Ilta-sanomissa oli hyvä juttu Persujen vaalitappiosta, jonka oli kirjoittanut
Timo Haapala. Persut lähti hallitukseen kokoomuksen juoksutyttö ja apupuolueeksi,
siksi niille kävi sitten näin köpelösti kunta ja aluevaaleissa. Unhotivat sossuilta saaneet äänestäjät, vaikka lupasivat pitää työmiehen puolta. Siitähän kokoomus ei ole koskaan pitänyt, että duunari saisi enemmän kuin valkokaulus herrat. Ja nyt
tätä on persut hallituksessa edustanut enemmän kuin kokkareet. Siksi persut hävisi
viime vaalit. Näin tulee myös käymään seuraavissa eduskuntavaaleissa, jos käytös
ei muutu.
Persujen paskaan astuminen
6
298
Vastaukset
- Anonyymi
Muutapa ei enää tarvitakaan kuin Satosen puolto Kelan johtoon ja liittojen jäsenmaksujen vähennysoikeuden poisto niin persuedustajat saavat varautua poistumaan eduskunnasta kahden vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Niin varmasti tulee käymään.
- Anonyymi
purra ja orpo kuuluisat eläkerosvot tappavat omanmaan kansalaisia ulkomaille,
- Anonyymi
Odotetaan, että käytöksesi muuttuu!
- Anonyymi
Sinulla se tuntuu olevan syvässä.
- Anonyymi
Vain puolet äänioikeutetuista äänesti. Ei kannata juhlia sitä. Nyt kun kaupungit ja kunnat eivät saa valtiolta penniäkään ylimääräistä rahaa niin mitenkähän mahtaa vasurin lupausten käydä. Ja kuka onkaan siten vuodenpäästä petturi kun kansalle selviää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319