Kerro mulle mies tunteesi

Anonyymi-ap

Kerro mulle mies pliis tunteesi avoimesti. Anna mun itse päättää elämästäni ja ketä haluan rakastaa ja älä pelkää miten minä reagoin. Et voi päättää mun puolesta ketä rakastan. Kaikki järjestyy kulta. Rakastan sinua, en toista enää. Kerro mulle pliis 💕💕

26

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun setit on villiintyneet ihan liikaa.
      Toivottavasti sulle on apua tarjolla.

• Anonyymi

Gubella, eli sulla, on kosminen kevätkiima ja sukkahousut smölderissä

• Anonyymi

Näin alkoi jälleen sinun aamunavaus naista esittävän äijän tuotoksissa. Jotain tukea tarvis varmaa sullekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubella, eli sulla, on kosminen kevätkiima ja sukkahousut smölderissä

Joo, rujoa kinttukuvaa tarjolla

• Anonyymi

Sua vaan rakastan. En ketään muuta ❤️

• Anonyymi

So she is like tee only one, not fan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

The* mein gott

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes ❤️

Grreat

• Anonyymi

Aina pitäisi jutella. Mutta tunteet voi jännittää ihan helvetisti.

• Anonyymi

Miten ajattelit, että ne tunteet tulvahtelis?

• Anonyymi

Niin tekee ja varsinkin, jos ne tunteet ei oikein ole hallinnassa ja liikaa muita korvia ja silmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tekee ja varsinkin, jos ne tunteet ei oikein ole hallinnassa ja liikaa muita korvia ja silmiä.

Sivusta siis

• Anonyymi

Kyllä juuri näin, palstasetä- kertokaa miehet tunteistanne ja tuntemuksistanne

• Anonyymi

Miltä nyt tuntuu jne tarvitseeko tätä nyt enempää fasilitoida

• Anonyymi

Käypä kurkistaa onko pääsiäisentiput kuoriutuneet. Ne on sieltä 15 km:iä kaakkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä nyt tuntuu jne tarvitseeko tätä nyt enempää fasilitoida

Vastaat itsellesi enemmän kuin koskaan. Härre gud millaista olla noin sekaisin?? Et kai liiku missään ulkona? Koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaat itsellesi enemmän kuin koskaan. Härre gud millaista olla noin sekaisin?? Et kai liiku missään ulkona? Koskaan!

En niinkään vastannut, vaan jatkoin aamuista liturgiaa, etkö sinä muka koskaan, uskon veli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niinkään vastannut, vaan jatkoin aamuista liturgiaa, etkö sinä muka koskaan, uskon veli?

Kaiken maailman luonneanalyysia sun muuta tiaknostiikkaa ja yleisön ohjailuntynkää olen kyllä ollut lukevinani rivien välis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken maailman luonneanalyysia sun muuta tiaknostiikkaa ja yleisön ohjailuntynkää olen kyllä ollut lukevinani rivien välis

Tai erittäin ekstaktia tietoa jopa aivan viime aikaisista tekemisistä tai todellakin aikojen takaa. Ja millä tietämyksellä?

• Anonyymi

Gubbe haluaisi kerran elämässään komean alfamiehen syleilyyn. Joku joka takatuuppaisi tätä hörhöä niin että kassit laskeutuu. Joku? Anyone?

• Anonyymi

Näyttää vähän siltä, että ei tarvii vuoronumerotelinettä paikalle raahata.

• Anonyymi

Tuo, miten reagoisit. Se huolettaa. En siis holhoa, eikä ole tarkoitus ottaa päätöksistäsi vastuuta mutta se, mitä mahdollisesti odotat ja toivot. Kysy ennemmin itseltäsi, että pystyisinkö tarjoamaan sinulle tulevaisuuden ilman katkeroitumista.

• Anonyymi

Kuka mahdat olla?

• Anonyymi

Mun tunteet on tällä hetkellä kaverilliset 🙂Ja hellyyttä tuntenut aina sinua kohtaan.

• Anonyymi

Rakastan sinua ja ajattelen kokoajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe