Kerro tai vaikene iäksi
Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?
99
1161
Vastaukset
- Anonyymi
Koska rakastan sitä miestä.
- Anonyymi
Niin sinun koko identiteetti pyörii palstagubbe sen ympärillä, että joku muka rakastaa ”sitä” eli sinua ja hänen koko olemus liittyy siihen, että hän kehuu ja ”kaipailee” aamusta iltaan ns only for you
- Anonyymi
Minä en puolestani rakasta. Hän on käyttänyt kaikkia mahdollisia henkisen väkivallan muotoja, niin että olen kadottanut itseni ja minuuteni ja oman tahtoni.
- Anonyymi
Löydät kaiken sen. Olet kuin uusikuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät kaiken sen. Olet kuin uusikuu.
Kiitos sulle.Mä tarvin just noita sanoja . Nyt.
Oon syntynyt kauriin uudenkuun aikaan.
Täysin sivusta .
- Anonyymi
Koska rakkaus ei katoa.
- Anonyymi
Rakkaus on liian suuri sana tässä tilanteessa
- Anonyymi
Ei katoa ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on liian suuri sana tässä tilanteessa
Puhuinkin omastani.
- Anonyymi
Sen mäkin haluisin tietää kyl 🙂🙃
- Anonyymi
Et siis tiedä itsekään, kukas sen tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Hän tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä ainakaan palstasedälle viisastelija ja ihmisen typistäjä
- Anonyymi
Minä oon ainakin lopettanut mnaisen kaipaamisen ja kirjoittamisen tänne hänelle.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan tuon tekstin osalta 😉
- Anonyymi
ei ole jäänyt huomaamatta
🫰🏻
- Anonyymi
Kautta 🪨ja🪵. Kerro sinä. Onko siinä jotain liikaa?
- Anonyymi
Voin antaa rehellisen mielipiteeni. Luulen että hän on rakastunut, kuten minäkin, mutta haluaa testailla olenko tosissani hänen suhteensa, samalla haluten suojella omia tunteitaan.
Luulen että kumpikin halutaan olla toistemme kanssa enemmän kuin mitään muuta, mutta samalla se pelottaa. On turvallisempaa rakastaa etäältä, kun tietää että toinen tuntee samoin, jos asioista puhuttaisiin niiden oikealla kielellä, samalla tämä yliluonnollinen kuplamme saisi särön, missä kumpaakaan ei satu liikaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa rehellisen mielipiteeni. Luulen että hän on rakastunut, kuten minäkin, mutta haluaa testailla olenko tosissani hänen suhteensa, samalla haluten suojella omia tunteitaan.
Luulen että kumpikin halutaan olla toistemme kanssa enemmän kuin mitään muuta, mutta samalla se pelottaa. On turvallisempaa rakastaa etäältä, kun tietää että toinen tuntee samoin, jos asioista puhuttaisiin niiden oikealla kielellä, samalla tämä yliluonnollinen kuplamme saisi särön, missä kumpaakaan ei satu liikaa...Niin, mutta kun sillä yliluonnollisuudella on muutakin tehtävää kuin vain rakastaa etänä. Eikä sitä kumpikaan jaksa loputtomiin. Jos elämässä pelkää säröjä, tulee ne vastaan jokatapaksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta kun sillä yliluonnollisuudella on muutakin tehtävää kuin vain rakastaa etänä. Eikä sitä kumpikaan jaksa loputtomiin. Jos elämässä pelkää säröjä, tulee ne vastaan jokatapaksessa.
Excuse moi. Minähän nimenomaan yritän potkia vähän edistystä tälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Excuse moi. Minähän nimenomaan yritän potkia vähän edistystä tälle.
No vähän enemmän ja suorempaan saa potkia, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän enemmän ja suorempaan saa potkia, kiitos.
No se on tullut selväksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on tullut selväksi..
😂 olen pahoillani, että olen tämmöinen 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 olen pahoillani, että olen tämmöinen 🫣
Ole mikä olet, siihen on syynsä että minäkin tätä vielä jaksan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole mikä olet, siihen on syynsä että minäkin tätä vielä jaksan 😉
😂 ai vielä jaksat, ihana. Ajattelin, että heitit jo kirveen kaivoon.
Mitäs nyt sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta kun sillä yliluonnollisuudella on muutakin tehtävää kuin vain rakastaa etänä. Eikä sitä kumpikaan jaksa loputtomiin. Jos elämässä pelkää säröjä, tulee ne vastaan jokatapaksessa.
Niin. tuleekin
Ja asiat pitää selvittää halus sitä tai ei
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 ai vielä jaksat, ihana. Ajattelin, että heitit jo kirveen kaivoon.
Mitäs nyt sitten?Elän elämääni kuten tähänkin asti ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. tuleekin
Ja asiat pitää selvittää halus sitä tai ei
SivustaSun sanavalinnat mitä käytät tälle palstasedälle jupistessa on aika patologisia, et selvästi sitä itse ymmärrä. Kellään tuntemattomalla tms ei ole mitään velvollisuutta selvittelyihin tai selontekoihin. Et käy täysillä jäbä
- Anonyymi
Palstasedän monologeja tavatessa* jokohan se vmmaviive alkaa?
- Anonyymi
En kerro täällä ja irlissä näköjään ohitamme toisemme muutamien minuuttien viiveellä. Hieman hymyilyttää, tuosta näyttää tulleen jo tapa. Eräänlainen kommunikointi sekin, anteeksi oli pakko lohkaista. Olen hiljainen mutta en vaikene iäksi.
- Anonyymi
Kyllä meillä on kyse sekunneista hänen kanssaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa yhteensovittamista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa yhteensovittamista :D
Enää ei edes yllätä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ei edes yllätä 😂
Nyt kun sanoit, niin eipä oikeastaan :D. Ei kuitenkaan kerrota muille, eivät vaan ymmärtäisi tätä tapaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei ole tarkoitettu jos noin pieni viive mutta aina menee ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei ole
Tai sitten on, jos huomioi lähestymisen taustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole niin mustavalkoista 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on, jos huomioi lähestymisen taustat.
Mitäs taustoja ne on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs taustoja ne on?
Eikä sulla ole muuta kanavaa keksiä taustoja näille tarinoilles ku anonyymin palstan kälätykset?
- Anonyymi
Mitä jatkanut pitkään?
- Anonyymi
Joku taas poistelee kommentteja... Jatkanut tuota mitä tekee ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku taas poistelee kommentteja... Jatkanut tuota mitä tekee ❤️
Mitä hän tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän tekee?
Kurkistelee rakastuneesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän tekee?
Onko mikä tahansa palstasedän mokellus sinulle mahdollisuus aliarvioida muita ureaa naamalle laskien? Vieläkö ne sanoo lisää kiitos?
- Anonyymi
yrittänyt vaan päästä teistä eroon ja viedä omia suunnitelmia elämässä eteen päin. Enkä minä edes tiedä olenko hän sinulle. yrittänyt vain elää ja tehdä töitä ja luoda elämää. ja hirveän vaikeaa on, kun te tai jotkut vie ja "hakkaa" niin helvetisti että pilaa ihan kaikkea.
- Anonyymi
Oletko sinä märsyävä palstaäijä edes saanut köniin kunnolla vai itkettääkö pelkkä ajatus?
- Anonyymi
Palstailua? En ole ollut nyt täällä moneen päivään, mitä lyhyesti vilkaissut, ihan käytännön syistä. Luulen, ettei hän enää ole täällä. Siksi ja muista kiireistä johtuen en itsekään. Eli vaikenen iäksi? :)
- Anonyymi
Se yrittää sabotoida meidän välejä. Se on yrittäny tehdä sen aina, jos olen vähäänkään löytänyt elämääni rakkautta. Se aliarvioi minut pahasti. n-n
- Anonyymi
koska mä möllötän ikävissäni edelleen ja ikuisesti.
- Anonyymi
No koska rakkaus.❤️
- Anonyymi
Koska se ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se ❤️
Juurikin se❤️
- Anonyymi
Ei ole muuta syytä kuin että minun tunteet on niin aidot ja syvät kuin vain voivat olla. Sinä olet se.
- Anonyymi
Uskon sen.
Entä nyt? Ei voi jatkua enää näin epäsuoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sen.
Entä nyt? Ei voi jatkua enää näin epäsuoraan.Niin, mä vastasin kuin hänelle. Hänelle, joka löi oven kiinni kuin salama kirkkaalta taivaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sen.
