Hahahaaa. En kaipaa enää yhtäkään miestä enää ikinä. Ei vois vähempää kiinnostaa. Vain se yksi nainen saa mut sekaisin ja hän on ihanin ja parhain. 🥰❤️

Samis, minäkään en kaipaa ketään miestä enää koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samis, minäkään en kaipaa ketään miestä enää koskaan.

Kiva kuulla, että en ole Ainoa. Oon niiiiin kyllästynyt miehiin, että en jaksa enää yhtäkään. Mut onneksi ei tarviikkaan ku päästin irti siitä yhdestä jätkästä, mikä tässä nyt keväällä oli, mutta se on nyt menneisyyttä onneksi. Luojan kiitos! Hän oli ihan väärä ihminen mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla, että en ole Ainoa. Oon niiiiin kyllästynyt miehiin, että en jaksa enää yhtäkään. Mut onneksi ei tarviikkaan ku päästin irti siitä yhdestä jätkästä, mikä tässä nyt keväällä oli, mutta se on nyt menneisyyttä onneksi. Luojan kiitos! Hän oli ihan väärä ihminen mulle.

Tai sinä sille..ei se aina niin ole että te naiset päätätte kuka on väärä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa mielenkiintoinen ja avartava pakina taas naisia hyvin intensiivisille ihmisille esittävä äijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sinä sille..ei se aina niin ole että te naiset päätätte kuka on väärä.

No mikä sen päättäisi- kirkolliskokousko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuako siis mietityttää naisten väliset suhteet tänään, palstasetä? Voi kun kiva

• Anonyymi

Kotona olen myös minä, sillä kaikki muutokset töissä on uuvuttaneet. Nyt lepoa ja hyvää ruokaa. - nainen sivusta

• Anonyymi

Glad påsk till dig K 🌷

• Anonyymi

Rakastan sua T ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sua T ❤️

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

🥝.mot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥝.mot

Pyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sua T ❤️

Ohi meni, sori siitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni, sori siitä

Atta boy

• Anonyymi

Mie menen miehen kanssa metsään mökille maanantaihin asti 🥰😏 Mutta hei sinullekin, Jii 😅

• Anonyymi

Hyh.

• Anonyymi

Aivan että leikkisitkin tänään eri pelikaverin kanssa, palstasetä? Jippii näitä käänteitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh.

Are u ok, girlfriend?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Are u ok, girlfriend?

Are u ok, side chick?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Are u ok, side chick?

What you mean by that- who would be this married guy you tell sad tales about? Maybe you tell tales in general line nowadays you bitter fatso

• Anonyymi

Jii miehelle parhaat pääsiäiset kera saunan 🥰

• Anonyymi

Onko hänen pakko mennä sinne, palstasetä?

• Anonyymi
        UUSI

Milloin kutsut saunaan?

• Anonyymi

En ole kristitty.

• Anonyymi

Voit sä silti yrittää pitää munan pystyssä 🤣

• Anonyymi

Tiellä ehkä vain ratin takana aah hah haa

• Anonyymi

Katille💛

• Anonyymi

M ❤️

• Anonyymi

😗🖤 samoin katin ihmiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😗🖤 samoin katin ihmiselle

🖤🩶🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M ❤️

❤️ M

• Anonyymi

Toivon munarikasta pääsiäistä hänelle.

• Anonyymi

Palaatko 70- luvulle vai? 2000- luvulla toivotetaan vain ratkiriemukasta pääsiäistä, eikä mitään vihjailua kaksmielisillä toivotuksilla, jonka toinen osapuoli voi ottaa henkisenä loukkauksena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaatko 70- luvulle vai? 2000- luvulla toivotetaan vain ratkiriemukasta pääsiäistä, eikä mitään vihjailua kaksmielisillä toivotuksilla, jonka toinen osapuoli voi ottaa henkisenä loukkauksena?

Ja nostaa seinälle vahingossa esimerkiks?

• Anonyymi

Vieläkin uskon että olemme tärkeitä toisillemme. Jostain syystä reagoit kuten reagoit. Hyväksyn täysin jos ei ole vielä oikea hetki. On silti vaikeaa olla kaukana sinusta.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle.
        Minäkin uskon, että olemme tärkeitä toisillemme.
        "Ei etäisyys, ei vuodetkaan
        Ei mikään meitä erota"...laulun sanoin.
        Jos olemme tärkeät toisillemme niin palsta on väärä väylä. Reagointi sen mukainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan kuin hänelle.
        Minäkin uskon, että olemme tärkeitä toisillemme.
        "Ei etäisyys, ei vuodetkaan
        Ei mikään meitä erota"...laulun sanoin.
        Jos olemme tärkeät toisillemme niin palsta on väärä väylä. Reagointi sen mukainen.

