Kako ja ps muodostavat uuden puolueen.
Nimestä keskustellaan .
Piti tulla PERSKOK, mutta kun kokmus on vielä vähän suurempi kuin ps, niin kokmus esittää nimeksi : KOKPERS.
Pian syntyy PERSKOK.
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
HANTTI HÄKKÄSEN työryhmä valmistellee jo asiaa .
Valamista pitäs olla jo juhannuksen seutuvilla.- Anonyymi
AJAN KYSYMYS
- Anonyymi
TÄSTÄHÄN ON KYSYMYS SANOA A HÄKKÄNEN MATALALLA ÄÄNELLÄ TOISTAEN SEN PARIIN KERTAAN KONSULTIN OHJEEN MUKAAN JA PYRKIEN NYT PUOLUEEN PUHEENHOITAJAKSI.
- Anonyymi
Ei tule mahtumaa tapahtumaa kalenteriin.
PeruSS ovat Kokkareiden juoksupoikia.
Kaiken lisäksi niiden yhteiskunta luokka = Rahvas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule mahtumaa tapahtumaa kalenteriin.
PeruSS ovat Kokkareiden juoksupoikia.
Kaiken lisäksi niiden yhteiskunta luokka = RahvasHuijatut duunarit eliitin asialla. Mutta niinhän tämä Matrix-järjestelmä toimii sekä kansallisesti että globaalisti. Huipulla häärää se 1%, joka käärii voitot taskuihinsa.
- Anonyymi
ODOTAMMA INNOLLA.
- Anonyymi
PersKokkareet eli "Rekkamiehen Pastillit"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149