"Vihreiden puheenjohtajan, kansanedustaja Sofia Virran puheet puolisonsa metsän hakkuista vaikuttavat asiakirjalähteiden valossa vähintäänkin oudoilta tai mahdollisesti suorastaan perättömiltä."
Taas vihreät suhmuroi ja sekoilee, eli ei mitään uutta...
23
234
Vastaukset
- Anonyymi
Käytetään myös sanaa valehtelu.
- Anonyymi
Niin, valheet on valheita vaikka tyypilliseen vihreään tapaan koitetaan muuksi väittää..
- Anonyymi
Nyt on Iltasanomissakin juttu että joku kuoriainen leviää metsissä. Ja näistä tämä Virran mieskin on kertonut tuoreessakin lehtijutussa.
- Anonyymi
Eikös asiantuntija ihan nimellä ilmoittanut, että siinä metsässä ei ole näitä kuoriaisia todettu.
- Anonyymi
Vihreiden avohakkuut ovat niitä parempia avohakkuita.
- Anonyymi
Tuskin tuo Sofian mies ja miehen kaveri, joilla tuo yhteismetsä on, ovat mitään vihreitä. Mutta kaikkihan on mennyt sääntöjen mukaan eli miksi Hörkkö alkoi jahtaamaan Sofiaa jossain vaalitilaisuudessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tuo Sofian mies ja miehen kaveri, joilla tuo yhteismetsä on, ovat mitään vihreitä. Mutta kaikkihan on mennyt sääntöjen mukaan eli miksi Hörkkö alkoi jahtaamaan Sofiaa jossain vaalitilaisuudessa?
Vaikuttaisi poliittiselta ajojahdilta koska juuri ennen vaaleja tuollainen asia nostetaan esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaisi poliittiselta ajojahdilta koska juuri ennen vaaleja tuollainen asia nostetaan esille?
Liian kulunut sanonta tuo ajojahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan olla vihreitä, mutta miksi ihmeessä toi vihreä Sofia rupes selittämään juttuja, joiden todenperäisyys pystyttiin kyseenalaistamaan.
Nyt ei puutu kuin että vihreää Sofiaa kiusataan, näinhän se menee...
- Anonyymi
Vihreiden peruspeliä.
- Anonyymi
Tää saa aikaan mahtavan kannatuksen laskun -se on OIKEIN!
- Anonyymi
Alkaa kellastuu
- Anonyymi
Älkää tehkö kuten me teemme, vaan niin kuin me sanomme!
Vihreiden touhut on jo vuosia nähty, oma napa ja oma liian iso liksa noissa hommissa ON se tärkein asia maailmassa - kaikki muu on pelkkää teatteria.
Tämä on valitettava totuus, tulos nähdään seuraavissa vaaleissa - häh häh häääää!
- Anonyymi
Ei kukaan astu samaan Virtaan kahta kertaa.
(Herakleitos) - Anonyymi
Tässä artikkelissa olis tarjolla tietoa. Kelpaako vai ohitatko heti?
https://yle.fi/a/74-20157083- Anonyymi
"– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle.
– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle."
Hyvin on oppinut, kuinka politiikassa pidetään nenä veden pinnan yläpuolella, älä myönnä mitään. Ja sitten kun on pakko, myönnä hieman - mutta niin vähän kuin mahdollista. Kyllä sieltä pian syntyy joku uusi kohu ja vanhat jutut sitten häviää bittien sekaan....
Mutta äänestäjät, ottakaa opiksi tästä episodista = valheita ja valheiden perään :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle.
– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle."
Hyvin on oppinut, kuinka politiikassa pidetään nenä veden pinnan yläpuolella, älä myönnä mitään. Ja sitten kun on pakko, myönnä hieman - mutta niin vähän kuin mahdollista. Kyllä sieltä pian syntyy joku uusi kohu ja vanhat jutut sitten häviää bittien sekaan....
Mutta äänestäjät, ottakaa opiksi tästä episodista = valheita ja valheiden perään :(Miksi Hörkkö ahdisteli Sofiaa jossain vaalitapahtumassa juuri ennen vaaleja asialla joka koskee hänen miestään ja miehen kaveria ja miesten yhteismetsää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Hörkkö ahdisteli Sofiaa jossain vaalitapahtumassa juuri ennen vaaleja asialla joka koskee hänen miestään ja miehen kaveria ja miesten yhteismetsää?
Miksi ihmeessä ei olisi kommentoinut? Puolustihan Sofia asiaa ensin valheellisin tiedoin. Miksi ei ollut itse hiljaa?
- Anonyymi
Kotivalo yösohvalta hei. Katkenneet nakit pitäisi tarjota oudossa valossa ja laajapohjaisemmista astioista kun on tuplasti enemmän päitäkin.
- Anonyymi
Onneksi tämä tieto tuli vasta vaalien jälkeen, muuten se olisi vaikuttanut vihreiden vaalimenestykseen.
- Anonyymi
Hörkkö nosti se esille ennen vaaleja koska oli mennyt vaalitilaisuuteen ahdistelemaan tätä Virtaa. Siitähän on monta lehtijuttua. Hörkkö väitti että päälleen käytiin ja mitä kaikkea nyt väittikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörkkö nosti se esille ennen vaaleja koska oli mennyt vaalitilaisuuteen ahdistelemaan tätä Virtaa. Siitähän on monta lehtijuttua. Hörkkö väitti että päälleen käytiin ja mitä kaikkea nyt väittikään.
Taisi olla kuumenneet tunteet puolin ja toisin. Niin Sofia itse kuin tämä Hörkkö tiesi vihreiden puheenjohtajan puhuvan parturia? Olihan se älyttömän nolo tilanne politikolle itselle jäädä kiinni tuollaisesta.
- Anonyymi
En ikänä, enkä koskaan äänestä vihreitä. Se paatoksen määrä on vain niin rasittavaa, vaikka moni asia pohjimmiltaan ihan ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745