Helena vaihtanut tyyliä

Anonyymi-ap

Nyt on alkanut tuutata uskonnollisia julkaisuja someen, silläkö luulee saavansa maineensa palautettua.
Patologinen valehtelija toi ämmä, minä minä minä, minä olen se uhri ja Mikko itse paholainen.
Kyllä niin on jo hänen pilkkansa Mikkoa kohtaan iskenyt omaan nilkkaan.
Uskon että vitu....aa olla ilman rahaa ja asuntoa, M, N ja lapset siellä vaan viettää mukavaa pääsiäistä, kenenköhän kaverin nurkissa hän mahtaa pääsiäisen viettää.
Munakasta pääsiäistä vaan hänelle.

27

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja ei osaa muuta kuin kirjoitella jatkuvasti alatyylisesti ja moukkamaisesti. Kertoo kaiken hänestä itsestään.

• Anonyymi

Kristilliset kertomukset sopivat pääsiäiseen. Nythän on Pitkäperjantai ⛪️

• Anonyymi

Voi pyhä Sylyvi sentään, varmaan vaatii itsensä julistamista pyhimykseksi.

• Anonyymi

No, ei varmasti harkitse tuollaista. Tuo on vain sinun ilkeämielistä ajattelutapaasi.

• Anonyymi

ehe uhistemast kul

• Anonyymi

Niin tekopyhää tolta eukolta vetää jotain uskis juttuja someen.
      Niin nautin kun eukko saa laskea pennosensa, mihin on varaa.
      Takana on ajat, kun oli komea lukaali, hieno auto, lastenhoitajat, puutarhurit, taisi olla kokkikin.
      Joutuuko nyt nukkumaan ilmapatjalla lattialla jonkun hörhö kaverinsa nurkissa.
      Olisi ottanut sen 5 miljoonaa, mitä Mikko tarjosi ja pitänyt lapset pois somesta ja suunsa kiinni.

• Anonyymi

Helena ei puhu mitään muuta kun haluaa lapset takaisin ja sen unohdit. Kyllä lapset on sellainen rikkaus ettei rahalla voi mitata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helena ei puhu mitään muuta kun haluaa lapset takaisin ja sen unohdit. Kyllä lapset on sellainen rikkaus ettei rahalla voi mitata.

Haluaa taloudellista hyötyä, toisinsanoen kiristyksen mahdollistavana hyödykkeenä käyttää.
        Kun jälkikasvun Mikolla, miehen velvollisuus elättää entistä naista ei ole tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaa lapset takaisin...mutta hei, mitä siinä sitten niin kävi että lapset eivät olekaan hänellä, minne ne lähti ja MIKSI ne lähti, kuka omalla toiminnallaan ja käytöksellään on saattanut tilanteen nykyiselleen? Viiden pisteen vihjeenä kerrottakoon että henkilön etunimi alkaa H- kirjaimella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaa lapset takaisin niin olisi täysin hiljaa somessa, eikä munaisi itseään koko ajan!
        Hoitaisi asiansa kuntoon, eikä riehuisi instassa
        Ja Mikon oven takana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun Helena haluaa ensisijaisesti RAHAA ja sitten vasta lapset!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaa lapset takaisin...mutta hei, mitä siinä sitten niin kävi että lapset eivät olekaan hänellä, minne ne lähti ja MIKSI ne lähti, kuka omalla toiminnallaan ja käytöksellään on saattanut tilanteen nykyiselleen? Viiden pisteen vihjeenä kerrottakoon että henkilön etunimi alkaa H- kirjaimella!

Jotain on suuresti pielessä kun jo toisen kerran menetti jälkikasvun, ensin Minnesotasta määrättiin isälle ja nyt uudelleen! Viranomaiset tekee päätökset faktaan ja lakeihin perustuen, ei aforismeihin, luuloihin tai bibliaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helenalle on rsha ja ylellinen elämä tärkeintä maailmassa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset on rikkaus, mutta Helenalle ne ovat pelinappuloita ja rahan vaatimista Mikolta!

• Anonyymi

Koko ajan on tuutanut kun minä olen seurannut. Nämä Mikon naiset exä ja nyxä lukee tiiviisti Raamattua. Ehkä se auttaa jaksamaan kun on tuollainen mies pääsyt elämään.

• Anonyymi

Lukeehan Tuksukin Raamattua. Onko sekin Mikon syytä? Mitä luulet, haha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukeehan Tuksukin Raamattua. Onko sekin Mikon syytä? Mitä luulet, haha.

Tuoksu ja Helena!
        Siinä kaksi raamatunlukijaa ja tosi uskovaisia!
        Ja harhaisia molemmat!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoksu ja Helena!
        Siinä kaksi raamatunlukijaa ja tosi uskovaisia!
        Ja harhaisia molemmat!

Helena voisikin pyrkiä Tuksulle tanssitytöksi ja taustalaulajaksi. Kaksikko voisi keikan jälkeen yhdessä lukea Raamattua ja julistaa raamatunlauseita maksavalle baari yleisölle.

• Anonyymi

Puhelin kädessä kokoajan, ongelma jota ei itse tunnista tällä naisella

• Anonyymi

Eikö kristinusko kiellä vihan, katkeruuden ja kostonhimon? Miksei hellu anna anteeksi vihollisilleen? Käännä toista poskea?

• Anonyymi

Ko. ihminen vaikuttaisi olevan kyllä ihan itse itsensä pahin vihollinen, solmussa ja lukossa oman mielensä mustassa aukossa.

• Anonyymi

Käsittämättömän rahanahne nainen!
      On hakenut nyt itselleen "terveen" paperit lääkäriltä!
      Minunkin entinen työtoveri joutui hakemaan terveen paperit ja sekopäisempää ja harhaisempaa ihmistä ei ollut!
      Lapsiraukat joutuu kärsimään, että.äiti ei halua luopua Mikon rahoista!

• Anonyymi
        UUSI

Jos olis saanut "ei-ihan-terve"-paperit, niin se voisi selittää hänen käytöstään. Mutta kun sai terveen paperit, niin tarkoittanee että kaikki tekonsa ovat tietoisesti ja harkiten suunniteltuja ja tehtyjä.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä hän haluaa, voisiko jo kertoa, tätä on jatkunut jo reilut viisi vuotta.. ?!

• Anonyymi
      UUSI

Tekee itsestään draamaa

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä syntiset ihmiset toimii näin.

• Anonyymi
      UUSI

Naisella ei muuta elämää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3468
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2136
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1251
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1131
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1004
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1000
    Aihe