Kerro mulle mies pliis tunteesi avoimesti. Anna mun itse päättää elämästäni ja ketä haluan rakastaa ja älä pelkää miten minä reagoin. Et voi päättää mun puolesta ketä rakastan. Kaikki järjestyy kulta. Rakastan sinua, en toista enää. Kerro mulle pliis 💕💕
Kerro mulle mies tunteesi
26
388
Vastaukset
- Anonyymi
Sun setit on villiintyneet ihan liikaa.
Toivottavasti sulle on apua tarjolla.- Anonyymi
Gubella, eli sulla, on kosminen kevätkiima ja sukkahousut smölderissä
- Anonyymi
Näin alkoi jälleen sinun aamunavaus naista esittävän äijän tuotoksissa. Jotain tukea tarvis varmaa sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubella, eli sulla, on kosminen kevätkiima ja sukkahousut smölderissä
Joo, rujoa kinttukuvaa tarjolla
- Anonyymi
Sua vaan rakastan. En ketään muuta ❤️
- Anonyymi
So she is like tee only one, not fan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The* mein gott
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes ❤️
Grreat
- Anonyymi
Aina pitäisi jutella. Mutta tunteet voi jännittää ihan helvetisti.
- Anonyymi
Miten ajattelit, että ne tunteet tulvahtelis?
- Anonyymi
Niin tekee ja varsinkin, jos ne tunteet ei oikein ole hallinnassa ja liikaa muita korvia ja silmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee ja varsinkin, jos ne tunteet ei oikein ole hallinnassa ja liikaa muita korvia ja silmiä.
Sivusta siis
- Anonyymi
Kyllä juuri näin, palstasetä- kertokaa miehet tunteistanne ja tuntemuksistanne
- Anonyymi
Miltä nyt tuntuu jne tarvitseeko tätä nyt enempää fasilitoida
- Anonyymi
Käypä kurkistaa onko pääsiäisentiput kuoriutuneet. Ne on sieltä 15 km:iä kaakkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu jne tarvitseeko tätä nyt enempää fasilitoida
Vastaat itsellesi enemmän kuin koskaan. Härre gud millaista olla noin sekaisin?? Et kai liiku missään ulkona? Koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaat itsellesi enemmän kuin koskaan. Härre gud millaista olla noin sekaisin?? Et kai liiku missään ulkona? Koskaan!
En niinkään vastannut, vaan jatkoin aamuista liturgiaa, etkö sinä muka koskaan, uskon veli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niinkään vastannut, vaan jatkoin aamuista liturgiaa, etkö sinä muka koskaan, uskon veli?
Kaiken maailman luonneanalyysia sun muuta tiaknostiikkaa ja yleisön ohjailuntynkää olen kyllä ollut lukevinani rivien välis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken maailman luonneanalyysia sun muuta tiaknostiikkaa ja yleisön ohjailuntynkää olen kyllä ollut lukevinani rivien välis
Tai erittäin ekstaktia tietoa jopa aivan viime aikaisista tekemisistä tai todellakin aikojen takaa. Ja millä tietämyksellä?
- Anonyymi
Gubbe haluaisi kerran elämässään komean alfamiehen syleilyyn. Joku joka takatuuppaisi tätä hörhöä niin että kassit laskeutuu. Joku? Anyone?
- Anonyymi
Näyttää vähän siltä, että ei tarvii vuoronumerotelinettä paikalle raahata.
- Anonyymi
Tuo, miten reagoisit. Se huolettaa. En siis holhoa, eikä ole tarkoitus ottaa päätöksistäsi vastuuta mutta se, mitä mahdollisesti odotat ja toivot. Kysy ennemmin itseltäsi, että pystyisinkö tarjoamaan sinulle tulevaisuuden ilman katkeroitumista.
- Anonyymi
Kuka mahdat olla?
- Anonyymi
Mun tunteet on tällä hetkellä kaverilliset 🙂Ja hellyyttä tuntenut aina sinua kohtaan.
- Anonyymi
Rakastan sinua ja ajattelen kokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974