Kyllä jää tuolla hinnalla olevinaan murreet pesolat syömättä ja kaiken kukkuraksi omat juomat ei voi kun nauraa tälle pellelle
Olevinaan liha kuningas
39
782
Vastaukset
- Anonyymi
Et varmaan oo ihan just ulkona syöny muualla ku jollai nurkkagrillillä?
Kotimaista lähilihaa, ei oo paha hinta! Eikä oo ainakaa juomissa ilmaa hinnoissa, ku voit viijä ite mitä haluat!- Anonyymi
On tullut syötyä muuallakin kuin lähi grillillä
- Anonyymi
Jääpi nähtäväksi onko murreeta vai sitkeetä
- Anonyymi
Anniskelulupien saaminen ei ole kiinteällekään ravintolalle läpihuutojuttu, saati paikalle joka on auki Pop-up -tyyppisesti. Ehkä voisi toteutua jonkin olemassaolevan anniskeluravintolan (kuten Runni Spa) yhteistyöllä? Lihan mureudesta ja huippumakuelämyksistä olen täysin vakuuttunut. Itse en kuitenkaan ole menossa, koska suolistoni toiminnan tuntien on parempi noudattaa tasaista ja säännöllistä ruokarytmiä, ja se ei hyvän, hintavan, liharikkaan pitopöydän ääressä onnistu, vaan tulee ahdettua liikaa, ja seuraukset kestää monta påivää. Mutta kunnon pihviannos hyvän punaviinin kanssa kyllä maistuisi. Tyydyn tänä pääsiäisenä hyvään hiehonlihaan omasta navetasta.
- Anonyymi
Tietääpähän mitä syö kun syö itse kasvattamaa hiehoa ja tietää millä on ruokittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääpähän mitä syö kun syö itse kasvattamaa hiehoa ja tietää millä on ruokittu
Nimenomaan ja siksi vain itse kasvattamaa.
- Anonyymi
Markkinataloudessa hinta ratkaisee. Jos on kallista niin sitten mennään kilpailijalle.
- Anonyymi
Ja minnekkähän kilpailijalle tässä tapauksessa voisi mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minnekkähän kilpailijalle tässä tapauksessa voisi mennä?
Jättee syömättä kokonaan tuolla
- Anonyymi
Köyhät ulisoo
- Anonyymi
Punainen ja verinen pihvi sen olla pitää! Eikä mitään karrelle palanutta pihviä.
- Anonyymi
Saa sillä palaneella paskan maun pois ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sillä palaneella paskan maun pois ehkä
Ei kyllä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä saa
Eli oot kokeillut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot kokeillut
Valitettavasti ravintelissa haisevan pihvin eteen saanut ja syömättä jäi
- Anonyymi
Hae prismasta lihiksiä jos ei oo kunnon lihaan varaa
- Anonyymi
Tuo ei kyllä vielä edes kunnollista. Parempaakin löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei kyllä vielä edes kunnollista. Parempaakin löytyy
JA MISTÄKÖHÄN MUKA???
- Anonyymi
Ihan kohtuuhintainen monipuolinen menu.
- Anonyymi
Oli eli ei mut saa olla
- Anonyymi
On sen verran kuulunut tästä tollukasta kyliltä että saa pitää lihansa ja mussuttaa ihan keskenään. Meillä koiratkin saa parempaa lihaa
- Anonyymi
Mitähän hän on tehnyt?
- Anonyymi
Ai yrität dissata henkilöä ja se vaikuttaa myös mielikuvaasi eläinten lihan laadusta? Harva syöttää koirilleen parasta pihvilihaa, saati jotain 'parempaa', mitähän se olisi?.
- Anonyymi
Minä haluaisin nyt pääsiäisenä lihaa. Terhakkaa ja timmiä.
- Anonyymi
Ei ehkä Runnilta timmiä löydy....
- Anonyymi
Itse kävin joitain vuosia sit runnilla sen tiluksella, oli joku tapahtuma päivä siellä. Oli hampurilaisia myytävänä tapahtumassa ja odotukset oli todella korkeat pihviin mikä oli hampurilaisen välissä. Elämäni paskin hampurilaispihvi, helvetin rasvanen ja mauton ja hinta älytön kokoonsa nähden. Kalliita on sen firman eväät. Ei oo köyhän eväät
- Anonyymi
Ennen vaikka kooppilihaa.
- AnonyymiUUSI
Ajaahan sitä Ladallakin kun ei ole Mersuun varaa. Eli happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
- Anonyymi
Halvalla kyhätty mesta.
- AnonyymiUUSI
Mutta ei mikään havukanlaulupuu.
- AnonyymiUUSI
No tuon kokoisen ravintolan tekeminen ilman jatkuvaa käyttöä ei olisi mitenkään mahdollista ilman säästöbudjettia. Ja onhan se osa miljöötä, että rakennuksen alkuperäinen käyttötarkoitus näkyy. Keittiö on kuitenkin pitänyt tehdä kaikkien pykälien mukaan, jotta toimintaluvan saa, siihen jo on saanut laittaa sievoisen summan rahaa. Ja tilat on tarkastettu ja hyväksytty. On sitä Pop-Up -ravintoloita ollut pihamailla ja hirsiladoissakin, miksi ei sitten betonilattialla tiilinavetassa?
- AnonyymiUUSI
Jos on popup periaatteella niin ei kyllä tule mikään elävöittäjä olemaan. Hengenvaarallinen lattia juhlien känniläisille.
- AnonyymiUUSI
Minä vierastan tuota termiä Kinkerit. Kinkerit on kirkollinen termi ruoka tapahtumalle voisi keksiä jonkun omaperäisemmän nimen.
- AnonyymiUUSI
Pesolan appeet!
- AnonyymiUUSI
Nimikilpailu on käynnissä, sinne vaan Pesolan sivuille nimiehdotusta antamaan. Paljon on jo ehdotuksia aloitukseen tullutkin.,
- AnonyymiUUSI
Minä oon saanu tuoretta lihaa. 16 v.
- AnonyymiUUSI
Noin vanha liha on jo ylikypsää.
- AnonyymiUUSI
Liha ja makkararavintola josta ei saa olutta ja viiniä.. 🥴
- AnonyymiUUSI
Anniskelulupaprosessi on pitkä ja maksaa, se on vielä kesken. Koska luvan lopputulos ei ole varma ja rakennus oli valmis, halusivat ottaa jo asiakkaita sisään ilman A-oikeuksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974