On tiukassa saada palkkarahat tältä yheltä kauppiaalta, eikö se taju maksaa nii asia olisi ohi? Kenenkään turha höpöttää et olisi tekemätöntä työtä, naurettava väite. Kyseessä on yksinkertaisesti vaan vallan näyttämisen pakkomielteestä ja narsismista.
Kadotetut palkkarahat kauppiaan hallussa
38
1095
Vastaukset
- Anonyymi
Palkkarahojen saaminen tekemättömästä työstä on tehty todella hankalaksi, useimmat työnantajat kun eivät halua maksaa mitään tyhjästä.
- Anonyymi
Menisit keräämään vaikka pulloja ja tölkkeja, sieltä saisit varmemmin kaljarahaa.
- Anonyymi
"Kuulin sinun olevan "harhaanjohtaja vahvassa uskossa". hoh hoijaa, toisaalta, en viitsi alentua väittelemään selkeesti itseäni tyhmempien kanssa."
Tuo on oikea päätös, sillä sinun olisi hyvin epätodennäköistä, ellei jopa aivan mahdotontakin, löytää itsellesi tuossa kuvailemasi vastaväittelijä.- Anonyymi
Nytkö meni ihon alle, pikkusen anteeksi?
- Anonyymi
Siis se oikea isäsi.
- Anonyymi
Lupasi visiirin ja seuraavana päivänä tarjosi käytettyä, kun kieltäydyin töistä, tarjosi uutta ja kertoi olevansa kusessa jos en tule töitä tekemään. Jätinpä työt tekemättä.
- Anonyymi
Tuli siinä säästetylle kasvomaskille rankasti hintaa ja työntekijöille kireet päivät.
- Anonyymi
Ei se tänne kirjoittelu auta! Usko jo!
- Anonyymi
Kyllä auttaa, ihmiset tietää.
- Anonyymi
Aivan sama, hyvää viihdettä.
- Anonyymi
Tämä on ihan tarpeeksi ihon alle menevä, jatketaanja ollaan kuulolla...
- Anonyymi
Hyvin tehoo tänne kirjoittelu, kauppias/kolhvarit aivan pois tolaltaan, hyvä hyvä.
- Anonyymi
Mitkä palkkarahat?
- Anonyymi
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko, josta voi seurata sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta.
- Anonyymi
Jos olet tehnyt työsopimuksen, kuulut liittoon ja työpaikalla on luottamusmies, niin eiköhän homma ole selvä.
- Anonyymi
Työn teettäjä päättää.
- Anonyymi
Ropotti vei viimeiset rahat, oli tyhjä vaikka oltiin maksettu.
- Anonyymi
No, Ropohan liittyy tähän...
- Anonyymi
Mieluummin maksan Wolt-lähettien maksun kuin ropotin.
- Anonyymi
Kauppias ei tajua edes olevan mahdollista sopia asia ja lopettaa tikkatauluna olemisen? Ahneus, ylpeys ja sairas ylemmyydentunto estävät järjenvalon!!!
- Anonyymi
Kannattaa varoa, ei mitään lakia!!!
- Anonyymi
hyvä, hyvä, asiaan...
- Anonyymi
Nettikirjoituksista sakkoja ja korvauksia
Kahden miehen suositulla internetin keskustelupalstalla esittämät halventavat ja valheelliset kirjoitukset poikivat tuntuvat sakot ja korvaukset. - Anonyymi
Hyvä, nyt alkaa tapahtumaan kunnolla.
- Anonyymi
meno jatkuu
- Anonyymi
Ei voi ymmärtää miten ihminen voi olla toiselle niin raakalainen???
- Anonyymi
Lupasi visiirin ja seuraavana päivänä tarjosi käytettyä, kun kieltäydyin töistä, tarjosi uutta ja kertoi olevansa kusessa jos en tule töitä tekemään. Jätinpä työt tekemättä
- Anonyymi
Kyllä tämä jaksaa väistellä palkan maksua!!!
- Anonyymi
Ihminenhän maksaa tekonsa omalla hyvinvoinnillaan.
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393