Papat muka!

• Anonyymi

Tänä iltana sitten tyhjäät lastisi vai pitääkö minun tulla tyhjentämään 🤠

• Anonyymi

Sitten seuraavana pääsiäisenä voit tyhjätä lasteja oikeastikin, se kun taitaa tavallaan kuulua pääsiäiseen ❤️

• Anonyymi

Se on sinun homma. Tänne sieltä 💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten seuraavana pääsiäisenä voit tyhjätä lasteja oikeastikin, se kun taitaa tavallaan kuulua pääsiäiseen ❤️

Odottavan aika on pitkä, mutta aikahan on suhteellista. 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun homma. Tänne sieltä 💦

Minne sinne?

• Anonyymi

Sulla ei taida palstasetä finaalia näkyä käy..soolossa ns, vai mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis palatasetä siirtynyt jo msanifestoimaan seuraavaa kevättä varten? Realismia tavallaan dude

• Anonyymi

Leppoisaa ja rentouttavaa Pääsiäistä ihanalle miehelle😍 Nauti pitkästä vapaasta, olet sen ansainnut.
      Ikävä sinua ❤️

• Anonyymi

Hmm..miten pitkä vapaa on..muistatko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm..miten pitkä vapaa on..muistatko?

Kolme- neljä tuntia koiranunta kerrallaa?

• Anonyymi

Tersiäistä multakin.

• Anonyymi

Sulta kin multakin 😘

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä M rakkaalle😘

J

• Anonyymi

Samoin J rakkaalle 😍

M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin J rakkaalle 😍

M

Ihanaa! Millon mennään taas pösöllä kutemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli huti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli huti...

Joo niin tuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun M ei ajele millään pösöllä🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin J rakkaalle 😍

M

Kiitos kuumis🥰Pidetään tänään välipäivä rakastelusta, onhan se ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kuumis🥰Pidetään tänään välipäivä rakastelusta, onhan se ok?

Oot sä palstasetä tavallaa aika hilarious🤦‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sä palstasetä tavallaa aika hilarious🤦‍♀️

😂 ei oikeen osaa eläytyä, kun ei tiedä onko tuo M mies vai nainen?
        M

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä ja lepoa jos oot opiskelemassa tai töissä Lo!
      oot ajatuksissani joka päivä!

Ja

• Anonyymi

Sydämeni kaipaa vielä Taskilan kaupungin osaan. Ihastukseni tuo minulle vain iloa ja lämpöä. Surua tuo vain ajatus kaltoin kohdelluista jäätyneen järven huskyistä. M

• Anonyymi

Ihanaa lomaa! Mä oon jo itselleni myöntänyt, että oon suhun rakastunut. Tiedän, että mun pitäisi kertoa se sullekin, että sä saisit tietää, ettet oo kuvitellut tätä. Ja toki itsenikin takia, mä en jaksa peitellä tätä sulta.

• Anonyymi

Ihanasti jollekin

• Anonyymi

Kerro vaan kulta. Ehkä vastaan siihen pitkällä suudelmalla tai vastaavalla että mun tunteet sua kohtaan tulee myös täysin selväksi. Mäkään en enää halua peitellä tätä tai välittää mitä muut meistä ajattelis. Mun tunteet on alusta lähtien sanonut että sut mä haluun ja jossain kohtaa ujostelin ja pelkäsin mutta en välitä enää. Tärkeintä on että 2 samalla tapaa tuntevaa ihmistä saa toisensa ja muut voi olla mitä mieltä ne vaan haluu.

• Anonyymi

Tää kuulostaa siltä, että vois olla mulle. Mutta eipä tuota voi tietää. Mutta vastaan silti, että mä oon kans ihan rakastunut suhun. Toivon, että kertoisit sun tunteet mulle, niin sit mä voisin kertoa omani sulle. Eikä tarvisi enää kummankaan kärsiä tästä tilanteesta, kun mitään ei tapahdu. Puhutaan tästä pääsiäisen jälkeen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kuulostaa siltä, että vois olla mulle. Mutta eipä tuota voi tietää. Mutta vastaan silti, että mä oon kans ihan rakastunut suhun. Toivon, että kertoisit sun tunteet mulle, niin sit mä voisin kertoa omani sulle. Eikä tarvisi enää kummankaan kärsiä tästä tilanteesta, kun mitään ei tapahdu. Puhutaan tästä pääsiäisen jälkeen?

