Help. Ollaan oltu yhdessä joitakin kuukausia, Mies on 50v. Seksiä haluaa koko ajan, mutta erektio on vaihteleva. Välillä haluaa, mutta suulla teen työn, että saan miehen ensin erektioon.
Toisinaan miehellä seisoo valmiiksi, mutta lörpsähtää kesken aktin.
Jos mies tulee ulos, että vaihdetaan asentoa saattaa lörpsähtää siinä vaiheessa.
Mies ei ole kertaakaan lauennut, eikä häneltä tule myöskään touhutippoja. Kuivaa on.
En ole halunnut nolata miestä ja olen suhtautunut tähän neutraalisti.
Pidemmän päälle tiedän, vaikka mies minut saa laukeamaan suuseksillä joka kerta, tulee tämä vaikuttamaan omiin seksihaluihin ja itsetuntoon.
Minulle tärkeintä, kiihottavinta ja parasta seksissä on miehen laukeaminen. Nyt oloni on tiittämätön ja tuntuu että puolet seksistä jää kokematta tämän vuoksi.
Mikä avuksi?
Mies ei laukea
Anonyymi-ap
2
402
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä se sika!
- Anonyymi
Kannattaa hakea erektio lääke resepti itsellä vaatii tuossa iässä jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178