Rakastan tätä ihanaa

Anonyymi-ap

Vapautta ankeasta Lieksasta ja lieksalaisista jotka haukkuivat ja keksivät valheita minusta.olen tällä hetkellä Ranskan kohdilla menossa kohti uutta seelantia sukellusveneelläni.

Terveisin: jatkis

27

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jopas, Tuo ei teidä, ettei Ranskalla ole kohdia.

• Anonyymi

Siellä taas joku törkyturpa vitsailee,mutta ei enää kiinnosta

Terveisin:jatkis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä taas joku törkyturpa vitsailee,mutta ei enää kiinnosta

Minulla on ikävä sinua jatkis! Miksi jätit minut tänne yamaliin?
        Saanko mennä nyt syytimuin ja kaupareisin kanssa saunaan?

T: Aitonainen jonne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ikävä sinua jatkis! Miksi jätit minut tänne yamaliin?
        Saanko mennä nyt syytimuin ja kaupareisin kanssa saunaan?

T: Aitonainen jonne

Jätin koska olet takertuvat tekoämmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätin koska olet takertuvat tekoämmä

En pidä yamalista enää esa antaa rottinkipiiskaa olen sinun aito naisesi odotan sinua aucklandin satamassa t jonne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä yamalista enää esa antaa rottinkipiiskaa olen sinun aito naisesi odotan sinua aucklandin satamassa t jonne

Olipa kerran aitonainen jonne, joka sukelsi laiturilta jatkiksen sukellusveneen perään. Vain irtorinnat ja peruukki jäivät pinnalle kellumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kerran aitonainen jonne, joka sukelsi laiturilta jatkiksen sukellusveneen perään. Vain irtorinnat ja peruukki jäivät pinnalle kellumaan.

Suuntaankin BMW:sukellusveneen muualle ja ette kuule enää ikinä minusta mitään

Terveisin viimeisen kerran:jatkuvasyyttely

• Anonyymi

Empä tiedäkään olevani ranskassa. Kun olen tällä hetkellä himassa.

• Anonyymi

Miksi et vihdoinkin mene kotiisi vaikka siitä on sinua huomautettu useasti.

• Anonyymi

Kyllä nyt on törkyturpa saanut kuppaisiin aivohinsa kohtauksen. On monessa roolissa.

• Anonyymi

Minäkin haluan roolin...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Jatkis on juhlimassa pääsiäistä saunalautalla Yamalissa. Näin kun ajoin saunakylän ohi. Bemareita oli kymmeniä ja jatkiksella oli joku rottinkipiiska heilumassa saunalautan katolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkis on juhlimassa pääsiäistä saunalautalla Yamalissa. Näin kun ajoin saunakylän ohi. Bemareita oli kymmeniä ja jatkiksella oli joku rottinkipiiska heilumassa saunalautan katolla.

Todista minun olleen saunalautalla niin 1500€ on sinun. Jos et todista niin maksat mulle 1500€. Paskapuheet ei ole todisteita.

• Anonyymi

Olen itsensä paljastaja 👆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista minun olleen saunalautalla niin 1500€ on sinun. Jos et todista niin maksat mulle 1500€. Paskapuheet ei ole todisteita.

Ei jatkiksella ole kuin 1500 rublaa, älkää uskoko sitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkyturvalla on tosipaljon ruplia. Sehän käy hakemassa nitää venäjältä. On itse kertonut reissustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole kuin kelasta saadut avustukset ja eikä ole sitä 1500€

• Anonyymi

Rakas Jatkis, saanko pitää komeroon jättämäsi ruplasäkit ja tummelipurkit?
      Voidaanko lämmittää saunoja vapaasti poissa ollessasi?
      Unohdit muuten jättää ohjeet miten transunasua ja otsaluunallea pitää ruokkia.
      Aateltiin poikien kanssa pitää pääsiäisbileet ja kutsua sinne vähän bemupoikia nusesta, kai se käy?

T: Jonne ja Syytimui, omat aitonaisesi.

• Anonyymi

Jatkis on epärehellinen itkuiikka.

• Anonyymi

Jatkiksen valehtelumaraton vaan jatkuu... On sillä otsaa, vaikka kaikki tietää asioiden oikean laidan... Säälittävä yritys, liekö ollut kremlissä valehteluopissa, yhtä surkean läpinäkyvää on valehtelu, kukaan ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkiksen valehtelumaraton vaan jatkuu... On sillä otsaa, vaikka kaikki tietää asioiden oikean laidan... Säälittävä yritys, liekö ollut kremlissä valehteluopissa, yhtä surkean läpinäkyvää on valehtelu, kukaan ei usko.

Jatkis ei enää piittaa valehteluistanne senkin törkyturvat,vaan on sukellusveneellän merillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkis ei enää piittaa valehteluistanne senkin törkyturvat,vaan on sukellusveneellän merillä.

Hiiuli hei huolta nyt ei
        Merimies näin käy merta päin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiiuli hei huolta nyt ei

Tökiksellä oli melkein samat sanat. Hiiuhei kun käyvät ahnustani päin jakorasiana urhena ahnustani jaan jakohta Esalla on uudempi bmw. Kas virveä seiväs käy ahnustani survomaan täysinvoimin. Hui se venyttää ja sattuu ........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiiuli hei huolta nyt ei

Tökiksellä oli melkein samat sanat. Hiiuhei kun käyvät ahnustani päin jakorasiana urhena ahnustani jaan jakohta Esalla on uudempi bmw. Kas virveä seiväs käy ahnustani survomaan täysinvoimin. Hui se venyttää ja sattuu ........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiiuli hei huolta nyt ei

Tökiksellä oli melkein samat sanat. Hiiuhei kun käyvät ahnustani päin jakorasiana urhena ahnustani jaan jakohta Esalla on uudempi bmw. Kas virveä seiväs käy ahnustani survomaan täysinvoimin. Hui se venyttää ja satuttaa mutta jakorasia käy verisenä uutta seivästäpäin.........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tökiksellä oli melkein samat sanat. Hiiuhei kun käyvät ahnustani päin jakorasiana urhena ahnustani jaan jakohta Esalla on uudempi bmw. Kas virveä seiväs käy ahnustani survomaan täysinvoimin. Hui se venyttää ja satuttaa mutta jakorasia käy verisenä uutta seivästäpäin.........

Vahvaa lieksalaista lyriikkaa 👆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvaa lieksalaista lyriikkaa 👆

Korjaan, yamalilaista lyriikkaa... ☝️🤓

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      325
      2871
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1443
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1281
    4. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1265
    5. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1261
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1215
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1115
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1017
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      921
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      827
    Aihe