Joo jos oot mies ota askel edistääksees tätä 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritetään puhua. On vaikea aloittaa, keksiä, miten ja milloin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritetään puhua. On vaikea aloittaa, keksiä, miten ja milloin.

Niin yritetään puhua. Vaikka sitten aluksi epäsuorasti ja sit jotenki pienesti vihjailen ja sit lopulta sanoo suoraan, jos hän tajuaa mitä yritän kertoa. Ja kyllä varmaan tajuaakin. Sitten kun seuraavan kerran jutellaan kahden kesken eli varmaan ensi viikolla joku päivä, niin sitten voin itse yrittää kertoa mun ajatuksista ja tunteista.

• Anonyymi

Haluan pääsiäismunaa

• Anonyymi

Johan nämä kymmenet variaatiot pääsiäismunavitseistä alkoi palstasetä. Kinderiä kohtuudella

• Anonyymi

kyllä ne on karkkipäivät. Oikeanlaista töhnämunaa vielä jostain löyettävä sivusta

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä J ❤️

terkuin Pirjo 1987 kahdesti lauennut, äänenvaimentimessa pikku vikoja.
      siisti, pieniruokainen, hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. 🤭🤗

• Anonyymi

Tuohon vielä koeajolla nussitaan se totuus irti 🤗🤭

• Anonyymi

Epäiletkö mies, ettei kukaan ole koskaan lauennut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon vielä koeajolla nussitaan se totuus irti 🤗🤭

Niin tämäkin on saattanut olla yksi linja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tämäkin on saattanut olla yksi linja

Kertoo aikas lapsenmielisestä ajattelusta

• Anonyymi

Darling, en ole aikoihin sinulle kirjoittanut, mutta tulit näin pääsiäisenä mieleeni. 🩷 Toivotan sinulle mies mukavaa pääsiäistä! Muista syödä suklaata ja lenkkeillä 👟t. pupu 🐇

• Anonyymi

Ikävä kun täällä on näitä samoja tunnisteita täällä on ollut joku toinenkin 🐇 joku kk sitten mutta ei kirjoittanut tuohon tyyliin yhtään. Eli ei sama ainakaan. Keksimään eri tunnisteet nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kun täällä on näitä samoja tunnisteita täällä on ollut joku toinenkin 🐇 joku kk sitten mutta ei kirjoittanut tuohon tyyliin yhtään. Eli ei sama ainakaan. Keksimään eri tunnisteet nyt.

En tiennyt, että ihmisillä on omat tunnisteet. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi jäbä toivottaa just tuolle jälkimmäiselle oikealle 🐇💛 hyvää ja kaikin puolin mukavaa pääsiäistä, muista rentoutua ja nauti keväästä! Sua vaan muistelen edelleen. Et unohdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yleensä otetaan anonakin jos halutaan sellainen mitä ei ole muilla ja ei ollut ainakaan silloin kellään muulla tuota 🐇kuin sillä kivalla naisella jota täällä näyttää kaipailemasta jäävän kiinni myös miehet. Tai sitten tuntevat jostain toisensa jo aiemmin. Kivaa pääsiäisen aikaa multakin hänelle josko sattuu näkemään. 💐🐣🐥 Mut hänen tyylinsä ei ollut tuollainen yhtään eli ei ole tosiaankaan sama ihminen nyt. Joku haluaa matkia tai on vuosia sitten ollut sama. Miten tahansa,eipä täällä sitä oikeaa enää ole. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi jäbä toivottaa just tuolle jälkimmäiselle oikealle 🐇💛 hyvää ja kaikin puolin mukavaa pääsiäistä, muista rentoutua ja nauti keväästä! Sua vaan muistelen edelleen. Et unohdu.

Muistellaan kaikki jotakuta darlingia menneisyydestä. 🥰 Minulle "mies menneisyydestä" tulee mieleen aina pääsiäisenä. 😍 🐤🐣 👩🏻‍🦰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yleensä otetaan anonakin jos halutaan sellainen mitä ei ole muilla ja ei ollut ainakaan silloin kellään muulla tuota 🐇kuin sillä kivalla naisella jota täällä näyttää kaipailemasta jäävän kiinni myös miehet. Tai sitten tuntevat jostain toisensa jo aiemmin. Kivaa pääsiäisen aikaa multakin hänelle josko sattuu näkemään. 💐🐣🐥 Mut hänen tyylinsä ei ollut tuollainen yhtään eli ei ole tosiaankaan sama ihminen nyt. Joku haluaa matkia tai on vuosia sitten ollut sama. Miten tahansa,eipä täällä sitä oikeaa enää ole. :(

Sinulla on häntä ikävä. 🥹 Kaikkea hyvää 🐣🧡
        En käytä pupu-emojia.

