Pakko juoda kaljaa

Anonyymi-ap

On pakko juoda kaljaa, runsaasti, joka päivä, että olotila pysyy paremman puolella. Lopettaa tahtoisin, mutta ahdistus, levottomuus, unettomuus iskee päälle.

17

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun on juonut päivittäin niin olotila ei pitkään pysy "paremman puolella".
      Olotila huononee hyvin nopeaan tahtiin, ja ennen pitkää lopulta joutuu juomaan sitä kuuluisaa "itkuviinaa".
      Tämä on selkeä kuvio joka toteutunee sinunkin kohdallasi.
      Apua on kyllä saatavilla, mutta kun sen vastaanottaminen on niin kovin vaikeaa.

• Anonyymi

Prkeles, kun on juotava ihan unen saamisen eteenkin. Alkohosti taidan olla tänä päivänä.

• Anonyymi

Minulla ei ole tuollaista ongelmaa, enkä halua alkoholistia elämääni pilaamaan!!

• Anonyymi

Ei olotilaa pysty pitämään paremman puolella koska nautinnon seurauksena on tuska.
      Tunteet ovat ikäänkuin kolikko jonka toisella puolella on tuska ja toisella puolella nautinto.
      Näin on valaistunut henkilö kertonut kirjassa jonka luin.
      Itse elän pääasiassa neutraalissa olotilassa mutta nyt olen euforiassa koska juon pitkästä aikaa olutta.

• Anonyymi

Minulla on sama juttu.

• Anonyymi

Nukkuminen on niin kivaa, että sen takia haluan ryypätä.
      Ja sitä paitsi pienessä sievässä minulla on ihan normaali olo.
      En räyhää ja riehu.

• Anonyymi

Mulla ei ongelmia nukkumisen kanssa koska siihen on mieto unettava lääke jonka lääkäri määräsi.
      Mutta se, miksi juon on yksinkertaisesti että elämässäni ei ole ollut mitään elämisen arvoista kymmeneen vuoteen. Kun on selvinpäin se karu elämä iskee vastoin kasvoja joka ikinen päivä. Miksi siis edes yrittää kun oikeasti ei ole mitään syytä yrittää.
      Paljon menetyksiä, surua, kaikkea sisältyy elämääni.

• Anonyymi

Elän, käyn töissä, kodin pidän siistinä. Siinäpä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elän, käyn töissä, kodin pidän siistinä. Siinäpä se.

Korkkaan oluen että saan itseni taas voimakkaammaksi. So what.

• Anonyymi

kun ei ole voimia jaksaa yrittää. Niin se on monella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun ei ole voimia jaksaa yrittää. Niin se on monella.

Juomalla loputkin voimat vain vähenee ajan myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juomalla loputkin voimat vain vähenee ajan myötä.

en ala avaamaan nyt kun et tajunnu pointtiani. Oon siis kommentoija jolle vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ala avaamaan nyt kun et tajunnu pointtiani. Oon siis kommentoija jolle vastasit.

En miekään vielä avannut, mutta kohta kyllä korkkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole täällä ollut kommentoimassa T. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittääkö sinulla voimia laittaa korkki kiinni ? Se onkin sitten eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se voi käydä hetken. Mutta sittemmin täyisi saada voimakkaaksi ilman olutta. Muuteen saat ittesi heikommaksi.

• Anonyymi

Koittakaa pitää meno kohtuullisena. Ei kannata antaa ainakaan periksi, vaan pyrkiä kohtuuteen, vaikkei se aina onnistuisikaan. Välttelee silti perseitä olalle, ettei mene sisuskalut eikä pää muussiksi.
      Se ahdistus nimittäin loivenee, kun keski-ikä koittaa. Lopetus voi onnistua siinä vaiheessa suhteellisen helposti, kun hormonitoiminta tasaantuu.
      Tästä on monella hyvää kokemusta. Tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      90
      4085
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1852
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      124
      1203
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      101
      1133
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      75
      1023
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      169
      913
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      856
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      821
    9. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      791
    10. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      790
    Aihe