Help. Ollaan oltu yhdessä joitakin kuukausia, Mies on 50v. Seksiä haluaa koko ajan, mutta erektio on vaihteleva. Välillä haluaa, mutta suulla teen työn, että saan miehen ensin erektioon.
Toisinaan miehellä seisoo valmiiksi, mutta lörpsähtää kesken aktin.
Jos mies tulee ulos, että vaihdetaan asentoa saattaa lörpsähtää siinä vaiheessa.
Mies ei ole kertaakaan lauennut, eikä häneltä tule myöskään touhutippoja. Kuivaa on.
En ole halunnut nolata miestä ja olen suhtautunut tähän neutraalisti.
Pidemmän päälle tiedän, vaikka mies minut saa laukeamaan suuseksillä joka kerta, tulee tämä vaikuttamaan omiin seksihaluihin ja itsetuntoon.
Minulle tärkeintä, kiihottavinta ja parasta seksissä on miehen laukeaminen. Nyt oloni on tiittämätön ja tuntuu että puolet seksistä jää kokematta tämän vuoksi.
Mikä avuksi?
Mies ei laukea
Anonyymi-ap
2
266
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä se sika!
- Anonyymi
Kannattaa hakea erektio lääke resepti itsellä vaatii tuossa iässä jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693