• Anonyymi

Miksi palstasetä näitä metsän- ja maatilan eläimiä- liittyykö tähän jotain tosi friikkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei palatasetä tai muut esim tää sinun olankohautuksemoji sinällään riitä tunnistamiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” kuin sillä kivalla naisella jota täällä näyttää kaipailemasta jäävän kiinni myös miehet. ” Miten jäävät kiinni gubbe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistellaan kaikki jotakuta darlingia menneisyydestä. 🥰 Minulle "mies menneisyydestä" tulee mieleen aina pääsiäisenä. 😍 🐤🐣 👩🏻‍🦰

Joku simasuu sokerihuuli jäänyt esim sinulla palstamies mieleen-kö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi palstasetä näitä metsän- ja maatilan eläimiä- liittyykö tähän jotain tosi friikkiä?

Aina voi kuulla loppuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi kuulla loppuun

Monimuotoista pääsiäistä ja hauskaa vappua.Vietän digivapaata aikaa jonkinaikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monimuotoista pääsiäistä ja hauskaa vappua.Vietän digivapaata aikaa jonkinaikaa.

Sitten on varmaan jo sombrero ym päässä☺️

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä! Muista syödä munia ja mahdollisesti seuraavana pääsiäisenä paljon parempaa supermunaa! ❤️

• Anonyymi

Entäs banaania, että saa kaliumia tarpeeksi?

• Anonyymi

Mukavaa pääsiäistä naiselle, hyvin lähelle. Tunnen edelleen, vaikka ei päällepäin näy.

• Anonyymi

Olet a-mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet a-mies?

Onko a etunimen alku vai jokin symboli sitten mutta en ole. 19.57

• Anonyymi

Varmaan kidut ikävissäsi. Sopii pääsiäisen teemaan. Piikit päässä pisteli Jeesusta. Ja naulat käsissä ja jaloissa kirveli. Ei vaiskaan. Vitsi tuo. Tiedän, että et.
      Tuhat halausta ja monta suukkoa ja rakkautta love love love ihanalle ❤️erilaiselle mutta samanlaiselle.

• Anonyymi

Tänään Jeesus oli viimeisellä ehtoollisella opetuslasten kanssa ja Juudas kavalsi hopearahoista. Pitkänäperjantaina Jeesus tapettiin.

• Anonyymi

Kiduta vaan. Sen jälkeen hoivaa. Vitsaa ja vitsailua, lempeä ja lovee. 🖤

• Anonyymi

Vähän vääristynyttä hengellisyyttä, gubbe

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään Jeesus oli viimeisellä ehtoollisella opetuslasten kanssa ja Juudas kavalsi hopearahoista. Pitkänäperjantaina Jeesus tapettiin.

Eli se horas pikku hilusta ja luuli saavansa kunnon säkit, niinkö?

• Anonyymi

M miehelle lähiseudulle, sinne ylemmäs oikein hyvää pääsiäistä. Lämpimin ajatuksin edelleen.

• Anonyymi

Oot rakas ❤️ Aina. Älä ikinä unohda sitä. Hyvää pääsiäistä.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

Tuskin oli sulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oli sulle.

Mitä väliä sillä on sun elämänkulun kannalta töhö nainen montako sydäntä palstasetä laittaa itselleen? Paha mieli vissii taas jostain palstaorientoituneella

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä ihanuus M naiselle.

• Anonyymi

Kiitos, sinulle samoin.

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä ihanalle Teijalle

• Anonyymi

Näille kahdelle hyvää pääsiäistä.
      😎😎

• Anonyymi

Hmm...Kiitos samoin 🤔🌞

• Anonyymi

Iloista pääsiäistä teille tänne palstalle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kunpa vaan päädyttäisiinkin, samaan sänkyyn. 😔

• Anonyymi

Kaipa mä kaiken muun lisäksi pelkään, että mä olisin sulle pettymys. Et sä kuvittelet mun olevan jotain ihmeellistä totuus onkin, että oon ihan vaan ihminen.

• Anonyymi

Oot ihana ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana ihminen.

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

Tuskin oli sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana ihminen.

