Kiinteistökaupat

Anonyymi-ap

Jotenki minä en tuota yhtälöä tajua,jos sinulla ois 50 vuotta asttu kerrostalo,myyt sen ja uusi omistaja vähä pintaremppaa ja vuokraa heti niin miksi kunnan kiinteistöyhtiö ei tee sitä ite kun ois työmiehetkin pakuineen valmiina?

16

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska Repo ei tykkää siitä.

• Anonyymi

Tärkein asia olisi tietää myyntihinta, saatiinko koko talosta edes yhden asunnon hintaa? Se kuvastaisi Haapa-Asuntojen hallinnon tilannetta ja kyvyttömyyttä tehtäväänsä!

• Anonyymi

Teko vaatii osaamista ja älyä kunnalta.

• Anonyymi

Ja, varmaan rahaa

• Anonyymi

Sitä osaamista ei tainnut tulla näissäkään vaaleissa lisää kepuleille? Joten Haapa-Asunnot pitäisi markkinoida välittömästi osaajien käsiin ja hoitoon!

• Anonyymi

Kiinteistön teknillinen käyttöikä on 40 vuotta.
      Pelkät kosmeettiset pintarempat ei aina riitä.
      Kunnalliset kiinteistöt ovat hyvin harvoin 100 % käyttöasteella.
      Remppakuluja on hankala siirtää vuokriin.

• Anonyymi

Ei keltasessa aravassa tainnu piikkauskone laulaa,halvinta laminaattia ja valkosta maalia,suit sait

• Anonyymi

Oliko kysymys Haapa-Asunnoista? Kaikki kilpistyy heikkoon isännöintiin, sekä huonoon omistajuuteen pitkin vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Tyhjän tuolin persut joilla ei Haapa-asuntojen luottamustoimien hoitaminen ollut agendalla aiheuttivat haittapolitiikallaan mittavat korkotappiot.

Nyt siis arvostelun kohteeksi on joutunut myyty kiinteistö kun entinen omistaja tai ostaja ei suorittanutkaan perusteellista saneerausta?

Mikä olikaan tämän kiinteistön kauppahinta?
        Tästä voi peilata muiden kiinteistöjen arvoja eli purkuun vai peruskorjaukseen??

Persuhallitus leikkasi asumistukia mittavasti ja määritteli hintarajat asumiselle.
        Sopiiko tämä hinnoittelu paremmin Haapa-asuntojen vai yksityisten vuokranantajien tarjoamiin vuokriin?

Muutaman satasen vuokrilla ei uutta taloa makseta eikä suuria peruskorjauksia tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjän tuolin persut joilla ei Haapa-asuntojen luottamustoimien hoitaminen ollut agendalla aiheuttivat haittapolitiikallaan mittavat korkotappiot.

Nyt siis arvostelun kohteeksi on joutunut myyty kiinteistö kun entinen omistaja tai ostaja ei suorittanutkaan perusteellista saneerausta?

Mikä olikaan tämän kiinteistön kauppahinta?
        Tästä voi peilata muiden kiinteistöjen arvoja eli purkuun vai peruskorjaukseen??

Persuhallitus leikkasi asumistukia mittavasti ja määritteli hintarajat asumiselle.
        Sopiiko tämä hinnoittelu paremmin Haapa-asuntojen vai yksityisten vuokranantajien tarjoamiin vuokriin?

Muutaman satasen vuokrilla ei uutta taloa makseta eikä suuria peruskorjauksia tehdä.

Kaikki on hyvin nyt! Uusi omistaja on valveutunut osaaja kiinteistöjen hallintaan!

• Anonyymi

Simsala bimsala vaan,en käsitä tuota,oon ite ollu peruskorjaamassa monenlaista kerrostaloa,vuosi meni että heilahti kun pantiin paikat uusiksi

• Anonyymi

vaan mikä se on tuollaisen valakoisen pakun tekninen käyttöikä? lyhenneekö se omilla ajoilla?

• Anonyymi

Persujen Hintta kirjootti aikannaan haapavesilehteen hyvän jutun aiheesta... asukkaat katoaa myyjältä eli haapa-asunnolta. Jokanen myyty lisää toisessa kohteessa vajetta.

Loputon suo...

• Anonyymi

No, jos kunta olisi korjannut asunnot itse, niin tilannehan voisi olla sama.... siinä olisi palanut vain kunnan rahaa.

• Anonyymi

Etelälahen koulu edusti alansa huippua,saiko ne 10 tuhatta,nyt se on kylmillään homehtumassa,miten on mahollista että ihmiset äänestää samatvaltuustoon kerta toisensa jälkeen

• Anonyymi

Tämähän oli jo kasarilla kunnan elättien majotuskäytössä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe