Lähdetään jonnekin yhdeksi yöksi. Tai kahdeksi. Kerran tässä elämässä. Vain me kaksi.
Tai olihan se yksi yö silloin joskus.
Ajatus, että oltais kahestaan.. edes vielä kerran.
Mutta jos ei, niin rakastan sua silti😘❤️🐛
Rakas ihana järven rannalla
9
314
Vastaukset
- Anonyymi
Mä muistan kaksi yötä.
- Anonyymi
Haluan olla vain järvenrannalla.
- Anonyymi
haluaisin kyllä(aikuista) seuraa joskus vielä edes yöksi.
- Anonyymi
Suomessa on 185 tuhatta järveä. Mikä niistä?
- Anonyymi
Ihanan romanttista.
- Anonyymi
Ei tässä tapauksessa.
Mutta olen uinut vastarannalla.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä tapauksessa.
Mutta olen uinut vastarannalla.
ApSinähän asut täällä palstalla. Mitään järveä et tule näkemään. Uinut verkossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän asut täällä palstalla. Mitään järveä et tule näkemään. Uinut verkossa?
Asun? Nyt voin sanoa rehellisesti, etten ole kukausiin edes käynyt täällä. Että puhut ihan itsestäsi vain. Eikä aloitus sua koske😂
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648