Kaunista. Se oon nyt minä pohjalla ja väsynyt. Menen nukkumaan...
-nainen
Sano mulle jotain
18
278
Vastaukset
- Anonyymi
Peittoo päälle
- Anonyymi
Tää oli brutaalisti hauska. Nauroin ääneen 😆😆😆
- Anonyymi
Soita niin kerron yhden salaisuuden. Lupaan, että piristyt.
- Anonyymi
Eikun sää. Lupaan, että rakastan.
- Anonyymi
KYLLÄ kannattaa nukkua tämä päivä on pitkä ja ruusuinen
- Anonyymi
Mistäs tietokonepöydän alta sinäkin heräsit? Ei ole multa aloitus.
- Anonyymi
Tunteet läikkyy ööliä läikkyy
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
En mennyt.Stalkki.Makaan silmät auki vielä pitkään.
- Anonyymi
Höpötystä. Nukuin melkein 2h.
- Anonyymi
Kauniita päiväunia ihana nainen. Tykkään sinusta!
- Anonyymi
Olet super ihana ja kaunis nainen!! Muista se! Mulle kelpaat aina sellaisena kuin sä oot. Oot hyvä just noin! Sun ei tarvi muuttua kenenkään takia. Jos joku ei tykkää, niin sit se ei tykkää. Se on sen ongelma. Se oikea ihminen rakastaa sua sellaisena kuin oot ja hyväksyy kaiken sinussa myös ne huonot puolet, jos sinulla sellainen on. Ja jos ei ole, niin löydät sen kyllä. Lähes kaikille ihmisille löytyy joku hyvä ja oikea puoliso. Ehkä mullekin vielä joskus löytyy joku hyvä ja oikea puoliso. Mut mulla se vaikeus, että haluan naisen puolisokseni ja suurin osa on heteroita. Nyyh 😭 T. Joku nainen vaan
- Anonyymi
Kiitos ihanainen, mutta olen kyllä hetero.
- Anonyymi
Onko krapula?
- Anonyymi
Käytä alkoholia tosi harvoin ja se ei ollut nyt.
- Anonyymi
Ohhoh, kiitos piristävistä viesteistä. Heräsin just ja päänsärky hiukan helpotti.
- Anonyymi
Tykkään susta. Hir-ve-äs-ti.
- Anonyymi
Suloisia unia
T
Toinen naisihanuus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121