Ja olet itse myös niin rakastunut? Olet kuin saippua jota on vaikea pidellä käsissä mut aina pitää pestä kädet uudestaan ja uudestaan
Miksi vedät puoleesi
24
578
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava vertauskuva
- Anonyymi
Mä voisin saippuoida sut.
- Anonyymi
Älä kiusaa kultaseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiusaa kultaseni
Missä kaikki kiva, jos ei saa kiusia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaikki kiva, jos ei saa kiusia?
Olen lihonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lihonut
Een usko.
- Anonyymi
P, t, k ja r eli 🤑
Sit vielä mielettömän rakastunut ja palvonut sua. Herkkä, lämmin, huumorintajuinen ja seksikäs. - Anonyymi
Onko tämä naiselle ?
- Anonyymi
Voitko jo lopettaa? Mulle tulee tästä huono olo. Mutta se oli varmaan sun tavoitekin.
- Anonyymi
Haluaisin joskus päästä sinunlaisen ihmisen pään sisään joka kirjoittaa että tulee paha olo kun lukee VAPAAEHTOISESTI
netin anonyymipalstan viestejä. Oikeasti, haluaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin joskus päästä sinunlaisen ihmisen pään sisään joka kirjoittaa että tulee paha olo kun lukee VAPAAEHTOISESTI
netin anonyymipalstan viestejä. Oikeasti, haluaisin.😂😂 todellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
netin anonyymipalstan viestejä. Oikeasti, haluaisin.Someaddiktio on tutkittu juttu. Monen on vaikea päästää irti siitä.
Ja sysäät vastuun omista teoistasi minulle, se ei ole oikein.
Jos sinä aiheutat traumoja ja henkistä vahinkoa toiselle ihmiselle, vastuussa olet ainoastaan sinä.
Minä en ole vastuussa siitä, mitä sinä teet, en mitenkään. Sori nyt vaan.
Joten voitko lopettaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Someaddiktio on tutkittu juttu. Monen on vaikea päästää irti siitä.
Ja sysäät vastuun omista teoistasi minulle, se ei ole oikein.
Jos sinä aiheutat traumoja ja henkistä vahinkoa toiselle ihmiselle, vastuussa olet ainoastaan sinä.
Minä en ole vastuussa siitä, mitä sinä teet, en mitenkään. Sori nyt vaan.
Joten voitko lopettaa?En edes viitsisi kommentoida tuollaista paskaa mitä suollat. Vain sinä, SINÄ, olet vastuussa siitä että tulet anonyymipalstalle lukemaan ihan mitä vaan täällä lukee. Vain sinä itse olet vastuussa teoistasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes viitsisi kommentoida tuollaista paskaa mitä suollat. Vain sinä, SINÄ, olet vastuussa siitä että tulet anonyymipalstalle lukemaan ihan mitä vaan täällä lukee. Vain sinä itse olet vastuussa teoistasi!
Ja sit kommentoit kuitenkin.
Ilmeisesti et ole lopettamassa.
- Anonyymi
Enkä oo. Tuut huomaamaa jos vielä päästää tutustumaa.
- Anonyymi
Ei se enää huomaa ollenkaa 😞
- Anonyymi
En tiedä miten jaksan pitää tätä tunnetta yllä, kun en ole varma tunteistasi , oaetko sinä edes vähäsen rakastunut minuun? Sairasta kun alkaa pyöriä elämä liikaa sinun ympärillä. Pakkohan tästä on päästävä elämään normi elämää
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Miten tästä tulikin näin vaikeata ? Entä jos aloitetaan puhtaalta pöydältä aamulla? Annetaan toisillemme uusi mahdollisuus. Annetaan kaikki ihan kaikki anteeksi toisillemme. Unohdetaan menneet ja yritetään tosissaan tehdä tästä tunteesta totta. En halua kuolinvuoteella katua, jos jättäisin homman kesken. En usko että sinäkään. Koska me todella välitetään toisistamme, niin nähdään yhdessä vaivaa ja rakennetaan jotain kaunista tästä. Good night sleep well. Have sweet dreams. I feel it coming. Vain hänelle joka tietää kyllä keneltä naiselta 🩷🤣⚓
- Anonyymi
Jos toinenkin on rakastunut ja tietää että toisellakin on tunteita, niin on kyllä hyvin idioottimaista tuhlata tunteita ja aikaa anonyymiin palstaan. Toki jokainen tekee miten haluaa ja toivoo.
- Anonyymi
Herttaista…
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Mä olen ainakin sinkku.
- Anonyymi
Yleensä jos tykkää toisesta kovasti niin ei ole mitään vaikeutta pidellä kiinni. Ennemminkin sitä liimaantuu kuin iilimato siihen joka on rakas itselleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684