Sää et kyllä. Sivusta

• Anonyymi

Hyvää pääsiäisen aikaa yhdelle J-naiselle. 🌸🍦🫂

• Anonyymi

Kuin myös yhdelle M-naiselle 🌷🍧🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös yhdelle M-naiselle 🌷🍧🫂

Olen mies ja toivotin naiselle. Ettet liikaa saa säväreitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa 😆

Ei kai se harhoissa mitään haittaa. Ampuu vaan haulikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin haittaakaan. Vaikka tykillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alat oppia mies 😬. Tuo ei se haittaa, ei ollut multa. Todellakin haittaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alat oppia mies 😬. Tuo ei se haittaa, ei ollut multa. Todellakin haittaa 😉

Sulta ei oo kysytty mitään.

• Anonyymi

Kiitos❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai saakeli 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos❤️

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

Tuskin oli sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oli sulle.

Ei ollutkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rampage man easy easy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulta ei oo kysytty mitään.

Ai ei oo kysytty vai tässä palstasedän dialogissa itsensä kanssa vai? Sehän kuulostaa tärkeältä tjsp

• Anonyymi

Kaivata voi vihamirstään joten toivotaan miten karma vois sut viedä JO!

• Anonyymi

Ja sinä et ole sellasta karmaa niittänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä et ole sellasta karmaa niittänyt?

Olen muutaman.

• Anonyymi

Jotenkin kuvottavia juttuja. Nyt ei vaan maistu junttihuumori pääsiäisestä.

• Anonyymi

Ehkä sä joskus huomaat tän, tai ehkä et… mutta jätän silti pienen jäljen, niinkuin kevään ensimmäinen leskenlehti ojassa. 🌼

En sano nimeä, mut sun runot, sun rytmi ja sun rauha ne on jääneet mun mieleen. Ja aina kun luen lehteä, toivon löytäväni taas edes pienen palan sua sieltä. 📜💖

Hyvää pääsiäistä… sille, joka ei ehkä edes arvaa kuinka paljon häntä ajatellaan. 🐣💘

• Anonyymi

Gubbe 💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Mixet gubbe sano nimiih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩💩

Tämä on yks niistä stalkkaus viesteistä.Ollaan tarkkailu tätä mustasukkaista läsää jo pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on yks niistä stalkkaus viesteistä.Ollaan tarkkailu tätä mustasukkaista läsää jo pitkään.

💩💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän mahdat puhua ja kuinka monta sun possessa on, oi niin viisas nainen? Ihan guben hömpän pömppään eli ekaan kommenttiin suhteutin ja siihen kun kirjoitustesi sisältö voi olla mitä vain erittäin jännittävää ja utooppist

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä eräälle hyvälle miehelle.
      🐰

• Anonyymi

Hyvää Pääsiäistä!

• Anonyymi

Hyvää päänsisäistä, ja nauti lomasta! Nähdään taas. 🫶

• Oula

• Anonyymi

Ei ole pelkkä pääsiäis terveisiä vaan yleisesti mies jos kaipaat kerro se muualla 😊

• Anonyymi

Hyvää pääsiäistä E-naiselle ❤️

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Ei ole sellaista. Jn

• Anonyymi

Jossu sä oot ihana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossu sä oot ihana!

Sinä olet myös Antti ihana.!!!!

• Anonyymi

Kaikille kivoille naisille kenellä on kevättä rinnoissa Imatralla, ehkä törmätään jossain.. ❤️

• Anonyymi

Jäbä kerää laajalla seulalla nyt 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäbä kerää laajalla seulalla nyt 🤭

😁🤣

• Anonyymi

Hei sinä kaunis nainen jonka silmät on kuin kesäinen Suomi taivas ja vesi ja kuitenkin niinkö jäätäpoltas.

• Anonyymi

Voisit tulla leikkimään käsilläsi.

• Anonyymi
      UUSI

Rauhaisaa pääsiäistä mun hanille🐤Happy eastern dear hani🐣Puss J.

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka voit kultarakas?

