Jokos käsi on käyny aamusella kalulla et saanu kovaksi tai jopa spermat laukastu? Ja mites vanhemmilla yli 60v miehillä onko jokapäiväistä et runkkaatte ja kiinnostaako vieraan käsi? Mihin tykkäätte spermanen laukasta kun yksin runkkaatte? Utelee 58v sinkku mies 02al.
Miesten runkut.
36
607
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti innokkuutta tuntuu olevan aamuisin vemputtaa aika monella, mutta sitten illalla ei oikein löydykään ketään...?
- Anonyymi
Kulli kädessä nautiskelen, 60v sinkku. Melko usein, varsinkin viikonloppuisin tulee vedeltyä. Vieras käsikin kiinnostais ja toisen kulli.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Mistpäin oot Mä 64v JKL
Kuopiosta 50v nakuna sohvalla, suihkunraikkaana.
- Anonyymi
Täs ukkomies 60+, ja runkkariukkomies. Ihanaa runkata aina kun vaimon silmä välttää, seksitön liitto siis. Mutta kyrvät, oma ja muut, tekee niin hyvää jo ajatuskin.. uuhh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs ukkomies 60 , ja runkkariukkomies. Ihanaa runkata aina kun vaimon silmä välttää, seksitön liitto siis. Mutta kyrvät, oma ja muut, tekee niin hyvää jo ajatuskin.. uuhh..
Käykö cam runkut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö cam runkut?
millanen oot? kiimassa miehiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs ukkomies 60 , ja runkkariukkomies. Ihanaa runkata aina kun vaimon silmä välttää, seksitön liitto siis. Mutta kyrvät, oma ja muut, tekee niin hyvää jo ajatuskin.. uuhh..
Täällä parhaillaan aloitellaan runkailua. Kalu paljaana. Pikkuhiljaa kalu jäkistymään. Tuntuu jo tässä vaiheessa tosi mukavalta. Miltä se sitten tuntuukaan kun saa lauettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millanen oot? kiimassa miehiin?
50v bi mies, kevät kiimaa. Tarttuisin toisen kaluun mielelläni ja hieroisin sen kovaksi.
- Anonyymi
Pääkaupunki seudulta
- Anonyymi
Täällä alkaa olla kovat paineet, 6 pv laukaisematta. M52 camikin käy jos huone löytyy.
- Anonyymi
Huone löytyy, olis kiva runkkailla jos joskus satutaan samaan aikaan. lomailija49gmail
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huone löytyy, olis kiva runkkailla jos joskus satutaan samaan aikaan. lomailija49gmail
Löytyy niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Kyllähän se parasta kun useamman päivän paineet tallella, ja sitte kiusaa kyrpään pitkin päivää miltei laukeamiseen asti ja sit pitää taukoa ja jatkaa taas. Illemmalla sit tuleekin rajummin. Oon siis 58v sinkku 02al aloittaja.
- Anonyymi
Turun persreikä
- Anonyymi
Onko kiimaisia senioreita aamu runkulla.
- Anonyymi
Parasta aikaa täällä. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta aikaa täällä. M 66
Millaista kalua hyväilet.mulla myös kovana.52m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä 17 paksuhko kans kovana. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 60v.ukm runkkailee 17cm karvatonta kalua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä 17 paksuhko kans kovana. M 66
Voisin auttaa sut tulemaan kädellä ja imemällä.mulla kovana kuin kivi. 52m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin auttaa sut tulemaan kädellä ja imemällä.mulla kovana kuin kivi. 52m
Ota mut! M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota mut! M 66
Saisit ensin runkata mun isoa kullia.mitä tahtoisin tehdä. 52m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit ensin runkata mun isoa kullia.mitä tahtoisin tehdä. 52m
Runkaan hitaasti ja nuolen samalla terskaasi. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkaan hitaasti ja nuolen samalla terskaasi. M 66
Tekee hyvää.otan kullisi käteeni ja alan imeä terskaasi.nuolen sitä ja välillä otan syvälle suuhuni.samalla hyväillen kiveksiäsi. 52m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee hyvää.otan kullisi käteeni ja alan imeä terskaasi.nuolen sitä ja välillä otan syvälle suuhuni.samalla hyväillen kiveksiäsi. 52m
Aah ota kives hampaittesi väliin ja venytä kunnolla. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah ota kives hampaittesi väliin ja venytä kunnolla. M 66
Otan.nuolen sun kiveksiä ja samalla runkkaan sun paksua kullia.52m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan.nuolen sun kiveksiä ja samalla runkkaan sun paksua kullia.52m
Tuntuu hyvältä. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu hyvältä. M 66
Mulla tulee pian käteeni.kiimalima valuu ja liukastaa.52m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee pian käteeni.kiimalima valuu ja liukastaa.52m
Anna tulla suuhuni itseltä tuli vatsalleni kunnon lasti. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna tulla suuhuni itseltä tuli vatsalleni kunnon lasti. M 66
Tulin.kiedoin naisystäväni pikkarit kullin ympärille.tuli paljon.teki hyvää.kiihotit mua paljon.52m
- Anonyymi
Nyt kulliputkeen työntelen liukkarin kanssa
t:m44 - Anonyymi
Seksittömässä suhteessa oleva 68 v mies tässä.
Seksi kiinnostaa, käytännössä tarkoittaa masturbointia.
Joka päivä useastikin käsi käy kalulla. Jonkinlaista masturbointia päivittäin, vaikka se ei aina pääty siemensyöksyyn. Ikä alkaa vaikuttaa!
Mutta useita kertoja viikossa hoitelen itselleni orgasmin. Sen saan parhaiten suihinottokoneella.
Kenenkään muun kättä, paitsi haaveissani naisen, en kalulleni huoli!
Jostain syystä, kun näitä eri palstoja lukee, useat ikämiehet kääntyvät homoilun suuntaan runkkaus- ja peppuseksijutuissaan. Tällaisilla tapauksilla täytyy olla joku tiedostamaton piilohpmous jo aiemmin. Minusta sellaista ei saa kirveelläkään! - Anonyymi
Aloittaja tässä. Näköjään tuli monelta vastauksia. Nyt kun olis vieressä vanhempi mies ni runkkaisin siltä spermat ja sit itseltäni. Se kiihottais.
- Anonyymi
Onneksi saan vielä kiimaiselta vaimolta pillua, niin ei tarvitse runkata. Kohta taas pannaan.
- Anonyymi
Kiva olis aamulla herätä kalu kovana ja siihen kun toisen miehen käsi siinä tuottamassa hyvää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645