Entä nyt? Ei voi jatkua enää näin epäsuoraan.I think you wanna prove a point to others man
- Anonyymi
Kun ei ole kukaan vie ainakaan uhkauksistaan huolimatta mua tappanu niilläkin ois voinu rikastua kun oisin nostanu syytteet niistä henkisestä kivusta ja särystä yllättävän hyvin kai saa korvauksia ja siitä vmäisiä että sitä ei kukaan pysty todistaan pitääkö paikkansa vai ei jos on hyvä näyttelijä
- Anonyymi
Motiivi ei poista haitallisuutta
- Anonyymi
Mä rakastuin siihen ihanaa
Pitkään mieheen .
Haaveilin siitä vuosikausia ...
Mut sit kävikin ilmi et oon vain kuvitellut kaiken 😩
Naiselta- Anonyymi
Sinulla taitaa naisena esiintyvä setänen olla kompleksi pituuteesi liittyen, eikö
- Anonyymi
Vaikenen iäksi. Sovittu.
- Anonyymi
Mieti kuitenki vähä mitä oot tehny .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti kuitenki vähä mitä oot tehny .
En jaksa. Mieti sinä.
- Anonyymi
Parempi että jokainen palstalla kävijä vaikenee, eihän täällä tervettä porukkaa käy itseni mukaan lukien 😂
- Anonyymi
Koska haluan hänet miehen, ystäväksi, kumppaniksi, rakkaaksi. Aamujen iloksi, iltojeni kaipaukseksi, hyvän yön rauhaksi.
Olet mun toinen puolikas, matka on vielä kesken ja vasta aluillaan rakas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa. Mieti sinä.
Molemmat muokattiin
Ymmärrän tän päivän jutussa tietynlaisen pointti kyllä
Arvostan sitä todella
Joten äläpä vaikene iäks
Mun pitää vain nyt ottaa aikaa sulatella
asiaa kun omat haaveet on mitä on .
Ja sun on mitä on ...
- Anonyymi
Kenelle tää on tarkotettu?
Oma versio on se, että olen sapioseksuaali, ja hän ei puhut mulle kunnolla, vasta kun 7-8 kk jälkeen tapahtuneista. Puhui niin viisaita, että sytyin hönestä kunnolla vasta sitten.- Anonyymi
Tunnistan tästä sapioseksuaalista itseänikin 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan tästä sapioseksuaalista itseänikin 😇
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
👍
👍
- Anonyymi
Hän teki tahallaan, ei halunnut selvittää välejämme. Hän aina pakenee, ei osaa käsitellä tunteita. Mietin, olinko niin sinisilmäinen, etten tajunnut, että hän puhui muunneltua totuutta tai ei totta ollenkaan.
- Anonyymi
Tai sitten osaa käsitellä mutta suojelee tunteitaan liikaa ja tietää sen itsekin. Täällä oli aiemmin aloitus tyyliin miksi pitää naamansa peruslukemilla, jos on tunteita toista kohtaan. Niin, miksi? Jollekin se on kokemusten kautta opittu suojautumiskeino mistä voi olla haastavaa päästä irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten osaa käsitellä mutta suojelee tunteitaan liikaa ja tietää sen itsekin. Täällä oli aiemmin aloitus tyyliin miksi pitää naamansa peruslukemilla, jos on tunteita toista kohtaan. Niin, miksi? Jollekin se on kokemusten kautta opittu suojautumiskeino mistä voi olla haastavaa päästä irti.
En tiedä...Miehet ovat "juntturoita". Jos tykkäisin "sillä tavalla" samasta sukupuolesta, olisin aikoja sitten "vaihtanut leiriä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin suojien omaa herkkää sisintä
Tunteita ja tnnenyrkyiltä ihan tietoisesti.
Annan palaa kunnolla vasta kun huomaa kiinnostavan ihmisen olevan just sopiva
Ja tiedän riittävästi.
Ja että hän tietää minusta riittävästi . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä...Miehet ovat "juntturoita". Jos tykkäisin "sillä tavalla" samasta sukupuolesta, olisin aikoja sitten "vaihtanut leiriä".
Aina pitäis keskustella
- Anonyymi
Koska ei ole muuta kanavaa kommunikoida ja kertoa asioita.
