Taas vihreät suhmuroi ja sekoilee, eli ei mitään uutta...

Anonyymi-ap

"Vihreiden puheenjohtajan, kansanedustaja Sofia Virran puheet puolisonsa metsän hakkuista vaikuttavat asiakirjalähteiden valossa vähintäänkin oudoilta tai mahdollisesti suorastaan perättömiltä."

23

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytetään myös sanaa valehtelu.

• Anonyymi

Niin, valheet on valheita vaikka tyypilliseen vihreään tapaan koitetaan muuksi väittää..

• Anonyymi

Nyt on Iltasanomissakin juttu että joku kuoriainen leviää metsissä. Ja näistä tämä Virran mieskin on kertonut tuoreessakin lehtijutussa.

• Anonyymi

Eikös asiantuntija ihan nimellä ilmoittanut, että siinä metsässä ei ole näitä kuoriaisia todettu.

• Anonyymi

Vihreiden avohakkuut ovat niitä parempia avohakkuita.

• Anonyymi

Tuskin tuo Sofian mies ja miehen kaveri, joilla tuo yhteismetsä on, ovat mitään vihreitä. Mutta kaikkihan on mennyt sääntöjen mukaan eli miksi Hörkkö alkoi jahtaamaan Sofiaa jossain vaalitilaisuudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tuo Sofian mies ja miehen kaveri, joilla tuo yhteismetsä on, ovat mitään vihreitä. Mutta kaikkihan on mennyt sääntöjen mukaan eli miksi Hörkkö alkoi jahtaamaan Sofiaa jossain vaalitilaisuudessa?

Vaikuttaisi poliittiselta ajojahdilta koska juuri ennen vaaleja tuollainen asia nostetaan esille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaisi poliittiselta ajojahdilta koska juuri ennen vaaleja tuollainen asia nostetaan esille?

Liian kulunut sanonta tuo ajojahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitsekaan olla vihreitä, mutta miksi ihmeessä toi vihreä Sofia rupes selittämään juttuja, joiden todenperäisyys pystyttiin kyseenalaistamaan.
        Nyt ei puutu kuin että vihreää Sofiaa kiusataan, näinhän se menee...

• Anonyymi

Vihreiden peruspeliä.

• Anonyymi

Tää saa aikaan mahtavan kannatuksen laskun -se on OIKEIN!

• Anonyymi

Alkaa kellastuu

• Anonyymi

Älkää tehkö kuten me teemme, vaan niin kuin me sanomme!

Vihreiden touhut on jo vuosia nähty, oma napa ja oma liian iso liksa noissa hommissa ON se tärkein asia maailmassa - kaikki muu on pelkkää teatteria.

Tämä on valitettava totuus, tulos nähdään seuraavissa vaaleissa - häh häh häääää!

• Anonyymi

Ei kukaan astu samaan Virtaan kahta kertaa.
      (Herakleitos)

• Anonyymi

Tässä artikkelissa olis tarjolla tietoa. Kelpaako vai ohitatko heti?
      https://yle.fi/a/74-20157083

• Anonyymi

"– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle.
        – Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle."

Hyvin on oppinut, kuinka politiikassa pidetään nenä veden pinnan yläpuolella, älä myönnä mitään. Ja sitten kun on pakko, myönnä hieman - mutta niin vähän kuin mahdollista. Kyllä sieltä pian syntyy joku uusi kohu ja vanhat jutut sitten häviää bittien sekaan....

Mutta äänestäjät, ottakaa opiksi tästä episodista = valheita ja valheiden perään :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle.
        – Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa sähköpostivastauksessaan Ylelle."

Hyvin on oppinut, kuinka politiikassa pidetään nenä veden pinnan yläpuolella, älä myönnä mitään. Ja sitten kun on pakko, myönnä hieman - mutta niin vähän kuin mahdollista. Kyllä sieltä pian syntyy joku uusi kohu ja vanhat jutut sitten häviää bittien sekaan....

Mutta äänestäjät, ottakaa opiksi tästä episodista = valheita ja valheiden perään :(

Miksi Hörkkö ahdisteli Sofiaa jossain vaalitapahtumassa juuri ennen vaaleja asialla joka koskee hänen miestään ja miehen kaveria ja miesten yhteismetsää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Hörkkö ahdisteli Sofiaa jossain vaalitapahtumassa juuri ennen vaaleja asialla joka koskee hänen miestään ja miehen kaveria ja miesten yhteismetsää?

Miksi ihmeessä ei olisi kommentoinut? Puolustihan Sofia asiaa ensin valheellisin tiedoin. Miksi ei ollut itse hiljaa?

• Anonyymi

Kotivalo yösohvalta hei. Katkenneet nakit pitäisi tarjota oudossa valossa ja laajapohjaisemmista astioista kun on tuplasti enemmän päitäkin.

• Anonyymi

Onneksi tämä tieto tuli vasta vaalien jälkeen, muuten se olisi vaikuttanut vihreiden vaalimenestykseen.

• Anonyymi

Hörkkö nosti se esille ennen vaaleja koska oli mennyt vaalitilaisuuteen ahdistelemaan tätä Virtaa. Siitähän on monta lehtijuttua. Hörkkö väitti että päälleen käytiin ja mitä kaikkea nyt väittikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hörkkö nosti se esille ennen vaaleja koska oli mennyt vaalitilaisuuteen ahdistelemaan tätä Virtaa. Siitähän on monta lehtijuttua. Hörkkö väitti että päälleen käytiin ja mitä kaikkea nyt väittikään.

Taisi olla kuumenneet tunteet puolin ja toisin. Niin Sofia itse kuin tämä Hörkkö tiesi vihreiden puheenjohtajan puhuvan parturia? Olihan se älyttömän nolo tilanne politikolle itselle jäädä kiinni tuollaisesta.

• Anonyymi

En ikänä, enkä koskaan äänestä vihreitä. Se paatoksen määrä on vain niin rasittavaa, vaikka moni asia pohjimmiltaan ihan ok.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32