JOKA K Y M M E N E S ÄÄNIOIKEUTETTU KANNATTI KOKOMUSTA.
ORPO PETTERI INNOISSAAN .
22
239
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli ISO VOITTO , PETTERI TOTEAA
- Anonyymi
Petteri otti TOLOKKUA TURUSSA.
- Anonyymi
SE ON PALJON ALISUORIUTUMISEN JÄLKEEN
ERO ON EDESSÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYVIN MAISTUI.
- Anonyymi
Otan sano Pete
- Anonyymi
Pien ilu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOITON MALJA POHJAAN ASTI.
TOLOKKUA MENI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan sano Pete
Pientä rajaa PETTERI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan sano Pete
KESKUSTELIMMRASISMISTA, PETTERI TÄSMENTÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON PALJON ALISUORIUTUMISEN JÄLKEEN
ERO ON EDESSÄ.TULEMA TYYDYTTI PETTERIN MIELTÄ.
- Anonyymi
PARADOKSAALISTA PETTERIN KANSSA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULEMA TYYDYTTI PETTERIN MIELTÄ.
YLLÄTTÄVÄN SUURI OLI KANNATUS, PETTERI ILOITSEE.
- Anonyymi
PETTERI LAMANERO
- Anonyymi
Suomi on oikeistolainen maa. Vääryys ei houkuta suomalaisia.
- Anonyymi
Joka kymmenes!!!!!!!
KOKOMUSTA🖤
- Anonyymi
PS putosi kelkasta
- Anonyymi
Pahin rimahdus vältettiin.
- Anonyymi
"JOKA K Y M M E N E S ÄÄNIOIKEUTETTU KANNATTI KOKOMUSTA."
AINA TIEDETTY, ETTÄ MATEMATIIKKA EI OLE DEMAREITA VARTEN, TAAS NÄHTIIN!!!! - Anonyymi
ISO VOITTO
- Anonyymi
PETTER LAMALLA EI MENE HYVIN.
- Anonyymi
PuoliSuomea näkee nälkää ton kapitalistikusipään takia.
orpo ja purra jää historiankkkirjoihin Suomen kaikkien aikojen vihatuimpina kansanedustajina. Mulkku joka leikkas köyhiltä maantalouden pelastamiseen vedoten muttei suostunu omaa jättipalkkiotaan pienentämään.
mulukkujenmulukku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2942320Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161730Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2161369- 861265
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel591143Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p19972Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva137947- 51886