Jotenki minä en tuota yhtälöä tajua,jos sinulla ois 50 vuotta asttu kerrostalo,myyt sen ja uusi omistaja vähä pintaremppaa ja vuokraa heti niin miksi kunnan kiinteistöyhtiö ei tee sitä ite kun ois työmiehetkin pakuineen valmiina?
Kiinteistökaupat
16
557
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Repo ei tykkää siitä.
- Anonyymi
Tärkein asia olisi tietää myyntihinta, saatiinko koko talosta edes yhden asunnon hintaa? Se kuvastaisi Haapa-Asuntojen hallinnon tilannetta ja kyvyttömyyttä tehtäväänsä!
- Anonyymi
Teko vaatii osaamista ja älyä kunnalta.
- Anonyymi
Ja, varmaan rahaa
- Anonyymi
Sitä osaamista ei tainnut tulla näissäkään vaaleissa lisää kepuleille? Joten Haapa-Asunnot pitäisi markkinoida välittömästi osaajien käsiin ja hoitoon!
- Anonyymi
Kiinteistön teknillinen käyttöikä on 40 vuotta.
Pelkät kosmeettiset pintarempat ei aina riitä.
Kunnalliset kiinteistöt ovat hyvin harvoin 100 % käyttöasteella.
Remppakuluja on hankala siirtää vuokriin. - Anonyymi
Ei keltasessa aravassa tainnu piikkauskone laulaa,halvinta laminaattia ja valkosta maalia,suit sait
- Anonyymi
Oliko kysymys Haapa-Asunnoista? Kaikki kilpistyy heikkoon isännöintiin, sekä huonoon omistajuuteen pitkin vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Tyhjän tuolin persut joilla ei Haapa-asuntojen luottamustoimien hoitaminen ollut agendalla aiheuttivat haittapolitiikallaan mittavat korkotappiot.
Nyt siis arvostelun kohteeksi on joutunut myyty kiinteistö kun entinen omistaja tai ostaja ei suorittanutkaan perusteellista saneerausta?
Mikä olikaan tämän kiinteistön kauppahinta?
Tästä voi peilata muiden kiinteistöjen arvoja eli purkuun vai peruskorjaukseen??
Persuhallitus leikkasi asumistukia mittavasti ja määritteli hintarajat asumiselle.
Sopiiko tämä hinnoittelu paremmin Haapa-asuntojen vai yksityisten vuokranantajien tarjoamiin vuokriin?
Muutaman satasen vuokrilla ei uutta taloa makseta eikä suuria peruskorjauksia tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjän tuolin persut joilla ei Haapa-asuntojen luottamustoimien hoitaminen ollut agendalla aiheuttivat haittapolitiikallaan mittavat korkotappiot.
Nyt siis arvostelun kohteeksi on joutunut myyty kiinteistö kun entinen omistaja tai ostaja ei suorittanutkaan perusteellista saneerausta?
Mikä olikaan tämän kiinteistön kauppahinta?
Tästä voi peilata muiden kiinteistöjen arvoja eli purkuun vai peruskorjaukseen??
Persuhallitus leikkasi asumistukia mittavasti ja määritteli hintarajat asumiselle.
Sopiiko tämä hinnoittelu paremmin Haapa-asuntojen vai yksityisten vuokranantajien tarjoamiin vuokriin?
Muutaman satasen vuokrilla ei uutta taloa makseta eikä suuria peruskorjauksia tehdä.Kaikki on hyvin nyt! Uusi omistaja on valveutunut osaaja kiinteistöjen hallintaan!
- Anonyymi
Simsala bimsala vaan,en käsitä tuota,oon ite ollu peruskorjaamassa monenlaista kerrostaloa,vuosi meni että heilahti kun pantiin paikat uusiksi
- Anonyymi
vaan mikä se on tuollaisen valakoisen pakun tekninen käyttöikä? lyhenneekö se omilla ajoilla?
- Anonyymi
Persujen Hintta kirjootti aikannaan haapavesilehteen hyvän jutun aiheesta... asukkaat katoaa myyjältä eli haapa-asunnolta. Jokanen myyty lisää toisessa kohteessa vajetta.
Loputon suo...- Anonyymi
No, jos kunta olisi korjannut asunnot itse, niin tilannehan voisi olla sama.... siinä olisi palanut vain kunnan rahaa.
- Anonyymi
Etelälahen koulu edusti alansa huippua,saiko ne 10 tuhatta,nyt se on kylmillään homehtumassa,miten on mahollista että ihmiset äänestää samatvaltuustoon kerta toisensa jälkeen
- Anonyymi
Tämähän oli jo kasarilla kunnan elättien majotuskäytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395