Kukahan lie Savonlinnassa oli keilannu liikenneympyrän pitkäksi aseita kyydissään.. Uutisissa näin kerrottiin..
Aseita autossa
12
758
Vastaukset
- Anonyymi
K.H Ja L.J Ajeli Autolla Kevät 2025
- Anonyymi
Ei kerro mitään. Kas kun ei ukko nooa
- Anonyymi
Mitähän siinä oikein tapahtui.... Ihan kuin olisi mennyt ympyrän läpi, kun on puitakin nurin.
- Anonyymi
Tuskin teet nimillä mitään. Jos tuntisit tyypit niin varmaan ei tartteis kysellä. Parempi kun et tunne. Voit jatkaa ihan tavallisen vakosamettihousuisen miehen elämää. Lidlistä jauheliha ja siihen potut kastikkeen kylkeen, keität kaffet ja siihen joku torttu. Sitten sohvalla pikku päikkärit ja käyt vaikka vähän kävelemässä. Usko pois, sulla menee paremmin kun et tiedä liikaa.
- Anonyymi
Katohhan niät! Sinullaha näätästtää olovan jonnii verra kirjuttajallahjoja:D:D Jatka vuan sammaa malliin ja laettele nuita kirjutuksijas er kustantajille ni ehkä joskus nappoo:D:D:D
- Anonyymi
Entäs jos on kasvissyöjä?
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Tieto on aina lisännyt tuskaa.
- Anonyymi
En mie aenakaan.
- Anonyymi
Homoja?
- Anonyymi
Väärä palsta. Tässä linkki mistä voit kysellä: https://keskustelu.suomi24.fi/seksi/seksi/homoseksi
Onnea kesäjorman etsintään. - Anonyymi
Tietääkseni ne ei oo noin vastuuttomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244