Sitten tää on välillä ihan hauskaa, jos on hyvä päivä.
Ja mulla ei ole muutakaan tekemistä juurikaan.- Anonyymi
Mulla ei oo enää syytä olla s24 tän päivän
Jälkeen ikinä .
En tuu lukeen näitä juttui enää.
Nyt vikl enkä pääsiäisen jälkeenkään .
Sattuu ihan vitusti nyt . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo enää syytä olla s24 tän päivän
Jälkeen ikinä .
En tuu lukeen näitä juttui enää.
Nyt vikl enkä pääsiäisen jälkeenkään .
Sattuu ihan vitusti nyt .Miksi sua sattuu, mitä tapahtui?
- Anonyymi
Miten voi kaivata ihmistä johon ei ole muuta kanavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, nähdään yhdessä paikassa usein, mutta ei olla puhuttu varsinaisesti. Molemmat kyllä kuulleet kummankin puhuvan muiden kanssa. Sellanen homma 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, nähdään yhdessä paikassa usein, mutta ei olla puhuttu varsinaisesti. Molemmat kyllä kuulleet kummankin puhuvan muiden kanssa. Sellanen homma 🙃
Sori mutta en usko sua. Luottamus on täällä tapahtuneen toiminnan johdosta nyt alhainen.
- naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mutta en usko sua. Luottamus on täällä tapahtuneen toiminnan johdosta nyt alhainen.
- naiseltaOlen siis nainen. Eikä sillä ole väliä uskotko sinä mua vai et. Vastasin, kun kysyit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä on sellainen etärakastaja, jolla vaihtelee rajusti tunteet naisia kohtaan vihasta rakkauteen. Se on aitoa nääs👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä on sellainen etärakastaja, jolla vaihtelee rajusti tunteet naisia kohtaan vihasta rakkauteen. Se on aitoa nääs👍
Muista webbimies että em kuvaus voisi kuvata ketä tahansa jamppaa. Jodlaa sillä pikku piggy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista webbimies että em kuvaus voisi kuvata ketä tahansa jamppaa. Jodlaa sillä pikku piggy
Jodi dii jodi daa di duu
- Anonyymi
Kaikki varattuja haikailevat saavatkin kärsiä ja luvalla ,sillä tämä viikonloppu on sille oikea aika.Kärsikää!
- Anonyymi
Mee mäkeen siittä kukaa ei kaipaa neuvoja jos ukkos läks lipettii !! Rakkaus ei tunne rajoja !! Miul on siun ukko !!!! 🤣🤣
- Anonyymi
En tiedä kuka on varattu joten en kärsi. Siitäs sait.
- Anonyymi
Ja juuri tämä rupinen keskustelupalstako on se luvaton ja moraaliton pleizi missä näitä varattuja kaivataan? Ei oo sullakaan kummoinen skuuppi millä yllyttää ja marssittaa lapsellisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee mäkeen siittä kukaa ei kaipaa neuvoja jos ukkos läks lipettii !! Rakkaus ei tunne rajoja !! Miul on siun ukko !!!! 🤣🤣
No ainakin edellinen läyhääjä sai sinut palstasedän innostumaan. Sekin teesi, että joku huru-ukko kirjoittelee äijän karkaamisesta on ilmeisesyi riittänyt helttojen hetajointiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin edellinen läyhääjä sai sinut palstasedän innostumaan. Sekin teesi, että joku huru-ukko kirjoittelee äijän karkaamisesta on ilmeisesyi riittänyt helttojen hetajointiin
Poo poo pot pot pot👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poo poo pot pot pot👍
Ja lopuksi kerron palstasedän kommentin yhteyteen ”lempeydellä” että minä ja mieheni ollaan vielä yhdessä. Satiiri väärää puuta haukkuessa ja aivan liikoja kuvitellessa. Folie deuxit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poo poo pot pot pot👍
On siis eri asia kuin esim nöf nöf nöf, inssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis eri asia kuin esim nöf nöf nöf, inssi
Mikä tahansa käy tähän ahdinkoon1 t webbo
- Anonyymi
Niin mitä ja ketähän tällä tarkoitetaan
- Anonyymi
Menikö yöunet jo nyt tästä palstaäijän avauksesta?
- Anonyymi
Että on yksi, jolle kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64155Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37853- 47844
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34821
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772- 35764