Olen jonkun muun kanssa

Anonyymi-ap

Sinä jonkun muun kanssa. Ei tarvitse enää edes ajatella tai odottaa 🤝

32

567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sä nyt suutuit?

• Anonyymi

En halua yhtään mitään keneltäkään, eläloppui

• Anonyymi

Jep
        Olisit hiukan aijemin ja selvemmin kertonut sen mistä tänää sanoit .
        En olisi tänä vuonna edes enää lähestynyt .

• Anonyymi

Miksi et sano suoraan asioitasi?

• Anonyymi

Äkkiä se kävi sitten. Minä olen yksin. Nytkin.

• Anonyymi

🙄🫤😑

• Anonyymi

Mutta haluan sinut mies!

• Anonyymi

Kuka on tämä mies? Mutta haluan yhden naisen! m>n

• Anonyymi

Olisiko ihan reilua sanoa suoraan jos et toisesta tykkää?

• Anonyymi

Tuntematta sinua sanon että vaikka olisi reilua niin aina ei ole järkevää. On ihmisiä jotka eivät kestä totuutta ja ovat hyökkääviä. Sillon on jätettävä arvailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntematta sinua sanon että vaikka olisi reilua niin aina ei ole järkevää. On ihmisiä jotka eivät kestä totuutta ja ovat hyökkääviä. Sillon on jätettävä arvailemaan.

Kyllä aina kannattaa sanoa suoraan. Se on reilua ja rehtiä. Tietenkin se sattuu jos tunteita oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos kumpikin huomaa et
        Vaikka jotain olinkin ilmassa
        Molemmat haluaakin ihan eri juttui todella
        Tai erilaista tulevaisuutta sittenkin mitä joskus miettittiin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä aina kannattaa sanoa suoraan. Se on reilua ja rehtiä. Tietenkin se sattuu jos tunteita oli.

Miksi pitäisi olla reilu jos toinen ei sitä reiluutta pysty ottamaan vastaan? Keskusteluun vaaditaan kaksi jotka osaavat keskustella.

• Anonyymi

Ainahan me olemme kumpikin jonkun muun kanssa. Siitä lähtien, kun erosimme, meillä on ollut rinnalla jonkun aikaa aina joku. Eipä sinunkaan suhteet ole lopulta kestäneet koko elämää. Olet onneton.

• Anonyymi

Syy on otsikossa, seuraus tekstissä.

• Anonyymi

Sori, oon silti shokissa.

• Anonyymi

Onko tämä feikki aloitus?

• Anonyymi

On, sama trolli asialla. Muistakaa täälä on myös muutama mielenterveys potilas

• Anonyymi

Moni kyllä luulee minun olevan erään naisen kanssa, vaikka nähdään vaan aina välistä. Luulkoon mitä luulevat.

• Anonyymi

No, nainen on selvästi lähellä sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, nainen on selvästi lähellä sua.

Onhan hän kun tapailtiinkin, mutta se ei edennyt parisuhteeseen asti. Toki en tiedä, kenestä siellä on kyse.

• Anonyymi

Mä oon itte yksin
      Täs maas ei oo mulle yhtäkään miestä
      Tai rakkautta tarjolla .
      Mä aina luulen niin ja sitte kaikki menee vituiks kuitenkin
      Eikä mun mieltymykset, elämä ja historia houkuta irl ketään
      Oon sopeutuvainen onneksi
      Surullista tää kyllä on.

Taidoinkin eri asioita ja
      Toisenlaista seuraa kuin mies josta tykkäsin oliki muuta mitä ajattelin
      Naiselta

• Anonyymi

No daa

• Anonyymi

Erotaan ja ollaan sitten keskenään.

• Anonyymi

Joo ihan sokeasti ei kannata luottaa, rakastaa. Voi olla myös rakastunut mielikuvaan miehestä. Täällä paljon nuorta rakkautta. Ei elämästä oikein tiedä tarpeeksi. Ja sit kun liikaa odottaa, pettyy ja sydän särkyy, tulee tunnevaurio, ei luota enää samalla tavalla miehiin jne eli ihan täysillä ei kannata mennä, katsomatta tosiasioista silmiin, muuten tulee just tota pahaa jälkeä. Rakkaus kun usein vie myös tuhoon, epäonnistumiseen. Järjen käyttö on sallittua ja toivottavaa. Avioerot yleistä nykyään varsinkin. Kaikilla ei lisäksi luonnetta pysyä pitkässä liitossa. Se vaatii paljon myös nöyrää, helposti anteeksi antavaa jne ihmistä että liitto kestää. Itellänikin myös rakkaus pursuaa tällä hetkellä sydämestä. Olen täysin tietoinen. Vaikeuksia on edessä. Jumalaan luotan ja rukoilen rakkauteni puolesta. Ja tietenkin myös rakkaani. Aika näyttää miten ja mitä tapahtuu. Se on joko tai. Mutta järki ja sydän balanssissa menen eteenpäin. Toivon sinulle myös onnea rakkauden rintamalla! 🩷

• Anonyymi

Viisaasti kirjoitettu. 🩷

Minulla on välillä hetkittäistä pursuavaa rakkautta, tunnen, että tekisi mieli todella paljon halata ja antaa lämpöä.

Tuo pitää niin paikkansa, että tulee pahaa jälkeä, jos rakkaus vie niin kovaa, ettei ymmärrä suojella sydäntään.

Monet ikäiseni miehet ovat avioerojen runtelemia, etsivät jotakuta nuorempaa, joka parantaisi heidän kipunsa.

Yhtä kaikki, onnea rakkauselämään kaikille! 🩷

• Anonyymi

M naisella ei ole ketään muuta

• Anonyymi

Joku on aina parempi, kuin olla kokonaan ilman.

• Anonyymi

On parempi olla yksin jos ei saa olla tunteiden kohteen kanssa. Ei todellakaan ole vaan joku parempi.

• Anonyymi

Ei muuta ku ettimää joku jos löytyy.

• Anonyymi

Onnea sinulle. Olen sinkku.

• Anonyymi

Huomasin, kun se kosketti sua kaikkien edessä 😑

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2463
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      927
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe