tänään 1600 vuotta 160 päivää ja 16 tuntia eli yhteensä 1776= 16*111 eli USAn kansallis vuosi kun kirkko erosi siitä
Jeesuksen syntymästä on kulunut
23
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sit kuolemasta
- Anonyymi
Ei voi rietää
- Anonyymi
jeesus synty 1.11
Kerro lisää 400-luvulla eläneestä Jeesuksesta. Tekikö hän mitään merkittävää vai elelikö vain jonain pylväspyhimyksenä?
- Anonyymi
oikeasti en tiedä oikeeta vuosilukua ite veikkaan 1700 lukua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeasti en tiedä oikeeta vuosilukua ite veikkaan 1700 lukua
vanhoista rakennuksista on otettu edestä m kirjain ja vanhoissa rahoissa ja luvuissa on j edessä joka tarkoittaa lukua varsinkin vanhoissa raamatun teksteissä roomalainen kirjain ja sen perässä j kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vanhoista rakennuksista on otettu edestä m kirjain ja vanhoissa rahoissa ja luvuissa on j edessä joka tarkoittaa lukua varsinkin vanhoissa raamatun teksteissä roomalainen kirjain ja sen perässä j kirjain
milloin on alettu laskee vuosisatoja en tiedä
- Anonyymi
tai sitten 1609 vuotta 160 päivää ja 9 tuntia - 10*(3*4) minuuttia eli 1776 eli 16*111
- Anonyymi
Eli (160-9+780x1x3-4)-(1-60-9+780+1*(3-4)
- Anonyymi
onko oikeasti 1600 vuotta (1+6+0+9)78-0134 päivää = 21.6.1578 oikee päivä juhannuksena johanneksen päivänä jeesuksen syntymästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko oikeasti 1600 vuotta (1 6 0 9)78-0134 päivää = 21.6.1578 oikee päivä juhannuksena johanneksen päivänä jeesuksen syntymästä
Koko Johanneksen elinaika oli neljäkymmentäviisi vuotta, koska hänen elämänsä alkoi puoli vuottaa ennen Herramme Jeshuan, Messiaan syntymää. Eli jos paikkansa 1.11 jeesus synty 182 päivä eli osmon päivä oikee nimi päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Johanneksen elinaika oli neljäkymmentäviisi vuotta, koska hänen elämänsä alkoi puoli vuottaa ennen Herramme Jeshuan, Messiaan syntymää. Eli jos paikkansa 1.11 jeesus synty 182 päivä eli osmon päivä oikee nimi päivä
11.5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11.5.
osmo johannes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osmo johannes
Sitä oikee ismon päivä on 2.10 valion päivä joka tarkoittaa valittua eli eli valittu osmo johannes joki-lyomala 160978-0134
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä oikee ismon päivä on 2.10 valion päivä joka tarkoittaa valittua eli eli valittu osmo johannes joki-lyomala 160978-0134
valittu mihin johan tässä on ollut valittu olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valittu mihin johan tässä on ollut valittu olo
olen profeetta elia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen profeetta elia
no en oo mulla on paha jako mieli tauti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no en oo mulla on paha jako mieli tauti
tai sitä lennän pilven päällä taivaaseen ainakin ufolla pääsee uskon alieneihin koen marttyyri kuoleman ja ne tulee hakee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitä lennän pilven päällä taivaaseen ainakin ufolla pääsee uskon alieneihin koen marttyyri kuoleman ja ne tulee hakee
tai sitten elän 101 vuotiaaksi kuin hapan korppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten elän 101 vuotiaaksi kuin hapan korppu
kaikki muut profeetat tappo mua ne ei tapa vaan tapan ne juutalaiset siis maksan johanneksen puolesta
- Anonyymi
Oliko meillä useampia Jumalia noin 2500v. Sitten.
Periaatteessa jumala oli jokaisessa ihmisessä, joka siihen uskoi ja pääasiassa jokaisen yksityisasia, mutta viimeaikaiset tutkimukset tosiaan kertovat varsinaisen yksijumalisuuden ja siten monokulttuurin uskonnon ja uskonnollisuuden suhteen syntyneen Lähi-idässä noin 2600 vuotta sitten.
Toki nykyäänkin ihmiset uskovat tuhansiin eri jumaliin eri puolilla maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867