• Anonyymi
        UUSI

Ihan ookoo, mietin tässä että mitäköhän sitten

• Anonyymi
        UUSI

Miten sinä voit?🤗

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää Pääsiäistä🌼🥚🐣🩵

• Anonyymi
        UUSI

Torstainako gubbe kävit taas naapurissa,kuka antoi luvan ja miten aukaiisit ovet?on taassiniset topaasit hävennyt ja muutakin! Vihertävä kolmion muotoinen5cm lähes joka kulma paksuus n.1,5 cm,neliskulmainen ruskea,pieniä valkoisia,isompia valkoisia,joissa hopea juonteita!Tuo ne heti takaisin taii maksat ne! Ne ei ole sun,jotka varastat naapurista!!!!!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Torstainako gubbe kävit taas naapurissa,kuka antoi luvan ja miten aukaiisit ovet?on taassiniset topaasit hävennyt ja muutakin! Vihertävä kolmion muotoinen5cm lähes joka kulma paksuus n.1,5 cm,neliskulmainen ruskea,pieniä valkoisia,isompia valkoisia,joissa hopea juonteita!Tuo ne heti takaisin taii maksat ne! Ne ei ole sun,jotka varastat naapurista!!!!!!!

Pussilakana,raidallinen,valkoinen lakana, tyynynpäälliset,nää nyt!aikaisemmin kukkakuviollise uudet tyynynpäälliset,pussilakanat kotona odottaa tyynynpäälliset!ymmärrätkö ollenkaan ,mitä teet ilman lupaa?????

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan sinua R

• Anonyymi
        UUSI

Vai olette olleet yhteistyössä hävetkää!

• Anonyymi
        UUSI

Tukka pois ja linnaan!!

• Anonyymi
        UUSI

Yhä vieläkin? Samoin 🥰😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhä vieläkin? Samoin 🥰😘

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää pääsiäistä Timo!

• Anonyymi
        UUSI

Onkse kuollut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkse kuollut?

Ei tietenkään.

• Anonyymi
        UUSI

Samoin, hyvää pääsiäistä, trollaajani.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvää pääsiäistä Mika!

• Anonyymi
      UUSI

Sua mä haluisin pussata.

Mitä, jos meillä olisi vaan tapana tervehtiä halaamalla ja pussaamalla? Voitaisko ottaa se käyttöön?

• Anonyymi
        UUSI

Sopii, jos olet hän mies?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii, jos olet hän mies?

En oo, oon nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Tarttee tehä riskianalyysi ensin. 🙄 Voi vaikka rakastua enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarttee tehä riskianalyysi ensin. 🙄 Voi vaikka rakastua enemmän.

Tai sit vaan kyllästyttäisiin toisiimme? "Aina tuo halailee ja pussailee."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit vaan kyllästyttäisiin toisiimme? "Aina tuo halailee ja pussailee."

En usko tohon. Viiskyt vuotta menis helposti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko tohon. Viiskyt vuotta menis helposti.

❤️ Kauniisti sanottu.

Ihanaa päivää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️ Kauniisti sanottu.

Ihanaa päivää!

Kiitos samoin sinulle. 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Tää ois kyllä kiva. Mutta aloitetaan eka siitä, että tervehditään ensin vain halamaalla. Sekin olisi jo paljon ja olisi ihanaa. Oisko ok?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ois kyllä kiva. Mutta aloitetaan eka siitä, että tervehditään ensin vain halamaalla. Sekin olisi jo paljon ja olisi ihanaa. Oisko ok?

Tää oli vitsi, tai sinnepäin. 🤭 Ei me nyt oikeasti voida alkaa pussailemaan ja halailemaan siellä, missä nähdään. 😆🙈 Ei edes halailemaan. Oikea mies tajuaa tän jutun.

• Anonyymi
      UUSI

Tuus nyt tänne sieltä pussailemaan. Okei, rauhotun...

• Anonyymi
        UUSI

Tulisin, jos voisin, mutta en voi. En edes tarkalleen tiedä missä asut. Joten siksikään en voi tulla. Enkä muutenkaan, koska syyt. Jos siis olet nainen, niin tulisin heti luoksesi, jos voisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin, jos voisin, mutta en voi. En edes tarkalleen tiedä missä asut. Joten siksikään en voi tulla. Enkä muutenkaan, koska syyt. Jos siis olet nainen, niin tulisin heti luoksesi, jos voisin.

Mitkä syyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä syyt?

juhalla on se vaimo 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Tulisin. Käytäiskö syömässä ensin, hirvee nälkä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä syyt?

Hän kyllä tietää syyt. En ala kertomaan niitä tässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kyllä tietää syyt. En ala kertomaan niitä tässä.

Selvitetään ensin kuka hän. Mies vai nainen ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin. Käytäiskö syömässä ensin, hirvee nälkä?

Joo, molempien lempparia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyytäjä on nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toimisit hyvin kriisitilanteessa :D

• Anonyymi
      UUSI

Mies, mites jos tuttu virpoo?

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä